Miksi samaa aina kiusataan?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksi samaa aina kiusataan?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 16:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole tuonut tai vienyt sinun ex-vaimoasi mihinkään.

No kuka hänet toi keskusteluun mukaan ja miksi toi?

Kukaan muu kuin sinä itse ei ole tuonut ex-vaimoasi mukaan keskusteluun.

Sanan "ex-vaimo" käyttäminen ei ole mitään "keskusteluun mukaan tuomista", eikä sinulla sen käyttämisen takia tai perusteella ole oikeutta tai lupaa uhkailla ja solvata ketään.

Kyllä se olit juuri sinä, joka hänet toit keskusteluun - eikä kukaan muu. En edes minä. Ja täysin ketjussa käsiteltyyn asiaan liittymättömänä sekä selkeästä mala fide -hengessä.

Etkä sinä päätä täällä, kenellä on tai ei ole oikeus tai lupa johonkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 16:58

Kyllästynyt kirjoitti:Jos tarkoitat tätä:
Kahvi kirjoitti:... Sinun mielestäsi väärin muistaminen on siis tarkoitushakuista valehtelua, ja toistuvana se on patologista valehtelua?

Niin, olisithan sinä voinut myöntää että väitteesi sekä syytöksesi olivat perättömiä ja olisit voinut sekä sen että minulle sen takia osoittamasi solvaukset poistaa, mutta sitähän sinä et ole tehnyt...

Ja koska sinä et sitä tehnyt vaan tuo perätön paskapuheesi minun tekemisistäni edelleen palstalla on - ja vieläpä ilman oikaisua - mitä muuta tuo on kuin tarkoitushakuista ja toistuvaa valehtelemista?

Tätäkin tarkoitin.

Mutta eivät nuokaan tee minusta nimenomaisesti patologista valehtelijaa.
Toisekseen ei ole mitään velvollisuutta poistaa aikaisempia väitteitä - ja muistaakseni olen jälkeenpäin tarkentanutkin olevani asiassa puhtaasti muistini varassa, joka ei tietenkään ole täydellinen. Tarkoitushakuiseen ja toistuvaan valehteluun en ole syyllistynyt.

Miksi kärjistät voimakkaasti?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 17:00

Kyllästynyt,
mitä sinä nyt toivot minulta?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 17:20

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt,
mitä sinä nyt toivot minulta?

Toivon, että poistat perättömät puheesi etkä enää jatkossa samanlaista paskaa minulle tai minusta kirjoita missään väitä tai levitä.

En tule poistamaan, koska silloin rikkoisin Ylläpidon ohjeistusta. Mutta muuten kyllä minulle sopii, että Tukiasema.netin aikaiset tapahtumat voivat jäädä sinne - eli en koe mitään tarvetta tämän enempää käsitellä niitä.

Mutta mitä toivot minulta sen suhteen, että koet kirjoitukseni naisvihamieliseksi ym?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 18:10

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mutta mitä toivot minulta sen suhteen, että koet kirjoitukseni naisvihamieliseksi ym?

Kaikki rehentely entisillä tai nykyisillä seksikokemuksilla tai kumppaneilla on lapsellista, vastenmielistä, seksististä, sovinistista tai jopa naisvihamielistä ja sellaisia ovat myös kaikki nimittelyt kuten "eukko", "akka" tai "huora" jne.

Ok, sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mutta mitä toivot minulta tämän suhteen?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 18:18

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mutta mitä toivot minulta sen suhteen, että koet kirjoitukseni naisvihamieliseksi ym?

Kaikki rehentely entisillä tai nykyisillä seksikokemuksilla tai kumppaneilla on lapsellista, vastenmielistä, seksististä, sovinistista tai jopa naisvihamielistä ja sellaisia ovat myös kaikki nimittelyt kuten "eukko", "akka" tai "huora" jne.

Ok, sinulla on oikeus mielipiteeseesi.
Mutta mitä toivot minulta tämän suhteen?

Jos haluat, ettei kirjoituksiasi pidetä seksismiä, sovinismia tai jopa naisvihamielisyyttä pursuavina, älä lataa niihin seksismiä, sovinismia tai naisvihamielisyyttä.

En ole ladannut niihin moisia asioita - kysymyksessä on sinun väärintulkintasi.

Kysyn tässäkin yhteydessä: mitä sitten vaikka minun (tai kenen tahansa muun) viestit olisivat seksistisiä, sovinistisia tai jopa naisvihamielisiä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.11.2012 19:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:En ole ladannut niihin moisia asioita - kysymyksessä on sinun väärintulkintasi.

Kysyn tässäkin yhteydessä: mitä sitten vaikka minun (tai kenen tahansa muun) viestit olisivat seksistisiä, sovinistisia tai jopa naisvihamielisiä?

Ei kyse ole mistään väärintulkinnasta - ikävä kyllä.
Sitä sitten, että jos et halua viestejäsi kommentoitavan seksistisiksi, sovinistisiksi tai naisvihamielisiksi, älä käytä sanoja kuten "akka", "eukko", "horo" tai "huora". Eikä myöskään kannata rehennellä entisillä tai nykyisillä seksikokemuksillakaan tai väittää, etteivät naiset olet ole miehiä matalapalkkaisempia jne.

Kyllä on kysymys väärintulkinnastasi - ja kun lukuisat tarkennukseni eivät ole väärintulkintaasi muuttaneet, niin alan epäilemään että teet sitä ihan tahallasi.

Miten päiväkirjamuisteloni tapaamistani erittäin fantastisista ihmisistä liittyvät mitenkään tähän?

Vaikuttaisi myös siltä, että uhkailet tuossa jatkavasi stalkkaamistani, kiusaamistani ja rääkkäämistäni, mikäli en käyttäydy juuri niin kuin haluat.

Sori nyt vaan, mutta käytän jatkossakin juuri sellaista kieltä, kerron juuri niistä asioista ja juuri sillä tavalla, kuin itse haluan - toki palstan sääntöjen sisällä ja Ylläpidon ohjeistuksen huomioon ottaen. Sinulla kun ei ole minkään valtakunnan valtaa muuttaa tätä asianlaitaa - vaikka kuinka paljon inhoaisitkin minua.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 11:21

Vastasin jo toiseen ketjuun, mutta kerta kiellon päälle:
Suhtaudut minuun demonisoiden ja paranoidisesti. Aiheetta. Joten antaa olla.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 11:48

En ole edellyttänyt tai vaatinut moista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 11:57

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:En ole edellyttänyt tai vaatinut moista.

No ainakin sinä kommenteistani valitat ja kehtaat jopa syyttää kiusaamisesta.

Kyllä, koska sinä kiusaat minua. Mutta en viittaa niillä ao juttuihin, enkä edellytä/vaadi väittämiäsi asioita. Ainoa, mitä vaadin, on se, että lopetat minun kiusaamisen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 12:35

Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kirjoituksiesi kommentointi ei ole kiusaamista.

Ei tietenkään ole - enkä ole moista väittänytkään!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 12:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun kirjoituksiesi kommentointi ei ole kiusaamista.

Ei tietenkään ole - enkä ole moista väittänytkään!

No mihin sinä sitten viittaat kun puhut kiusatuksi joutumisesta?

Tuonkin olen jo sinullekin moneen kertaan kertonut. Miksi pitäisi vielä uudestaan vääntää samasta asiasta?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 13:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Tuonkin olen jo sinullekin moneen kertaan kertonut. Miksi pitäisi vielä uudestaan vääntää samasta asiasta?

Koska en vieläkään ymmärrä millä perusteilla sinä väität joutuneesi kiusatuksi.

No sitten et vaan ymmärrä - en usko että se ymmärtämisesi uudestaan ja uudestaan vääntämisellä miksikään muuttuu.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.11.2012 17:04

Kyllästynyt,
miten itse määrittelet kiusaamisen?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.11.2012 20:42

Obelix kirjoitti:Tämä keskustelu todentaa otsikon. MOT

Jos ei osaa sanoa juuri muuta kuin höh häh, eikö olisi parempi olla hiljaa?

Sutkaus ei ole edes elegantti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.11.2012 20:46

Kyllästynyt kirjoitti:

Harkittua ja tarkoituksellista kohteen vahingoittamista, pilkkaamista, solvaamista ja loukkaamista.

Vittuilu on kiusaamisen esiaste, vai kuinka?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.11.2012 10:44

Kyllästynyt kirjoitti:

Harkittua ja tarkoituksellista kohteen vahingoittamista, pilkkaamista, solvaamista ja loukkaamista.

Itse koen tapasi toimia minua kohtaan juuri tuollaiseksi. Sinä taas et koe, vaan se on sinun mielestäsi mitä?

Edit @ 10:16:
Tarkoitan tapaasi toimia minua kohtaan tällä foorumilla - heti rekkautumisestani alkaen tähän päivään asti.
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 14.11.2012 11:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.11.2012 11:03

Keskusteluissa tulisi myös ottaa tarkemmin huomioon aika,
toisin sanoen mihin hetkeen (suunnilleen) viitataan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.11.2012 11:22

Kyllästynyt kirjoitti:Kovin on kummallista, että sinä katsot oikeudeksesi solvata minua, mutta kehtaat ruikuttaa, valittaa ja syyttää minua kiusaamisesta.

Jonkinlaista suhteellisuudentajua olisi hyvä sinullakin Kahvi syytä olla.

Ehkä, mutta vastaisitko kysymykseeni.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.11.2012 11:27

Kyllästynyt kirjoitti:Ethän sinä ole edes esittänyt mitään kysymystä.

Turha tätä keskustelua on jatkaa, kun et edes lue viestejäni.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko