Tris vapaa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tris vapaa

ViestiKirjoittaja untuva » 06.05.2013 21:48

Mirri kirjoitti:
Beth kirjoitti:Hän hakee itselleen oikeutta mesoa. Aika naurattava käytös keski-ikäiseltä naiselta. Eiks sinä Tris jo 4kymppinen?

Aivan kuin kirjoittaisit itsestäsi. Käsittääkseni sinä olet tehnyt juuri noin - hakenut itsellesi oikeutta mesoa.

Puolla vaan Trisin käytöstä.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 06.05.2013 21:55

Tris kirjoitti:
untuva kirjoitti:
Tris kirjoitti:
untuva kirjoitti:Trisillä on elämä kunnolla sekaisin. Siitä se kertoo, jos tuon ikäisenä käyttäytyy kuin murrosikäinen.

Elämäni on ainakin hivenen kiinnostavampaa kuin sinun. Onko leivänpaahdin jo saapunut? Paahtaako se hyvin leivät vai polttaako ne?

Onko sulla alkoholisyndrooma? Elät muiden kustannuksella, sellainen on loisimista. Kuka nyt loisista tykkäisi!

Ei ole alkoholisyndroomaa. Sinunko kustannuksella nyt elän? Tosissaanko?

Jätä minut rauhaan!
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 06.05.2013 22:04

Tris kirjoitti:Ahaa, että minä se kiusaan sinua. Ihme sekopää olet... ensin päiväkirjaasi myöten solvaat minua kymmenessä viestissä kun olen poissa ja kun vastaan pariin väität että MINÄ KIUSAAN SINUA? Jätä itse minut rauhaan niin saat 120% takuun siitä että minä jätän sinut rauhaan!!!!

Yksikin sana vielä, niin en jätä sua koskaan täällä rauhaan.
untuva

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 06.05.2013 22:10

untuva kirjoitti:Yksikin sana vielä, niin en jätä sua koskaan täällä rauhaan.

Stalkkeriksiko ajattelit ruveta?
vladimir1

ViestiKirjoittaja untuva » 06.05.2013 22:19

Tris kirjoitti:
untuva kirjoitti:
Tris kirjoitti:Ahaa, että minä se kiusaan sinua. Ihme sekopää olet... ensin päiväkirjaasi myöten solvaat minua kymmenessä viestissä kun olen poissa ja kun vastaan pariin väität että MINÄ KIUSAAN SINUA? Jätä itse minut rauhaan niin saat 120% takuun siitä että minä jätän sinut rauhaan!!!!

Yksikin sana vielä, niin en jätä sua koskaan täällä rauhaan.

Kaksi sanaa. Luuletko sä voivasi uhkailla mua ? :D No älä jätä rauhaan mutta älä siinä tapauksessa vingu siitä että minä en jätä muka sinua rauhaan sillä siten vaikutat täysin mielipuoliselta! Mutta rajishan sä taisit olla... sitä pahinta luokkaa!

Sulla ei ole mitään puolusteltavaa siinä, että teit sen tyhmän Galluppisi, siitä me nyt väännämme kättä. Ymmärtääkseni sullekin on tehty sama diagnoosi. Vaikutat paljon epätasapainoisemmalta kuin minä riippumatta siitäkin onko sulle kyseistä diagnoosia diagnoosina tehty. Täällä on sellaisiakin ihmisiä joilla on skitsofrenia, joten varo sanojasi. Minun mielestä tämä ei ole mikään leikinasia.
untuva

ViestiKirjoittaja untuva » 06.05.2013 22:25

Sitä paitsi suljen nyt tämän foorumisivun ja alan nyt muihin hommiin. Sulle on parasta täällä, että saat potkia näkymättömiä seiniä. Heippa vaan! Mulla on mielenkiintoisempaakin tekemistä, elämäni ei ole noin tylsää.
untuva

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.05.2013 23:19

untuva kirjoitti:Sulla ei ole mitään puolusteltavaa siinä, että teit sen tyhmän Galluppisi, siitä me nyt väännämme kättä.

Etkö voisi jo antaa asian olla? Käsittääkseni Tris on pahoitellut ja pyydellyt anteeksi ajattelemattomuuttaan; kertonut, ettei tarkoittanut sillä mitään pahaa, mutta ei vain ajatellut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.05.2013 23:22

Beth kirjoitti:Joten laittaa mirri tuprasi kiinni, selvitetään ilman sinuakin.

Tuo kuulostaa hyvältä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 06.05.2013 23:33

untuva kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Beth kirjoitti:Hän hakee itselleen oikeutta mesoa. Aika naurattava käytös keski-ikäiseltä naiselta. Eiks sinä Tris jo 4kymppinen?

Aivan kuin kirjoittaisit itsestäsi. Käsittääkseni sinä olet tehnyt juuri noin - hakenut itsellesi oikeutta mesoa.

Untuva mitä Trisse on sinulle tehnyt? En nyt oikein ymmärrä vihamielisyyttäsi häntä kohtaan. Älä Trissen provoiluista välitä, hän nyt tykkää välillä provoilla, niin kuin moni muukin täällä.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.05.2013 23:44

Tris teki ko. gallupin ilkeyttään.

Silti voitaisiin rauhoittua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja untuva » 06.05.2013 23:46

Kuutar kirjoitti:
untuva kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Untuva mitä Trisse on sinulle tehnyt? En nyt oikein ymmärrä vihamielisyyttäsi häntä kohtaan. Älä Trissen provoiluista välitä, hän nyt tykkää välillä provoilla, niin kuin moni muukin täällä.

En puhu enää asiasta. Asia on nyt tässä mikä on. Minä en ainkaan ala enää jatkamaan. Minusta on parasta, että asian annetaan olla. Ei se tästä ainakaan enää paremmaksi muutu.
untuva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.05.2013 00:14

Kehotan sinua pitämään röyhkeää suutasi pienemmällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.05.2013 15:13

En voi vastata perusteellisesti suuren vaivan vuoksi ja kun en voi ystäväsi mukaan
ammattini puolesta(kaan) puhua vapaasti. Ja jos vastaisin, ei sillä olisi mitään
merkitystä, koska et kuitenkaan muistaisi sanomaani enää huomenna, vaan sotkisit
sen muihin asioihin kuten esimerkiksi siihen, että olisin banninaikaisen kirjoittelusi
yhteydessä puhunut foorumin kokonaistilanteesta yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.05.2013 17:40

Sinähän esitit, että sinulla on joku vin vin -tilanne.
Et myöskään ole foorumilla halunnut tehdä tiliä
tekemisistäsi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.05.2013 13:07

Vaikka.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.05.2013 13:24

En ole sitä edellyttänyt.

Jotkut ovat kyllä kyselleet ja luulevat virheellisesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 10.05.2013 20:01

Kannatetaan Trissen armahtamista!
vladimir1

ViestiKirjoittaja asko » 10.05.2013 20:23

Miksi armahdettaisiin? Eikö hän käy täysillä?
asko

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 10.05.2013 20:24

Käytkö sinä Asko täysillä???
vladimir1

Edellinen

Paluu Romulaatikko