Miksi [------] viestiketju poistettiin?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksi Mirrin viestiketju poistettiin?

ViestiKirjoittaja asko » 06.06.2013 20:41

Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ketju poistettiin kiusaamisen ja minulle aiheutuneen vaivan vuoksi.

Mielestäni ketjun poistaminen on pirullista ja ovelaa, koska nyt ei päästä katsomaan ketä on kiusattu ja millä tavoin - vai onko ketään kiusattu mitenkään.

Psykopatologia, miksi et tyytynyt lukitsemiseen?

Psykopatologia, minä ja muut muistamme kuitenkin, mitä siinä ketjussa luki.

Meitä on monta.
asko

ViestiKirjoittaja Kuutar » 06.06.2013 20:41

Minä haluan kuulla Psykopatologialta saman vastauksen, ketä tuossa ketjussa kiusattiin?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.06.2013 20:44

En vastaa kysymykseen.

Poisto oli myös rangaistus.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2013 20:46

Psykopatologia kirjoitti:En vastaa kysymykseen.

Rangaistus minulle ketjun aloittajana - vai kenelle? Ja rangaistus mistä asiasta?
Mirri

ViestiKirjoittaja asko » 06.06.2013 20:53

Kaikki muut ovat eri mieltä siitä ketä ketjussa kiusattiin.
Psykologi ei kerro mielipidettään asiasta.

lisätty lause.
asko

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.06.2013 20:58

Minä tulkitsen tuon nyt näin, että kyseisen ketjun aloitusviesti ja erityisesti sen linkki voitiin kokea pilkkana ja aliarvostuksen ilmentymänä porrassiivoustyötä tekeviä kohtaan. Tai ainakin tuntui vahvasti siltä, että aloitusviestin oli tarkoitus levittää sanomaa, että porrassiivous on ikävää työtä hankalien ihmisten parissa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2013 20:59

Jaa, että Kyllästynyt oli ylläpitäjän mielestä ja omasta mielestään pitkässä ketjussa kiusaamisen kohteena - sillä seurauksella, että koko ketju jouti poistoon rangaistuksena jollekin, kuten minulle ketjun aloittajana?
Ja Hilpan tulkinnan mukaan minä aliarvioin ja pilkkaan porrassiivoojia...
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 06.06.2013 21:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja asko » 06.06.2013 21:00

Hilppa kirjoitti:

Minä tulkitsen tuon nyt näin, että kyseisen ketjun aloitusviesti ja erityisesti sen linkki voitiin kokea pilkkana ja aliarvostuksen ilmentymänä porrassiivoustyötä tekeviä kohtaan. Tai ainakin tuntui vahvasti siltä, että aloitusviestin oli tarkoitus levittää sanomaa, että porrassiivous on ikävää työtä hankalien ihmisten parissa.

:D :D :D :D :D paras tähän mennessä.
asko

ViestiKirjoittaja asko » 06.06.2013 21:02

Mirri kirjoitti:Jaa, että Kyllästynyt oli ylläpitäjän mielestä ja omasta mielestään pitkässä ketjussa kiusaamisen kohteena - sillä seurauksella, että koko ketju jouti poistoon rangaistuksena jollekin, kuten minulle ketjun aloittajana?

Jatkossa ei kai kannata osallistua ketjuihin mihin Kyllästynyt tulee mukaan, kun se kuitenkin katsotaan kiusaamiseksi.
asko

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 06.06.2013 21:07

Olen miettinyt että miksi Kyllästynyt edes viitsii pyöriä täällä vaikka ei saa kuin vittuilua niskaansa.
vladimir1

ViestiKirjoittaja asko » 06.06.2013 21:09

Hän nauttii kun saa vapaasti vittuilla muille.
asko

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2013 21:15

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia on taas hankalassa välikädessä; Hän ei halua valehdella, mutta jos hän mielipiteensä kertoo -> häntä syytetään puolueellisuudesta.

Mihin tämän foorumin ylläpitäjä joutuisikaan, jos sinä et olisi puolustamassa. Tällä kertaa kuitenkin olit vahvasti osallisena poistoon joutuneeseen ketjuun, joten puolustelusi ei ole millään lailla puolueetonta. Provosoit aloittamassani ketjussa suorastaan ihailtavasti ja kiitettävästi - ja sitten vaikerrat, että sinua muka kiusattiin.

Mikä sinun toiminnassasi on oikeutetumpaa, parempaa ja hyväksyttävämpää kuin (banniin joutuneen?) 'vihollisesi' toiminnassa?
Mirri

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 06.06.2013 21:19

Trisse sentään sanoo rehellisesti päin naamaa esim. "haista vittu". Kyllästyneen kiusanteko on kierompaa ja kuluttavampaa.
vladimir1

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2013 21:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Tuolta se minunkin mielestäni näytti.
Lisäksi siinä puhuttiin porrassiivoamisesta siihen tapaan, että äkkinäisempi luulisi sen olevan hyvinkin vaarallinen ammatti.

Johan tuossa onkin syitä kerrakseen rangaista minua poistamalla aloittamani ketju.
Kyllästynyt ja Hilppa yhteistuumin ovat sitä mieltä, että aloitusviesti sisälsi pilkkaa ja aliarvostusta (porras)siivoustyötä tekeviä kohtaan. Lisäksi aloitusviestissä puhuttiin (porras)siivoamisesta tapaan, josta äkkinäisempi voisi luulla (porras)siivouksen olevan hyvinkin vaarallinen ammatti...
Ihmekös tuo, että sensuuri iski ja poisti. Että olenkin voinut päästellä näppikseltäni tuollaista pötyä...

Toinen mahdollisuus voisi olla, että niin Hilppa kuin Kyllästynytkin ovat tulkinneet kyseisen ketjun aloitusviestin päin mäntyä - mutta tuskin sillä mahdollisuudella on tässä asiassa mitään merkitystä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 06.06.2013 21:26

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia on taas hankalassa välikädessä; Hän ei halua valehdella, mutta jos hän mielipiteensä kertoo -> häntä syytetään puolueellisuudesta.

Mihin tämän foorumin ylläpitäjä joutuisikaan, jos sinä et olisi puolustamassa. Tällä kertaa kuitenkin olit vahvasti osallisena poistoon joutuneeseen ketjuun, joten puolustelusi ei ole millään lailla puolueetonta. Provosoit aloittamassani ketjussa suorastaan ihailtavasti ja kiitettävästi - ja sitten vaikerrat, että sinua muka kiusattiin.

- -

Mirri, minun mielestäni sinulla on uudelleenarvioinnin paikka. Sinä olit ketjun aloittaja enkä kykene ymmärtämään, miksi halusit esittää työn tekemisen sellaisessa valossa, jossa sen esitit. Esitin tuon saman (mutta eri sanoin) jo nyt poistuneessa ketjussasi, mutta et joko noteerannut lausettani (joka ei ollut suoraan kysymyksen muotoon puettu) tai et ymmärtänyt sitä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 06.06.2013 21:28

Kyllästynyt kirjoitti:"Hyökkäävään sävyyn"? Mikähän siinä on, ettet sinä(kään) Kuutar ole koskaan inahtanutkaan Tristanin minulle kirjoittamista törkeistä solvausviesteistä, mutta nyt olet kovin närkästynyt siitä, että sanon yhteiskunnan vapaamatkustajaksi heittäytynyttä Tristania lusmuksi?
Näithän itsekin, ettei hän ole täysin haluton tekemään mitään kuntoutumisensa eteen.

:D Freudilainen lipsahdus... Mitä voimme tästä päätellä?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kuutar » 06.06.2013 21:29

Jos keskustelupalstan ylläpitäjä jakelee rangaistuksia, on myös kohtuullista että syyt siihen kerrotaan. Ei kukaan voi noudattaa sääntöjä, jos niitä ei kerrota, mutta silti jaetaan rangaistuksia. Se sinun edes pitää kertoa, ketä sinä rankaisit ketjun poistolla?
Kuutar

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 06.06.2013 21:31

Rangaistusten jakeleminen rikkeistä joita asianosainen ei edes tunnista rikkeeksi koska sääntöjä ei ole hänelle kerrottu, tuntuu kieltämättä hieman erikoiselta.
Viimeksi muokannut vladimir1 päivämäärä 06.06.2013 21:36, muokattu yhteensä 2 kertaa
vladimir1

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2013 21:33

Kyllästynyt kirjoitti:Kuten varmaan hyvin tiedät, tämän foorumin ylläpitäjä on koko ajan puun ja kuoren välissä minun takiani.

Kyllästynyt, en ole tiennyt. Nyt tiedän, kun sinä sanoit. Asian sanottuasi kaikki tämän ketjun lukijat tiedämme, että tämän foorumin ylläpitäjä on koko ajan puun ja kuoren välissä sinun takiasi.

Hiljenen hetkeksi yrittäessäni ymmärtää ja sulattaa tuota mitä kerroit.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 06.06.2013 21:37

Kyllästynyt: Tuo on aivan tolkuton väite!
Millä perusteilla sinä väität Tristania kiusatun? Silläkö, että sanoin häntä vapaamatkustajaksi ja lusmuksi?

Kuten varmaan itsekin näit, Tristan on hyvin haluton ottamaan vastaan mitään sellaista hoitoa jonka voisi ajatella kohentavan hänen vointiaan - ja jos ihminen hoidosta kieltäytyy ja mieluummin on tekemättä työtä kuin edes yrittää kuntoutua, kyllä silloin on kyse lusmuilusta.

Se, että Tristan ilmoittaa, ettei hän mielestään ole yhteiskunnalle velkaa mistään, kertoo myös lusmuilusta ja vapaamatkustajaksi jättäytymisestä.

Kuutar: Sitä että yhden kirjoittajan henkilökohtaisiin asioihin puututaan hyökkäävään sävyyn ketjussa, joka ei edes käsitellyt alun perin häntä, vaan työelämää ja oli kokonaan toisen kirjoittajan aloittama ketju, sitä minä pidän kiusaamisena.

Kyllästynyt: "Hyökkäävään sävyyn"? Mikähän siinä on, ettet sinä(kään) Kuutar ole koskaan inahtanutkaan Tristanin minulle kirjoittamista törkeistä solvausviesteistä, mutta nyt olet kovin närkästynyt siitä, että sanon yhteiskunnan vapaamatkustajaksi heittäytynyttä Tristania lusmuksi?
Näithän itsekin, ettei hän ole täysin haluton tekemään mitään kuntoutumisensa eteen.

Tristanin teot tunnetaan, hän on niitä aika ajoin banneillaan sovittanut. Hänen tekonsa ei oikeuta sinua käymään hänen kimppuunsa Mirrin aloittamassa ketjussa, jonka aiheena oli porrassiivous. Harmi että mielenkiintoinen ketju työelämästä ja palkkauksesta näin katosi.

Ihmettelen, mistä sinä niin hyvin Tristanin terveydentilan tunnet, ethän ole hänen hoitoonsa osallistunut, eikä sinulla ilmeisesti edes ole terveydenhuollon koulutustaustaa, kuten aiemmin luulin.
Kuutar

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko