Olen linnoittautunut

Olen linnoittautunut

ViestiKirjoittaja untuva » 16.05.2013 23:03

Mua ei tavoite sitten muualta kuin täältä vertaistukiosiosta. Jos vastailette entisiin ketjuihini muissa osioissa niin en vastaa sinne, kun en edes avaa niitä. Olen linnoittautunut tähän osioon enkä suostu muita osioita kurkkimaan. Onpahan ainakin minusta vähemmän häiriötä, kun pysyn täällä.
untuva

Re: Olen linnoittautunut

ViestiKirjoittaja untuva » 16.05.2013 23:21

Olen täällä vaikka yksin. Olkaa vaan keskenänne. Pärjäätte paremmin ilman minua.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 16.05.2013 23:24

Itkussa on hyvä olla ja nyt häivyn suihkuun.
untuva

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.05.2013 23:26

Voi käydä niinkin, että emme jätä sinua yksin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 00:26

Jos tilanne vaatii käyn käsiksi.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 00:32

Niin sanoo terapeuttinikin.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 00:37

Riippuu kuinka hankalaksi tilanne käy.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 00:40

Voisin käydä kimppuun muutenkin, kun vituttaa.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 00:44

En tykkää, että mun kanssa leikitään.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 00:52

Jos sulla olisi ase mitä tekisit sillä?
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 01:09

Paras lelu mitä minulla on koskaan ollut oli ase.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 01:13

Teen itsemurhan.
Viimeksi muokannut untuva päivämäärä 17.05.2013 01:16, muokattu yhteensä 1 kerran
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 01:23

Vaihdoin sen koska ymmärsit asian väärin. Älä puhu mulle enää, olen psykoottisessa tilassa -enkä muuten leikisti. Et taida ymmärtää, että psykoottisten kanssa ei leikitä.
Viimeksi muokannut untuva päivämäärä 17.05.2013 01:27, muokattu yhteensä 1 kerran
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 01:28

Haluan olla yksin enkä todellakaan kaipaa sinua. YHTÄÄN!
Viimeksi muokannut untuva päivämäärä 17.05.2013 01:30, muokattu yhteensä 1 kerran
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 01:33

Pahennat sekavuuttani.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 17.05.2013 01:38

Juttuni ovat sekavia. Öitä. Ja hyvästi jos ei enää nähdä.
untuva

Trisselle banni

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.05.2013 09:49

Tris kirjoitti:Et sä ole mitenkään sekava vaan itsesäälinen pikku paskiainen.
Mutta hyvää yötä - suljen koneeni jos sillä onnelliseksi tulet.. oispa yhtä
helppo miellyttää monia muita ihmisiä!

Poistan sen myöhemmin manuaalisesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja untuva » 18.05.2013 15:08

Jos olen sekavahko, olen huomannut silloin, että harvemmin muut sitä huomaavat ja usein just käy noin ettei muut usko sitä ja se on ikävää, koska usein siihen kuuluu haukut vielä perään. Itse tiedän parhaiten sen olenko sekavana. Se on tunne siitä, että puheet eivät ole oikein hallinnassa. Ja tunne myös siitä, että tuntee ettei mahda mitään niille puheilleen ja niiden jatkumiselle.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 18.05.2013 16:50

Kyllä tällaisen oman sekavuuden silloin huomaa, jos on tiedostanut niitä asioita, jotka johtavat sekavuuteen ja tiedostanut miten käyttäytyy niiden johdosta. Pertti sanoi, että olen häiriintynyt ja tulkitsin sen niin, että hän ei pidä minusta eikä halua olla häiriintyneen kanssa tekemisissä. Tällöin eristäydyin (linnoittauduin) yksinäisyyteen tänne vertaistukiketjuun. Ja muutuin aggressiiviseksi, koska koin tilanteen painostavaksi. Koin, että minun pitäisi Pertin mielestä lähteä foorumilta pois, mutta en kuitenkaan itse halunnut lähteä. Jouduin tahto tahtoa vastaan tilanteeseen, jolloin koin Pertin estävän tahtoani olla täällä ja minun olisi pakko toteuttaa Pertin tahto oman tahtoni kustannuksella. Sen seurauksena sekavoiduin. Olen puhunut tästä tahtoasiasta tuolla vertaistukiosiossa ketjussa Tahdon toteutumisen esteistä.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 18.05.2013 17:05

Ei Pertti ole terapeuttini. Kyse on siitä, että tuo asia ilmeni myös täällä aiheutuen ensin Pertin kommentista. Meidän kaikkien tulisi sitten olla täällä ongelmittomia ettei kukaan vaan väittäisi, että nyt pidät Perttiä terapeuttina. Onhan tuo Pertti sinunkin ongelmointiin puuttunut. Nettimaailma ei kauheasti eroa normaalista elämisestä netin ulkopuolella. Joutuu päivittäin kohtaamaan ongelmia on missä vain. Minulla on tapana esitellä täällä foorumilla löydöksiäni itsestäni, en odota niihin Pertin ohjausta, odotan vertaistukea niiltä, jotka sitä haluavat antaa. Samalla tykkään kertoa ihmisille itsestäni millainen olen, jolloin minut pystyy paremmin ottamaan huomioon. Pertti on nimennyt tämän mielenterveys ja vertaistuki foorumiksi. Hän olisi voinut hyvin antaa muunkin nimen tälle ja valita sitten erilaisen kävijäporukan tänne. Oletan, että minulla on lupa hakea täältä vertaistukea ja lupa puhua mielenterveysasioista. Pertti ei ole terapeuttini, mutta ei hänen tarvitse olla vihamies minulle. Tämä on kuitenkin hänen pitämänsä foorumi, enkä haluaisi olla ylläpitäjän kanssa riidoissa. Ennen kaikkeahan Pertti on perustanut tämän foorumin itseänsä varten ja siksi haluan, että Pertti pitää minusta ja en haluaisi olla hänen tahtonsa esteenä.
untuva

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet