Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Perustelemattomiin väitteisiin voi vastata perustematta...
Viime kesänä keräsin pitkälti toista sataa naisvihamielistä viestiä. Mielestäni tuo osoittaa, että palstalla on niin paljon naisia halventavaa, sovinistista ja suorastaan naisvihamielistä tekstiä, että voi hyvällä syyllä sanoa palstan olevan sovinistien suojelualue.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Perustelemattomiin väitteisiin voi vastata perustematta...
Viime kesänä keräsin pitkälti toista sataa naisvihamielistä viestiä. Mielestäni tuo osoittaa, että palstalla on niin paljon naisia halventavaa, sovinistista ja suorastaan naisvihamielistä tekstiä, että voi hyvällä syyllä sanoa palstan olevan sovinistien suojelualue.
Minusta tuo lista ei osoita, että foorumi olisi sovinistien suojelualue.
Foorumilla ei ole yhtään sovinistia.
Mitkä kriteerit/tuntomerkit sinun mielestäsi pitäisi täyttää, että sinä kirjoittajan sovinistiksi tunnustaisit/tunnistaisit?
Psykopatologia kirjoitti:Eikä mitään kusipää-älämölöä syntyisi, ellei olisi (ollut)
Kyllästyneen akka-pohjustusta ja "yli-identifikaatiota".
Psykopatologia kirjoitti:Itse olen määritellyt ko. termit puoli vuotta sitten.
Illusia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Illusia kirjoitti:Entä, jos se ei minun mielestäni ole säädyllistä missään tilanteessa? Saako miehiä sanoa akoiksi myös?
Saa.
Psykopatologia, sinä et ole mies.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eikä mitään kusipää-älämölöä syntyisi, ellei olisi (ollut)
Tarkoitatko liian vakavasti ja kirjaimellisesti toimimista,
vai ehkä "liiallista" identifioitumista anti-sovinstiksi tms?
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eikä mitään kusipää-älämölöä syntyisi, ellei olisi (ollut)
Viittaan esimerkiksi semmoiseen, että jos joku sanoo miehiä kusipäiksi,
että myös minä ko. luokkaan kuuluvana loukkaantuisin verisesti.
Psykopatologia kirjoitti:Foorumilla kukaan mies ei halua rajoittaa naisten yhteiskunnallista
osallistumista tai etuja yms. siksi että kyseessä on nainen.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eikä mitään kusipää-älämölöä syntyisi, ellei olisi (ollut)
Viittaan esimerkiksi semmoiseen, että jos joku sanoo miehiä kusipäiksi,
että myös minä ko. luokkaan kuuluvana loukkaantuisin verisesti.
Niinhän sinun pitäisikin!
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ahaa!
Foorumilla siis esimerkiksi minä, Kahvi, Obelix ja Riidankylväjä
haluamme mutta emme suostu julkisesti myöntämään.
En tiedä, mitä sinä, Kahvi, Obelix tai Riidankylväjä haluatte tai mihin te pyritte,
mutta uskon tietäväni minkälaisen viestin käytöksenne antaa ja mitä siitä lopulta seuraa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Pitääkö Kyllästynyt minua sovinistina?
Pidän.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa