Beth kirjoitti:Miksi sinulle Jail ei kelvannut ilahduttavat ostokset ja muoti ketju? Siellä puhutaan myös kirppari ostoksista.
Mihin sinä PP hävitit sen?Siellä minä juuri kuvailin oman löytöni
Ja miten minä nyt tilan Hilpan suosittelema sadeviita? Oli tarkoitus jo tänään käydä se läpi. Miksi sinä teet tään??????
Beth kirjoitti:Minä lähetin sinne viestin asken ja se hävisi. Nyt jollakin on selitettävä..Olen jopa muokkanut sitä ja lisäilyt. Nyt sitä ei ole
![]()

Reinikäinen kirjoitti:Edit2: Muistin palstan protokollan. Olisiko muuten mahdollista koota protokollasäännöt kaikkine muutosineen yksiin kansiin?
Mirri kirjoitti:Hyvä ajatus, lakon kannalla minäkin olen. Ryhtyisin kirjoittamislakkoonkin, jos vain saisin pidettyä sormeni poissa näppikseltä. Mutta linkkejä en ainakaan laita, en muualle kuin omaan päivikseeni.
Psykopatologia kirjoitti:Rovaniemihän vastasi, ettei viestimäärä muutu.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Olen vasta nyt tullut ajatelleeksi, että mitä jos Kyllästynyt onkin oikeassa eikä lukijoiden arvostelukykyyn voikaan luottaa? Siinä tapauksessa käsitys minusta kirjoittajana voi olla pahastikin vääristynyt. Niin hartaasti minua on yritetty mustamaalata ja minun näppikselleni pistää sanoja, joita sieltä ei ole tullut (erityisesti YP:n ja moden toimesta). Ihmiset voivat ihan oikeasti ajatella minun olevan jonkinlainen kiusaaja dementikko...
Lihavointi minun.
Kuten mitä?
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastajahan kertoi kuullensa asian [re: Obelixin viesti Reinikäiselle: Täällä on luultu, että minä olen sinä] omin korvin VQP:ltä itseltään.
Minä luen tämän viestin niin, että minä olisin kertonut kuulleeni omin korvin VQP:ltä itseltään,
että Obelix ja Reinikäinen olisivat sama henkilö.
Vaikka Reinikäinen olisi sama henkilö kuin VQP - mikä sinänsä on hyvin todennäköistä,
koska hän heittelee tänne foorumeiden todellisia (?) viestimääriä - en ole kirjoittanut tuollaista.
Jotakin olen kuullut omin korvin, mutta se ei ole koskenut nimimerkki Obelixia millään tavalla.
Asian voi tarkistaa Kyllästyneen yllä olevista postauksista (lainauksia minun kirjoituksistani,
jotka hän on ystävällisesti kaivanut esille - osoittaakseen, että on tosiaan puhunut potaskaa?).
Onko sekin potaskaa, että sinä väitit VQP:n (alias Vasso) ja Obelix olevan sama kirjoittaja??????
On. Olen sanonut ainoastaan, että minä olen vakuuttunut siitä, että he ovat sama kirjoittaja siihen asti, että minulle todistetaan minun olevan väärässä.Kyllästynyt kirjoitti:Kyse oli siitä, että sinä olet kertonut omin korvin kuulleesi Tukaritapaamisessa jotakin sellaista (et määritellyt tarkemmin mitä), josta olet tullut vakuuttuneeksi siitä, että VQP ja Obelix ovat sama kirjoittaja.
Vai oletko sinä Helmenkalastaja nyt muuttanut mielipidettä tai eri mieltä sanomisistasi?
En ole mitään sellaista sanonut. Olen sanonut kuulleeni, että VQP on tavannut PP:n livenä. En mitään muuta.Kyllästynyt kirjoitti:Kuten yllä olevista lainauksista näkee, sinä pidät jotenkin uskomattomana sitä, että minä uskon Obelixin olevan psykologi/psykoterapeutti. Oletko yhä samaa mieltä?
Ei niistä mitään sellaista käy ilmi. Niistä käy ilmi, että pidän uskomattomana sitä, että sinun perustelusi uskollesi on Obelixin oma sana. Obelix kun ei täällä ole erityisesti kunnostautunut rehellisyydessä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa