Luen mitä enään jaksan

Luen mitä enään jaksan

ViestiKirjoittaja untuva » 15.05.2013 21:17

Mulle on ongelmana se etten jaksa lukea paljoa muiden kirjoituksia täällä jopa niinkin etten edes omista aloittamista ketjuistani jaksa lukea kaikkea, mitä muut ovat minulle vastailleet. Tuntuu, että alan sammumaan vähävähältä. Jollakulla samaa?
untuva

Re: Luen mitä enään jaksan

ViestiKirjoittaja Jail » 15.05.2013 21:22

Voi minulla on sama juttu.
En jaksa lukea hyvin pitkiä juttuja
ja en jaksa edes kirjoittaa...oon tulossa
vanhaksi
Jail

ViestiKirjoittaja untuva » 15.05.2013 21:53

Kaikkea tuota. Käyn terapiassa niin usein etten jaksa joka paikassa jahkata ongelmiani.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 15.05.2013 22:16

Teen hiljaista lähtöä täältä. Siksi vähentelen uusien ketjujen kirjoittelua täällä. Toivon, että kirjoitukseni hautautuisivat. Näin toivon, että vähentelisitte vastailuanne viesteihini.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 15.05.2013 23:00

Sitten tälläinen ilmoitusluonteinen asia, että jos vastailette aikaisimpiin viesteihini muissa osioissa kuin täällä vertaistukiosiossa niin olen lopettanut muiden osioiden käytön kokonaan enkä lue niitä enää ollenkaan, en edes omia viestejäni. Eli äläkää ihmetelkö, jos en vastaa sinne. Päiväkirjaanikaan en enää lue. Se on siinä mikä on.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 16.05.2013 00:02

Jätän tämän foorumin haikeilla mielin. Voisitko PP poistaa kaikki tänne foorumille kirjoittamani kirjoitukset ja myös nimimerkkini?
untuva

ViestiKirjoittaja Ans » 16.05.2013 06:49

Haikeilla mielin jätetään yleensä paikka tai asia, jota jäädään kaipaamaan tai ikävöimään. Sinulla ei ole mitään syytä kaivata tai ikävöidä tätä palstaa, koska se kuitenkin on aina muutaman hiirenklikkauksen päässä saavutettavissa. En usko, että olet haikeilla mielin, kaipaat vain huomiota.
Ans

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.05.2013 10:38

untuva kirjoitti:Jätän tämän foorumin haikeilla mielin. Voisitko PP poistaa kaikki tänne foorumille kirjoittamani kirjoitukset ja myös nimimerkkini?

Älä suotta jätä foorumia - pidä taukoa ja palaile aikanaan JOS siltä tuntuu. Tsemit jokatapauksessa!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.05.2013 12:07

untuva kirjoitti:Jätän tämän foorumin haikeilla mielin.
Voisitko PP poistaa kaikki tänne foorumille kirjoittamani
kirjoitukset ja myös nimimerkkini?

Voin poistaa päiväkirjasi ja sitten nimimerkkisi
mutta niin, että muiden osioiden kirjoitukset
jäävät, koska ne eivät ole "omaa omaisuuttasi"
vaan ikään kuin foorumin yhteisiä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja untuva » 16.05.2013 12:15

En ole vielä tehnyt viimeistä päätöstä poistumisesta täältä. Harkitsen asiaa etten vaan tee liian äkkinäistä päätöstä, jota katuisin myöhemmin.
untuva

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet