Tris kirjoitti:Obelix kirjoitti:Jes. Laitetaan kaikille päivä asetuksista.
Kaikille vuosi asetuksista niin penteleet oppivat vihdoin!
Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minulle foorumin sulkeminen käy.
Mutta Mirri on kertonut kärsivänsä siitä
Kyllä. Tulisin hulluksi, jos tämän foorumin ylläpitäjä toimisi niin vastuuttomasti, että päättäisi sulkea fooruminsa. Sellaista yksinkertaisesti ei tehdä; kukaan tällaisen foorumin vastuuntuntoinen pystyttäjä ei edes leikittele ajatuksella, että noin vain sulkisi fooruminsa.
Tris kirjoitti:Ymmärsin niin että ylläpitäjä saattaa sulkea foorumin esim yöksi (kuten on tehnyt) jos minä olen mahdottomalla tuulella. En usko että lopullisuudesta oli puhe.

Hermes kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä minulle foorumin sulkeminen käy.
Mutta Mirri on kertonut kärsivänsä siitä
Kyllä. Tulisin hulluksi, jos tämän foorumin ylläpitäjä toimisi niin vastuuttomasti, että päättäisi sulkea fooruminsa. Sellaista yksinkertaisesti ei tehdä; kukaan tällaisen foorumin vastuuntuntoinen pystyttäjä ei edes leikittele ajatuksella, että noin vain sulkisi fooruminsa.
Jutuistasi tulee niin hullun kuuloisia sen vuoksi, että vedät väitteesi niin äärimmilleen kaikissa asioissa, ilman viitettä ironiasta, huumorista, tms. Johan Pertti sulki foorumin kahdeksi illaksi, etkä tullutkaan sen jälkeen yhtään hulluksi.

Mirri kirjoitti:Hermes kirjoitti:Mirri kirjoitti:
Jutuistasi tulee niin hullun kuuloisia sen vuoksi, että vedät väitteesi niin äärimmilleen kaikissa asioissa, ilman viitettä ironiasta, huumorista, tms. Johan Pertti sulki foorumin kahdeksi illaksi, etkä tullutkaan sen jälkeen yhtään hulluksi.
Entä olenko kertonut kärsiväni?
Hermes kirjoitti:Pointti oli ehkä enemmän se, että kerrot kaikista mahdollisista asioista niin äärimmäisillä sanoilla, että mitään oikeasti vakavampaakaan ei kohta voi ottaa sen vakavammin. Eli kun tapahtuu tai tapahtui ihan oikeasti pahoja asioita, niin sitten voi käyttää kovempia ilmauksia. Jos kyse on jostain jokapäiväisistä nettiväittelyistä tai elämän tapahtumista, niin kannattaa käyttää lievempää ilmaisua. Miksi kannattaa? Siinäpä pulma.

Psykopatologia kirjoitti:M o d e r o i n n i s t a
1
Moderointi pohjaa vain osin siihen, mitä joku on sanonut
tai (usein myöhemmin) sanoo tarkoittaneensa.
2
Moderointi pohjaa vain osin siihen, miten joku sanoo
kokeneensa jonkun viestin.
3
Moderointi pohjaa osin siihen, miltä joku viesti
(lähinnä ylläpitäjän mielestä) t u n t u u, ts. mikä
on viestin herättämä "kaiku".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa