Saako tälläisellä kuntoutustukea?

Re: Saako tälläisellä kuntoutustukea?

ViestiKirjoittaja untuva » 09.05.2013 22:31

Psykopatologia kirjoitti:
Tris kirjoitti:Mäkin saan palkkioita kirjoistani.

Et saa.

Pertti ei maksais niistä mitään.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 10.05.2013 09:30

Tris kirjoitti:Mä voin kusettaa ihan kuinka huvittaa koska kaikki vastuuhenkilöt on olleet mulle runkkuja. Ja myös teen.

Itsenäiseksi yrittäjäksi.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 12.05.2013 13:21

Milloin saat päätöksen kuntoutustuesta?
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 12.05.2013 14:54

Kohteli suakin huonosti. Ymmärrettävä reaktio suuttumisesi. Näytit sen suuttumuksesi. Netti saattaa vääristää, koska täällä uskaltaa sanoa sellaistakin mitä muuten ei ikään ääneen sanoisi. Tuskin puhelimessa olisit ollut samanlainen kuin siinä tekstissäsi.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 21.05.2013 13:24

Mitä nämä asejutut ovat?
Diagnoosisi eivät riitä. Motivaation arviointi vaikutti mitä ilmeisimmin myös.
untuva

ViestiKirjoittaja faarao1 » 21.05.2013 14:02

Kandee aina yrittää
faarao1

ViestiKirjoittaja untuva » 21.05.2013 16:34

Tris kirjoitti:Mua suoraansanoen vituttaa ja tekisi mieli tehdä asellinen hyökkäys Kelaan - siinähän sais päivän lööpit.

Jos olisit laittanut tuon Kelan paikalle kouluun. Olisit jo poliisilaitoksella.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 21.05.2013 16:36

Tris kirjoitti:Samat diagnoosit riitti sairauslomaan 17.11-31.5-13 mutta jatkoon ne eivät yhtäkkiä riitä, päivääkään. Kyllä musta tuo outoa on... ilmeisesti se oma selvitys ois kannattanut toimittaa nytkin kun oli paljon asioita joita lausunto ei kattanut. Ajattelin että ne lukisi sen selvityksen uudemman kerran.

Sitten ei ole kyse diagnooseista vaan lääkärinlausunnosta. Aina kannattaa laittaa oma arvio mukaan, varsinkin silloin, jos diagnoosit eivät ole pahanlaatuisia.
untuva

ViestiKirjoittaja Ans » 21.05.2013 22:09

Tris kirjoitti: Onko se jotenkin luotettavampaa saada sairauslomaa jos on töissä?

Näin se oman kokemukseni mukaan on. Se mikä minua kiinnostaisi tietää, on että johtuuko se hoitohenkilökunnan ns. luontaisesta vihamielisyydestä työttömiä kohtaan. Vai onko niillä jotkut ylemmän tason ohjeet antaa julkisessakin terveydenhuollossa parempia palveluja työssäkäyville. Vaikka niillä olisikin mahdollisuudet käyttää työterveydenhuoltoa ja yksityisiä terveyspalveluja.
Ans

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet