Tris kirjoitti:Vladimir, auttaisko isäsi kantamaan tuon mun hajonneen telkan pois joku päivä ei ens vaan seuraavalla viikolla? Voisin antaa sille brandypullon (tai vastaavan mistä se tykkää)?
Tris kirjoitti:Hän alkoi vinkumaan kolmen maksupäivän jälkeen että miksei korttia ole tullut. Lähetin sen pdf:nä ja kysyin onko ok. Ei kuulu mitään. Sitten kirjoitin että vaihdan hänelle antamani negatiivisen palautteen positiiviseksi vaikka maksaminen kestikin kuukauden sillä ehdolla että hän vaihtaa mulle. Tuo oli hänen mielestään jotain "kylmäkiskoista uhkailua". Sitä ei tarvitse paperiversiona ja olisin voinut sen lähettää jos olisi nätisti pyytänyt mutta mitä tuo tuollainen on että uhkailee? Siinähän tietää miten toimii eteenpäin... jos peruu kaupat niin mielihyvin pääsen hänen kaltaisistaan asiakkaista eroon.
Tris kirjoitti:Ei kun mä en ehdi siivota ens viikkoon mennessä. Seuraavaan ehtisin. Mutta jos isäsi ei tiedä vuorojaan vielä voidaan sopia aika myöhemminkin.
Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tris kirjoitti:Hän alkoi vinkumaan kolmen maksupäivän jälkeen että miksei korttia ole tullut. Lähetin sen pdf:nä ja kysyin onko ok. Ei kuulu mitään. Sitten kirjoitin että vaihdan hänelle antamani negatiivisen palautteen positiiviseksi vaikka maksaminen kestikin kuukauden sillä ehdolla että hän vaihtaa mulle. Tuo oli hänen mielestään jotain "kylmäkiskoista uhkailua". Sitä ei tarvitse paperiversiona ja olisin voinut sen lähettää jos olisi nätisti pyytänyt mutta mitä tuo tuollainen on että uhkailee? Siinähän tietää miten toimii eteenpäin... jos peruu kaupat niin mielihyvin pääsen hänen kaltaisistaan asiakkaista eroon.
Ei tuosta ymmärrä mitään. Et lähettänyt korttia postitse?
En lähettänyt. En ala lähettämään tuollaiselle käskyttäjälle yhtään mitään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa