Tris kirjoitti:Olen kokenut ihan tiedostavallakin tasolla olevani muita alempana töissäkäydessä ja työttömänä.
Opiskellessa ehkä en kun ne menivät niin hyvin ja helposti. Mulle ei sovi se että pitää olla johonkin
aikana jossain. Opiskelinkin niin että kävin vikalla luentotunnilla pyytämässä jolta kulta kopioita
luennoista ja luin muistiinpanot tenttiin.
Oisko mun opiskellessakin pitänyt kokea alemmuus vai pelkästään työttömänä? Entä palkkatukitöissä?
Psykopatologia kirjoitti:Muutuit kusipääksi silloin, kun aloit aloit ajatella yhteiskunnan armonpalojen
olevan sinulle automaattisesti kuuluva oikeus ja varsinkin kun aloit kehua
mahdollisilla huijauksilla.
Tris kirjoitti:En minäkään. Miksi minun pitää nähdä suuri vaiva perehtyäkseen sinun ajatteluun
vaikka sinä olet se hyväosainen?
untuva kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muutuit kusipääksi silloin, kun aloit aloit ajatella yhteiskunnan armonpalojen
PP oletko tuota mieltä meistä kaikista, jotka olemme kuntoutustuella?
Olenko mäkin sun mielestä syyttä tai hyväksikäyttöaikeissa?
Psykopatologia kirjoitti:9:37untuva kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Muutuit kusipääksi silloin, kun aloit aloit ajatella yhteiskunnan armonpalojen
PP oletko tuota mieltä meistä kaikista, jotka olemme kuntoutustuella?
Olenko mäkin sun mielestä syyttä tai hyväksikäyttöaikeissa?
Suon mielelläni tarvitseville heille kuuluvat asianmukaiset tuet.
Mutta asianomaisten tulisi ymmärtää, että tukirahat tulevat muiden työstä.
Tris kirjoitti:En tiedä missien tukien jakautuneisuutta... sinä kaiketi tunnet ne paremmin
Tris kirjoitti:Onko missikisojen voittajan tuki paremmasta "lähteestä" kuin untuvan tuki?
untuva kirjoitti:PP hävettäiskö sua olla valtiontuilla; työkyvyttömyyseläkkeellä?
Psykopatologia kirjoitti:untuva kirjoitti:PP hävettäiskö sua olla valtiontuilla; työkyvyttömyyseläkkeellä?
Kyllä ainakin jossain määrin. Riippuisi siitäkin, mitä muuta olisi.
Tris kirjoitti:untuva kirjoitti:Tris kirjoitti:Onko missikisojen voittajan tuki paremmasta "lähteestä" kuin untuvan tuki?
On. Tris työkyvyttömyyseläkkeelle ei kannata hakeutua. Tämä on pahempi sylkykuppi kuin se,
että tekisi edes siivoustöitä.
Sekoitat taas jutut.
Tris kirjoitti:Osoita häpeäsi PP:lle!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa