Psykopatologia kirjoitti:Luulen kuitenkin, että ko. poistot ovat minun tekemiäni.
Onko esimerkkejä?
Sekoilithan eilen (toissapäivänä) orgissakin Trisin kaksois-
nikkiasiassa, vaikka nimimerkin ensimmäisestä viestistä
jo selvisi, että ko. kirjatuminen tänne oli tapahtunut
viikkoja sitten.
iisa kirjoitti:Tein tunnuksen sinne ns. ystävyysfoorumille. Tämä sama nimimerkki... äsken yritin sinne kirjautua niin ilmoitettiin että käyttäjätunnus on poistettu.
Psykopatologia kirjoitti:Iisan toisessa viestissa. kuitenkin ennen sekoiluasi.
iisa kirjoitti:Yhden viestin mä ehdinkin kirjottaa ennen poistamista.
Psykopatologia kirjoitti:Jos yhden viestin kirjoittaa, se takaa kuukauden foorumilla olon.
Psykopatologia kirjoitti:Itse en saanut selvää Tukiaseman obelixin viestinnästä.
Hän kirjoittaa muka fiksusti ja älykkäästi, pseudo-nokkelin
sanankääntein, so. autistisesti.
Oliko viestien lukumäärä sittenkin arvio?
Emmanuela kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse en saanut selvää Tukiaseman obelixin viestinnästä.
Hän kirjoittaa muka fiksusti ja älykkäästi, pseudo-nokkelin
sanankääntein, so. autistisesti.
Oliko viestien lukumäärä sittenkin arvio?
Oletko psykologi?
Psykopatologia kirjoitti:On ollut esillä, että jos ei kirjoita suunnilleen kuukauteen,
nimimerkki poistetaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ai että olisi suostunut tasapeliin? No, olihan hän harkinnut sitä.
Toisaalta en ihmettele, että jatkoi toivoen saavansa asioihin selvyyden.
Valitettavasti sekin jäi toiveeksi vain.
Muuten olen mielestäni todistettavasti arvioinut Kahvia oikein...
Sinähän väitit, että Kahvi "aivan varmasti olisi suostunut" lopettamaan riidan jos olisin hänelle sellaista ehdottanut. Noin ei asia kuitenkaan ollut, joten Sinä Helmenkalajasta ja olet todistettavasti arvioinut Kahvia väärin.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja:
(- -)
En siis epäile ollenkaan, etteikö poistettujen viestien määrä voisi helpostikin nousta kolmessa vuodessa
30 tuhanteen viestiin. Sitä paitsi alkuaikoina Kyllästyneellä oli tapana poistella viestejä, joita tai joiden
osia hän sitten kuitenkin omissa viesteissään kommentoi. Yhdessä eilen lukemassani ketjussa puutuin
tuohon asiaan. Kyllästynyt totesi alkuperäisen viestin olleen aina asiaton, kun taas hänen viestinsä olivat
asiallisia
(- -)
Kuvattua Kyllästyneen toimesta tapahtunutta melko suurta viestien poistoa ei ole tapahtunut. [huom! PP:n lisäämä lause!]
Kyllä on. Enimmäkseen viestit ovat olleet Kokemustuntijan ja kissin/aussin, muistaakseni myös Tristanin
(mutta hänestä en ole varma). Ihmettelin muinoin (foorumin alkuaikoina), kun Kyllästynyt oli viesteihinsä
kopioinut sellaisia muiden tekstejä, joita ei foorumilta mistään löytynyt. Tämä oli alussa varsin
systemaattista. Enää, tällä toisella kierroksellani, en ole tällaista toimintaa havainnut.
Voithan sinä väittää mustaa valkoiseksi; Kyllästynyt ei kuitenkaan itse ole edes kieltänyt näin toimineensa.
Kokemustuntijan (alias Hermit) viestejä en ole poistanut ainoatakaan!
Kissiltä olen (lukuisten varoitusten jälkeen) poistanut ne viestit joissa hän puhuttelee minua "Kyltsiksi".
Tristanin viesteistä olen poistanut vain ja ainoastaan huutamalla esitetyt haistatteluviestit + bannin aikana kirjoitetut viestit.
Sinä Helmenkalastaja puhut paskaa kun väität, että minä olisin poistanut suuren määrän viestejä.
Kyllästynyt kirjoitti: Ymmärrettävästi en siis myöskään ole koskaan tullut moista erikseen kiistäneeksi, koska en ole tuollaista syytöstä koskaan kuullutkaan.
Kyllästynyt kirjoitti: Olen tietoisesti ja tarkoituksella jättänyt koskematta niihin viesteihin joissa joku on hyökännyt kimppuuni - tai jotka on kirjoitettu sellaiseen ketjuun jossa olen itse ollut riidan osapuolena. Poikkeuksia ovat olleet vain ne Kisin viestit joissa hän on (lukuisista varoituksista huolimatta!) käyttänyt minusta nimitystä "Kyltsi".
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ai "onnistuin" houkuttelemaan sinut kolostasi...Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ai että olisi suostunut tasapeliin? No, olihan hän harkinnut sitä.
Toisaalta en ihmettele, että jatkoi toivoen saavansa asioihin selvyyden.
Valitettavasti sekin jäi toiveeksi vain.
Muuten olen mielestäni todistettavasti arvioinut Kahvia oikein...
Sinähän väitit, että Kahvi "aivan varmasti olisi suostunut" lopettamaan riidan jos olisin hänelle sellaista ehdottanut. Noin ei asia kuitenkaan ollut, joten Sinä Helmenkalajasta ja olet todistettavasti arvioinut Kahvia väärin.
Senhän minä olen myöntänytkin! Vai enkö muka ole? Lue tarkemmin. Tuossakin totean vain, että muissa asioissa arvioni ovat Kahvin vahvistusten perusteella menneet oikein (tuossa siis toisin sanoin sama asia, jonka olen yllä lihavoinut aiemmasta kirjoituksestani).
Sinun arviosi Kahvin toiminnasta ovat kokonaisuudessaan olleet yhtä vääriä kuin olivat arviosi minun tekemisistänikin.
Jos olet eri mieltä, kerropa missä ne "todisteet" oikeista arvioistasi luuraavat.
Beth kirjoitti:Helmenkalastaja, minua oikeasti kiinnostaa mitä Obelix-Wasso sanoi siinä lausessa, jossa hän puhuu vasenkätisyydestä ja sairaasta sadismista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa