Kahvi kirjoitti:Kaikki laittaa kaikki kannet kiinni asiointinsa jälkeen - näin tasa-arvokin toteutuu kun molemmat sukupuolet joutuvat asioidessaan näkemään yhtä paljon vaivaa sekä ennen että jälkeen. Lisäksi kiinni oleva umpikansi suojaa käsistä ym tippuvia tavaroita joutumasta uimaretkelle.

Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kaikki laittaa kaikki kannet kiinni asiointinsa jälkeen - näin tasa-arvokin toteutuu kun molemmat sukupuolet joutuvat asioidessaan näkemään yhtä paljon vaivaa sekä ennen että jälkeen. Lisäksi kiinni oleva umpikansi suojaa käsistä ym tippuvia tavaroita joutumasta uimaretkelle.
Kuinka ollakaan, olen täysin samaa mieltä
Psykopatologia kirjoitti:Aion hankkia kotiin PET-laitteen lisäksi kusirännin!

Mirri kirjoitti:Mielestäni kaikki itseään (ja toisia!) kunnioittavat ja järkevät miehet istuvat pöntöllä,
oli hätä iso tai pieni. Pisuaarit ovat toinen juttu; niihin ei kannata istahtaa, ja ne
varmaan ovat kiireisille käteviä. Miesten vessassa käydessäni jätän rinkulan ylös
niiden tyhmien vuoksi, jotka eivät käsitä, että istualtaan asioiminen on kaikin
tavoin helpompaa ja miellyttävämpää. Valitettavasti suomalaismiesten enemmistö
on tyhmä tässä asiassa.
Hilppa kirjoitti:Ei minua saa sanomaan miehelle: "Istu!". Sen verran itseäni kunnioitan ja muita, että en ketään ojentele, missä asennossa kunkin olisi tarpeensa tehtävä.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ei minua saa sanomaan miehelle: "Istu!". Sen verran itseäni kunnioitan ja muita, että en ketään ojentele, missä asennossa kunkin olisi tarpeensa tehtävä.
Eräässä miesten vessassa oli pöntön yläpuolelle seinään kiinnitettynä lappu, jossa sanottiin näin: 'Astu vielä askel eteenpäin, SE on lyhyempi kuin arvaatkaan!'. Oikeastaan lapussa olisi voinut yhtä hyvin lukea Istu, ole hyvä!
Jotkut toivovat itselleen kunnioitusta, ja siksi laittavat vessojen seiniin tuollaisia ohjeita. Toisaalta olisihan se toistenkin kunnioittamista, jos miesten - ja poikien - vessat eivät olisi niin järkyttävän sotkuisia ja 'kroonisesti' haisevia.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa