Beth kirjoitti:Abortti on murha vaikka miten sitä kaunistellaan ja hyväksytään.
Kuutar kirjoitti:
Mitä sitten? Päätös on naisen. Hänen olisi pitänyt päättää sen mukaan, mitä itse toivoo.
Psykopatologia kirjoitti:"Teidän miehenne jättää teidät joka tapauksessa;
teette niin taikka näin."
Emmanuela kirjoitti:Beth kirjoitti:Abortti on murha vaikka miten sitä kaunistellaan ja hyväksytään.
Onhan se "murha", muttei murha.
Mua oksettaa kaikki abortit mutta vielä enemmän nk. aborttihihhulit.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta jos lääkäri huomaa, että nainen on epävarma keskeytyksestä, mitä hänen pitäisi tehdä? Luottaa siihen, että koska nainen on alunperin lähtenyt raskaudenkeskeytystä hakemaan, se myös tehdään - vai pyrkiä varmistumaan siitä, että raskaana oleva on tehnyt päätöksensä täydessä ymmärryksessä ja ilman ulkopuolista painostusta?

Beth kirjoitti:Abortti on murha vaikka miten sitä kaunistellaan ja hyväksytään.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mutta jos lääkäri huomaa, että nainen on epävarma keskeytyksestä, mitä hänen pitäisi tehdä? Luottaa siihen, että koska nainen on alunperin lähtenyt raskaudenkeskeytystä hakemaan, se myös tehdään - vai pyrkiä varmistumaan siitä, että raskaana oleva on tehnyt päätöksensä täydessä ymmärryksessä ja ilman ulkopuolista painostusta?
Ei taida olla yksinkertaista ja yleispätevää vastausta noihin kysymyksiin. Tilanne on konstikas, jos se sattuu sairaalagynekologin kohdalle, kun hänen pitäisi ryhtyä tekemään aborttia, eikä enää olisi aikaa sanoa, että menepä vielä miettimään ja varataan uusi toimenpideaika.
Beth kirjoitti:Nainen, joka tehnyt abortin, loppujen lopuksi aina tietää surmaneensä oman syntymättömän lapsen.

Beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:Beth, syyttämällä abortin tehneitä naisia murhaajiksi, haluat ilmeisesti kaikkien aborttiin päätyneiden naisten tuntevan ikuista syyllisyyttä. Miksi?
Nyt puhut paskaa kyllä. Minä en missään syyttänyt kaikkia abortin tehneitä naisia marhaajaksi, älä vääristele äläkää kiihkoile. Ja siksi älä kysele "miksi" tässä yhteydessä.
Kun kirjoitin "abortti on murha" se on kyllä hyvin tarkasti kirjoitettu.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa