Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.01.2013 19:59

Helmenkalastaja kirjoitti:Ystäväiseni, minä en VÄITÄ mitään, minä olen vain sitä mieltä. Jos sinä olet eri mieltä, sille minä en voi mitään. Ratkeamaton, kuten jo kerran aiemmin totesin.

Sama juttu minulla; lisäksi minulle on aivan sama onko Kyllästyneen mielestä VQP ja Obelix sama henkilö vai eikö ole - minun puolestani hän saa pitää oman käsityksensä siinä kuin minä omani.
Sen sijaan luulen, että Kyllästyneellä on syystä tai toisesta kova tarve saada meidät muuttamaan mielipiteemme; hänelle on tärkeää, että uskoisimme häntä ja ottaisimme vastaan hänen käsityksensä tästä asiasta. Miksi se on hänelle tärkeää, sitä en tiedä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.01.2013 20:23

Tehkää treffit Obelixin kanssa niin eiköhän tuo salaisuus selviä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.01.2013 20:32

Kyllästynyt kirjoitti:Teidän ajatuksistanne en piittaa, mutta kun te ette suostu pitämään arvailujanne vain ominanne vaan levitätte julkisesti perättömyyksiä - ja sellaisesta minä en (palstan valvojana) pidä.

Ahaa... Se johtuukin moderaattoriudestasi, että haluat toisten uskovan erehtyneensä ja sinun tietävän sekä olevan oikeassa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Tris » 10.01.2013 20:33

Ei tähän ole muuta ratkaisua kuin että Vasso ja Obelix varaavat tapaamisajan Psykopatologialta. Tapaaminen on maksuton mutta henkilöllisyystodistus mukaan!
Tris

ViestiKirjoittaja lappalainen » 10.01.2013 20:37

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Teidän ajatuksistanne en piittaa, mutta kun te ette suostu pitämään arvailujanne vain ominanne vaan levitätte julkisesti perättömyyksiä - ja sellaisesta minä en (palstan valvojana) pidä.

Ahaa... Se johtuukin moderaattoriudestasi, että haluat toisten uskovan erehtyneensä ja sinun tietävän sekä olevan oikeassa.

No miksei Kyllästynyt poista meidän puupäiden kirjotuksia. Sittenhän se voisi olla oikeassa.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.01.2013 20:38

Riidankylväjä kirjoitti:Tehkää treffit Obelixin kanssa niin eiköhän tuo salaisuus selviä.

Joo! Lähetetään Tris treffeille; hän on tavannut ainakin Vasson (VQP) - ja Reinikaisen.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 10.01.2013 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.01.2013 20:40

Kyllästynyt kirjoitti:Jos poistaisin kaikki puupäiden ja paksukalloisten höpinät, palsta kumisisi tyhjyyttään.

Varmaan sinun ja Psykopatologian viestit kuitenkin jäisivät - vai eivätkö nekään?
Mirri

ViestiKirjoittaja lappalainen » 10.01.2013 20:47

Jännää, mitähän Pertin pikku apulainen tekee.
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 10.01.2013 21:54

Arvasin mie tuon, päättömänä olet noita purje vene juttusi kirjotellut.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 10.01.2013 23:20

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Tehkää treffit Obelixin kanssa niin eiköhän tuo salaisuus selviä.

Joo! Lähetetään Tris treffeille; hän on tavannut ainakin Vasson (VQP) - ja Reinikaisen.

Tris oletko vapaaehtoinen vai täytyykö määrätä? Vamppaat Obelixin ja menet treffeille tarkistamaan pitääkö huhut paikkansa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.01.2013 23:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Ystäväiseni, minä en VÄITÄ mitään, minä olen vain sitä mieltä. Jos sinä olet eri mieltä, sille minä en voi mitään. Ratkeamaton, kuten jo kerran aiemmin totesin.

Sama juttu minulla; lisäksi minulle on aivan sama onko Kyllästyneen mielestä VQP ja Obelix sama henkilö vai eikö ole - minun puolestani hän saa pitää oman käsityksensä siinä kuin minä omani.
Sen sijaan luulen, että Kyllästyneellä on syystä tai toisesta kova tarve saada meidät muuttamaan mielipiteemme; hänelle on tärkeää, että uskoisimme häntä ja ottaisimme vastaan hänen käsityksensä tästä asiasta. Miksi se on hänelle tärkeää, sitä en tiedä.

Teidän ajatuksistanne en piittaa, mutta kun te ette suostu pitämään arvailujanne vain ominanne vaan levitätte julkisesti perättömyyksiä - ja sellaisesta minä en (palstan valvojana) pidä.

Minulla ei ainakaan ole tarvetta käännyttää ketään omaan "uskooni". En vain kohteliaisuuden vuoksi jätä vastaamatta minulle kohdistettuihin kirjoituksiin. Tämä olisi loppunut jo aikoja sitten, jos minusta tai Mirristä olisi ollut kiinni.

Lisäys: minulla ei ole minkään valtakunnan mielenkiintoa tehdä herrojen viesteistä vertailevaa teksti- tai tyylianalyysiä. Minulle riittävät omat, ajan kuluessa muodostuneet käsitykseni.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 10.01.2013 23:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.01.2013 23:35

lappalainen kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

No miksei Kyllästynyt poista meidän puupäiden kirjotuksia. Sittenhän se voisi olla oikeassa.

Juuri näin! Tuota minäkin ihmettelen. Meidän tekstit pois ja pää takaisin pensaaseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Tris » 10.01.2013 23:36

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Tris oletko vapaaehtoinen vai täytyykö määrätä? Vamppaat Obelixin ja menet treffeille tarkistamaan pitääkö huhut paikkansa.

Obelixin kanssa jäätäisiin vaan dokaamaan ja näkisin pian Obelixen kahtena! Menköön joku raitis.
Tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 10.01.2013 23:39

Tris kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Obelixin kanssa jäätäisiin vaan dokaamaan ja näkisin pian Obelixen kahtena! Menköön joku raitis.

Ehkä valtuutamme mr jalsanin siihen. Hänhän jossain vastikään viestissään totesi, ettei hänelle maistu alkoholi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Tris » 10.01.2013 23:44

Nämä siis eivät voi ryypätä keskenään mutta voivat vaikka käydä yhdessä kakalla.
Tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.01.2013 23:50

Helmenkalastaja kirjoitti:Minulla ei ainakaan ole tarvetta käännyttää ketään omaan "uskooni". En vain kohteliaisuuden vuoksi jätä vastaamatta minulle kohdistettuihin kirjoituksiin. Tämä olisi loppunut jo aikoja sitten, jos minusta tai Mirristä olisi ollut kiinni.

Noin on kuin Helmis sanoi.
(Paitsi, että minä vähemmän kohteliaana jätän vastaamatta jos haluan - kuten tällä foorumilla tiedetään. :) )
Mirri

ViestiKirjoittaja Kiss » 11.01.2013 00:11

Kyllästynyt on kauhea paljasteleva kyylä! Penkoo toisten ip:t ja tekee niistä täälä tiliä! Kas kun et paljasta sähköpostiositteita samantein todistaaksesi, kuka on kuka.
Vasso on oppinut ja elegantti, obelix vetää tahallaan roolia.
Jos me haluaisimme uskoa, että he ovat sama henkilö, niin millai se olisi sulta pois.

vuodet kuluvat, ystäväni, ehkä me joskus erotamme heidät tai uskomme samaan: he ovat sama henkilö, mitä se sua liikuttaa+
Anna jokaihisen kirjoittaa tahi uskoa mihin haluavat ja lakkaa paljastelemasta ihmisten asuinseutuja.
Kiss

ViestiKirjoittaja Tris » 11.01.2013 00:21

Tapoihisi kuuluu jankata vaikka maailman tappiin.

Mutta tämä ketju alkaa kyllä jo hyytymään kun kenelläkään ei ole mitään uutta... Mistäs sitten puhuttais?
Tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 00:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minulla ei ainakaan ole tarvetta käännyttää ketään omaan "uskooni". En vain kohteliaisuuden vuoksi jätä vastaamatta minulle kohdistettuihin kirjoituksiin. Tämä olisi loppunut jo aikoja sitten, jos minusta tai Mirristä olisi ollut kiinni.

Lisäys: minulla ei ole minkään valtakunnan mielenkiintoa tehdä herrojen viesteistä vertailevaa teksti- tai tyylianalyysiä. Minulle riittävät omat, ajan kuluessa muodostuneet käsitykseni.

Kyse ei ole teidän uskomuksistanne vaan siitä, että te levitätte (perätöntä) väitettä jota ette suostu perustelemaan millään tavalla.

Jos sinulla on edes jokin peruste käsityksellesi, mikset kerro sitä/niitä?

Edelleenkään minä en VÄITÄ mitään, minä sanon uskovani. Ei sinun tarvitse uskoa.
Minun todisteeni ovat "aihetodisteita" eikä niiden määrä riitä asian viemiseen tuomioistuinkäsittelyyn.
Minun kirjoituksiani on tällä foorumilla ennenkin (pahantahtoisesti?) vääristelty; en kaipaa sitä.
Voin silti itse olla vakuuttunut.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 00:28

Kyllästynyt kirjoitti:Kyse ei ole teidän uskomuksistanne vaan siitä, että te levitätte (perätöntä) väitettä jota ette suostu perustelemaan millään tavalla.

Väität minun levittävän jossakin jotakin väitettä, joten kerro tarkemmin. Mitä olen levittänyt ja missä; ja miten laajalle alueelle olen levittänyt?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko