Tris kirjoitti:Kun et maksanut mitään ei se ollut kalliskaan.
Ei pidä paikkaansa. Kallis/arvokas voi oikein hyvin olla omistajalleen maksuton/ilmainen.
Tris kirjoitti:Kun et maksanut mitään ei se ollut kalliskaan.

Kyllästynyt kirjoitti:Mikä on (hinnaltaan) kallein vaate jota olet koskaan ostanut, ja muistatko paljonko siitä maksoit?

Tris kirjoitti:Kyllästynyt aloitti ketjun - minä käsitin että hän tarkoitti kalliilla kallista eikä "kallista". Kyllähän sitä kukin voi assosioida vapaasti uusia merkityksiä jutuille mutta kannatan itse sitä että puhutaan ketjun aiheesta.
Tris kirjoitti:Kyllästynyt aloitti ketjun - minä käsitin että hän tarkoitti kalliilla kallista eikä "kallista". Kyllähän sitä kukin voi assosioida vapaasti uusia merkityksiä jutuille mutta kannatan itse sitä että puhutaan ketjun aiheesta.

Kyllästynyt kirjoitti:Vastavetona kirpputoriketjulle:
Mikä on (hinnaltaan) kallein vaate jonka olet koskaan ostanut, ja muistatko paljonko siitä maksoit?
Korjaus 1.6. klo 23:55 (jota -> jonka).
Kyllästynyt kirjoitti:Mikä on (hinnaltaan) kallein vaate jonka olet koskaan ostanut, ja muistatko paljonko siitä maksoit?
Korjaus 1.6. klo 23:55 (jota -> jonka).

Mirri kirjoitti:Emmanuela, 'pilkunnussimiset' ovat 'sisäpiirijuttuja'; ei niistä kannata välittää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa