Psykopatologia kirjoitti:On ollut esillä, että jos ei kirjoita suunnilleen kuukauteen,
nimimerkki poistetaan.
Toivoisin linkkiä, missä tämä määritys ("suunnilleen kuukausi") on ollut. Kyllä sen pitäisi olla palstalla selvästi näkyvissä,
jos käyttäjien oletetaan sen ilman muuta tietävän!
Olen elänyt sellaisessa käsityksessä (tämän tiedon olen tällä toisella kierroksellani sinun, PP, kirjoittamanasi lukenut),
että ensimmäisen viestin (pitää laittaa heti kirjautumisen jälkeen) kirjoitettuaan on kirjauduttava palstalle säännöllisesti,
muuten nikki poistetaan. Olet selvästi sanonut, että muuta kirjoittamispakkoa ei ole.
Tämän olen uskonut, koska mm. GAD ja deontti ovat edelleen sitkeästi käyttäjinä, vaikka kirjoittavat vain muutaman kerran vuodessa
(esimerkiksi GAD kirjoittanut viimeksi 21.12.2012; deontti ollut välillä seitsemänkin kuukautta kirjoittamatta, normaalitahti noin kerran kuussa).
Tämä sopii myös siihen, että minun edellinen nikkini poistettiin, sillä en edes yrittänyt kirjautua palstalle kuukausiin.
Toisaalta, voihan sekin olla totta - niin kuin epäilit/muistelit? - että poistit nikkini vihan vimmoissasi. Ehkä raivoistuit siitä, etten kirjautunut tänne...?