Psykopatologia kirjoitti:Pyydän anteksi kiihkeyttäni. En kiinnittänyt tarpeeksi huomiota siihen,
että samalla puutuin toisenkin kirjoittajan viestiin.
Mirri kirjoitti:Se onkin raju toimenpide - rangaistus - ylläpitäjältä,
jos hän poistaa kokonaisen kirjoituksen sen vuoksi,
että kirjoittaja on unohtanut mainita laittamansa
videolinkin kestoajan. Vähän kuin kiusaamista.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Se onkin raju toimenpide - rangaistus - ylläpitäjältä,
jos hän poistaa kokonaisen kirjoituksen sen vuoksi,
että kirjoittaja on unohtanut mainita laittamansa
videolinkin kestoajan. Vähän kuin kiusaamista.
Mirri taas puuttuu asiaan mahdollisesti sivullisena.
Taannoin odottelin pysäkillä bussia tyttäreni kanssa. Tyttö pisti odotellessaan tupakaksi (hyvä keino saada bussi tulemaan?). Meitä oli pysäkillä ainakin neljä muutakin odottelijaa ja tyttö sauhutteli kohteliaasti monen metrin päässä kaikista muista. Kun bussi tuli, se pysähtyi normaalisti pysäkille. Kun ihmiset pääsivät ovelle, ovi ei auennutkaan, vaan bussi lähtikin yllättäen liikkeelle. Me kaikki ällistyimme suunnattomasti, kiukustuimmekin, huusimme ja heilutimme käsiämme kuskille. Metrin päässä bussi pysähtyi uudelleen ja tällä kertaa ovi aukesi. Kuski siellä naureskeli ja selitti hyvin tyytyväisenä itseensä, että oli tehnyt kyseisen tempun tahallaan, ettei tupakansavu tulisi hänen bussiinsa. (Tytär oli heittänyt tumpin pois jo ollessaan keskiovien kohdalla, kun bussi pysähtyi ensimmäisen kerran.) Minä totesin ääneen, että mielestäni vitsi oli huono. Kuski tuijotti minua (istuin etuosassa), sammutti bussin ja kääntyi selittämään minulle, että hän tällä tavalla kouluttaa matkustajia. Se on kuulemma hyvin tehokasta...

Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö tuossa ketjussa Beth ensin ruvennut syyttämään
muita (kuin minua) dramaattiseen tyyliin?

Beth kirjoitti:Minä sanoin jo kerran että olin tosi äimänä, kun minulle selitetaan että ketju on vanhentuneena jossain siellä, kun itse omin silmin nähnyt sen ja oman postauksen ensimmäisenä.

Psykopatologia kirjoitti:Minusta olet itse tuonut esiin runsain määrin häiriintyneisyyttäsi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa