Mirri kirjoitti:Untuva, mistä sinulle on syntynyt käsitys, että ylläpitäjä tahtoisi sinut foorumilta pois? Ainakaan minun kohdalleni ei ole osunut mitään viestiä, josta näin sivullisena voisi päätellä sellaista; en ole huomannut ylläpitäjän olevan hätistelemässä sinua pois. Jospa oletkin käsittänyt jotakin väärin?

häiriintynyt ihmisestä henkisesti tasapainoton

Psykopatologia kirjoitti:Häiriöinen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllä me lähdemme siitä oletuksesta, että kaikki tälle palstalle kirjoittavat ovat enemmän tai vähemmän häiriöisiä.
Tai minä ainakin lähden.
Hilppa kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllä me lähdemme siitä oletuksesta, että kaikki tälle palstalle kirjoittavat ovat enemmän tai vähemmän häiriöisiä.
Tai minä ainakin lähden.
Voithan sinä lähteä aivan mistä oletuksista haluat.
untuva kirjoitti:Jos tilanne vaatii käyn käsiksi.
Tris kirjoitti:untuva kirjoitti:Ei Pertti ole terapeuttini. Kyse on siitä, että tuo asia ilmeni myös täällä aiheutuen ensin Pertin kommentista. Meidän kaikkien tulisi sitten olla täällä ongelmittomia ettei kukaan vaan väittäisi, että nyt pidät Perttiä terapeuttina. Onhan tuo Pertti sinunkin ongelmointiin puuttunut.
Joo, mutta mulla ei ole psykoterapiaprosessia meneillään. Häiritset terapiaasi jos tuot terapian piiriin kuuluvia asioita esille mielummin täällä kuin omassa terapiassasi.
Tris kirjoitti:Onko ase-itsemurhasekoilut "merkityksellistä ja tärkeää"?
untuva kirjoitti:untuva kirjoitti:Jos tilanne vaatii käyn käsiksi.
Kun isä ei ole saanut kanssani tahtoaan läpi hän on käynyt minuun käsiksi. Hulluinta on se, että hän on käynyt senkin jälkeen käsiksi, kun hän on saanut jo tahtonsa perille. Tämä vituttaa ja ottaa kaikkein eniten päästä, kun käydään käsiksi sen jälkeen, kun olen jo antanut hänelle hänen tahtonsa perille. Tulee mahdoton tilanne, kun ei voi enää antaa mitään periksi, eikä näin ollen estää hänen väkivaltaisuuttaan. Kun periksi ei voi antaa enemmän kuin on jo antanut. Kimppuun käyminen tapahtuu silloin ilman syytä. Ei ole kiva, että käydään toiseen syyttä käsiksi. Samaa isän toimintamallia olen itsekin joskus käyttänyt ymmärtämättä edes syytä, että mistä käytöksen olen oppinut. Minä joudun sitten kantamaan mielipuolisen isäni tekojen seurauksia ja minusta tulee häiriöinen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa