Hilppa kirjoitti:Joskin Mirrin puhe "sairaiden nauruhermojen kutittelusta" oli myös vähemmän asiallista itseään asiallisenakin kirjoittajana mainostaneelta. Etenkään kun ei ole tietoa, missä yhteydessä nauruhermoja on kutiteltu. Johonkin toiseen kirjoittajaan naurun kohdistuessako?

Re: Haren psykopaattilista
Kirjoittaja Mirri » 18.12.2012 20:22
Pakko myöntää, että tällä palstalla hauskuutat minua. Sohaiset usein sairaaseen nauruhermooni, joka on kovin herkkä reagoimaan...
Mutta juu, kyllä olen asiallinen
kin kirjoittaja.
Lisäsin lainauksen toisesta ketjusta.
PP:
Selvempää olisi, että noin vanhoihin lainauksiin laitettaisiin lisäksi suora linkki. 15:40 search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=haren+psykopaattilista&start=60Lisäsin linkin.
Sieltä muuten löytyy sinun huomautuksesi, jonka mukaan minulle pitää aina etsiä oikeat kohdat...
Sorry, ei tainnut osua etsiskelyni ihan kohdalleen; haen linkin uudelleen joskus paremmalla ajalla. Lisäsin taas...
Ja muokkasin, kun tein virheitä.
Psykopatologia, varmaan sitten sinäkin etsiskelet yhtä huolella kuin tahdot toisten tekevän.
PP 17:11 Mutta sinun tapauksessa kyse oli jo etsitystä tekstistä, jossa ei ollut linkkiä. Minä sen sijaan viittasin "neitseelliseen" etsimiseen. Kopioin tänne vielä linkistä kohdalle osuneen huomautuksesi ja vastaukseni siihen:
Psykopatologia kirjoitti:
Sinulle ja Mirrille täytyy aina muiden etsiä oikeat kohdat
vaikka heidän omista teksteistään.
Mirri kirjoitti:
Minä välillä etsiskelen sinulle.
Niin näköjään teen; etsiskelen sinulle...
viewtopic.php?f=9&t=7873&p=98515&hilit=haren+psykopaattilista+pakko+my%C3%B6nt%C3%A4%C3%A4#p98515