Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:En ole ladannut niihin moisia asioita - kysymyksessä on sinun väärintulkintasi.
Kysyn tässäkin yhteydessä: mitä sitten vaikka minun (tai kenen tahansa muun) viestit olisivat seksistisiä, sovinistisia tai jopa naisvihamielisiä?
Ei kyse ole mistään väärintulkinnasta - ikävä kyllä.
Sitä sitten, että jos et halua viestejäsi kommentoitavan seksistisiksi, sovinistisiksi tai naisvihamielisiksi, älä käytä sanoja kuten "akka", "eukko", "horo" tai "huora". Eikä myöskään kannata rehennellä entisillä tai nykyisillä seksikokemuksillakaan tai väittää, etteivät naiset olet ole miehiä matalapalkkaisempia jne.
Kyllä on kysymys väärintulkinnastasi - ja kun lukuisat tarkennukseni eivät ole väärintulkintaasi muuttaneet, niin alan epäilemään että teet sitä ihan tahallasi.
Miten päiväkirjamuisteloni tapaamistani erittäin fantastisista ihmisistä liittyvät mitenkään tähän?
Vaikuttaisi myös siltä, että uhkailet tuossa jatkavasi stalkkaamistani, kiusaamistani ja rääkkäämistäni, mikäli en käyttäydy juuri niin kuin haluat.
Sori nyt vaan, mutta käytän jatkossakin juuri sellaista kieltä, kerron juuri niistä asioista ja juuri sillä tavalla, kuin itse haluan - toki palstan sääntöjen sisällä ja Ylläpidon ohjeistuksen huomioon ottaen. Sinulla kun ei ole minkään valtakunnan valtaa muuttaa tätä asianlaitaa - vaikka kuinka paljon inhoaisitkin minua.