Kahvi kirjoitti:Kirjoitin juuri vastausta testauksesi aikana ja "Lähetä" -napin painaminen tuotti ruudulle tuon "Böööööööööööööööööööööööö" -säikäytyksen![]()
Sinne läks bittitaivaaseen vastaukseni, pitää kirjoittaa se uudestaan. Elämä on!
Psykopatologia kirjoitti:13.14
Hyvä tietää tuokin, kiitos. Liittynee siihen, että minulla foorumi näkyy,
vaikka olen sen sulkenut (muilta).
Hilppa kirjoitti:Minusta on luonnollista, että palstalla on välillä "huoltotauko". Elämä ei ole sellaista, että aina kaikki, kaikkialla ja joka paikassa olisivat tarjolla 24h/vrk.
Minusta olisi kummallista, jos jollakin olisi aina napanuora nettiin. Paitsi ehkä pääministerillä voisi olla (tai pitäisi olla tai ainakin ylivaraviskaalilla).

Mirri kirjoitti:Ei ollut kyseessä huoltokatko, vaan kurinpalautuskatko. Sellaisen joukkorangaistuksen kohteeksi on ikävää joutua.
untuva kirjoitti:Sinäkin Kahvi voisit joskus ajatella muitakin. Koko foorumi on ollut suljettuna, ja tiedät ketä on yksi syyllisistä.
Kahvi kirjoitti:untuva kirjoitti:Sinäkin Kahvi voisit joskus ajatella muitakin. Koko foorumi on ollut suljettuna, ja tiedät ketä on yksi syyllisistä.
Näkisin, että akuutti riita Kyllästyneen ja Trisin välillä oli pääsyy foorumin sulkemiselle toviksi. Toissijainen syy oli varmaan minun ja Kyllästyneen välinen täysin asiallinen keskustelu. Kolmantena ehkä oli Kyllästyneen ja Helmenkalastajan keskustelu - tosin Helmenkalastaja ei ollut kovin aktiivinen sulkemishetkellä tms.
Koska em debatit laajenivat useampaakin osioon ja ketjuun, niin PP:lle tuli kaiketi ongelmia pysyä perässä. Oli siis varmaan käytännöllisempää hänelle laittaa koko palsta lukkoon toviksi, kuin etsiä ja lukita useita ketjuja.
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ei ollut kyseessä huoltokatko, vaan kurinpalautuskatko. Sellaisen joukkorangaistuksen kohteeksi on ikävää joutua.
Enpä usko, että kyseessä oli kurinpalautuskatko saatikka minkäänlainen tarkoituksellinen joukkorangaistus.
----
Ne käyttäjät, jotka tämän ketjun aloitusaikana olivat foorumilla, ovat tiedon saaneet, muut eivät. Valitettavaa, mutta ei tahallista.

Psykopatologia on puun ja kuoren välissä, ja teki hän mitä tahansa, aina on joku jonka mielestä hän tekee väärin.
Kuvaamastasi päätellen foorumin ylläpitäjä on uskomattoman avuton ja voimaton vallitsevan tilanteen edessä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa