Jail kirjoitti:Vihamiehiä ei kannata pitää, voihan aina olla huomioimatta.
untuva kirjoitti:faarao1 kirjoitti:Pertti o mun frendi
Enkö mä ole?
Obelix kirjoitti:Tris on ilkeä!
Beth kirjoitti:untuva kirjoitti:Obelix kirjoitti:Tris on ilkeä!
Ilkeä ja häiriintynyt -häirikkö.
Sama mieltä.
Beth kirjoitti:En jatka tätä, yhden asian oppinut tukiasemalla, miltä tuntuu olla todella sairaan mielivaltan maalina, ja yhdesta asiasta olen varma, ketään teistä tukarilaista en halua tavata livena mistään hinnasta. Onneksi minun ei edes tarvitse.

Beth kirjoitti:Tris kirjoitti:Kirjoituksesi herättivät vaan sellaisen ummehtuneen rasituksen tunteen...
..
En tiedä paljon sulla vaikuttaa kielitaitoasiat ja psykoosit asiaan mutta jaarin jaarin osaat kyllä herättää nykyiselläänkin niin suuren pitkästymisen tunteen että elämän tarkoitus tuntuu aina olevan hukassa viestiesi lukemisen jälkeen...
Parempi jo en sano miltä tuntuvat sinun kirjoitukset täällä. Osaan minäkin kuvailla värikkästi vastenmielisiä ilmiöitä. Oikeastaan en edes lue sinua, mitään kiinnostava koskaan en ole nähnytkään sun tylsämielisen ja ilkeän häiriköinnin lisäksi.
vladimir1 kirjoitti:En ole samaa mieltä.
Tris kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:En ole samaa mieltä.
Tajuatko sä mitä pahaa olen tehnyt? Olin ulkona neljä tuntia ja sillävälin kaikki alkoivat inhoamaan minua!
Tris kirjoitti:Varo ettet saa käsilaukusta päähäsi tässä tohinassa!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa