vladimir1 kirjoitti:Miksiköhän se PP:tä vaivaa?
Tris kirjoitti:Sen täytyy keksiä jotain mua vastaan kun on puolensa valinnut ja väärän puolen.
Tris kirjoitti:Käänsit kaiken mitä Kyllästynyt sanoi tälle takaisinpäin. Millaista argumentointia se oikein on? Voisinhan minäkin kirjoittaa tälle "Sinun bännisi ei pidentynyt bänniaikaisesta kirjoittelusta koska Janne Pöyhtäri suosi sinua kun olet nuori nainen ja minä en. Sait bännin vasta kun haukuit foorumin 17v kirjoittelija maanvaivaa" ja olla sitten hirveän tyytyväinen omaan suoritukseeni.
Tris kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tris kirjoitti:Käänsit kaiken mitä Kyllästynyt sanoi tälle takaisinpäin. Millaista argumentointia se oikein on? Voisinhan minäkin kirjoittaa tälle "Sinun bännisi ei pidentynyt bänniaikaisesta kirjoittelusta koska Janne Pöyhtäri suosi sinua kun olet nuori nainen ja minä en. Sait bännin vasta kun haukuit foorumin 17v kirjoittelija maanvaivaa" ja olla sitten hirveän tyytyväinen omaan suoritukseeni.
Jaa. Itse kyllä huomasin, että ao tyylini argumentoida oli kyllä tähän astisista kaikkein tuloksellisin - vei asioita eteenpäin monessakin suhteessa.
Mutta mitä tarkoitit sillä vartija-jutullasi?
Etkö ole vartija? Näin olen jutuistasi ymmärtänyt?
Jaa-a. Missä suhteessa "veit asioita eteenpäin"? Mihin suuntaan?
Ans kirjoitti:Oikeastiko kahvi ja kyllästynyt kuvittelevat käyvänsä jotain suurten ajattelijoiden älyjen mittelöä? Ei helvetti
Tris kirjoitti:Ans kirjoitti:Oikeastiko kahvi ja kyllästynyt kuvittelevat käyvänsä jotain suurten ajattelijoiden älyjen mittelöä? Ei helvetti
Oikeasti kahvi kuvittelee häätäneensä Kyllästyneen päihittämällä hänet "vastakkaisen argumentaation" -tekniikallaan. Siis oikeasti... ei saa nauraa!
Kahvi kirjoitti:Missäs on Riidankylväjä?

Mirri kirjoitti:Jospa on siirtynyt kylväjäksi muille palstoille.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa