Mies nauroi minulle

Mies nauroi minulle

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.08.2012 11:53

Tämä on vakava aihe. Tarvitsen villahousut ja aion hankkia ne mahdollisimman pian. Ongelma on vaan se, että en ole löytänyt mistään kaupasta. Erikoisliikkeisiin täytynee turvautua. Yksi vaihtoehto olisi ostaa lankaa ja kutoa ne itse, mutta en ehdi. Mieluiten saisivat olla kashmir-villalangasta kudotut. Netistä en ole löytänyt tai sitten olen huono kuukkeloimaan. Martoilta en ole myöskään kysynyt, ehkä kannattaisi harkita.

Villa on hyvä materiaali lihasten lämpimänä pitämiseen ja erityisesti kashmir-villa tai angora. Urheillessa lihakset kipeytyvät ja tarvitsen niiden palautumiseen istumatyössäni paljon lämpöä. Nyt on jo syksy ja talveen varustautuminen on hyvä aloittaa aikaisemmin kuin myöhemmin.

Mies ei oikein ymmärtänyt, miksi tarvitsen juuri nyt villahousuja, ja nauroi. Ymmärrän häntä ja tulin itsekin hyvälle tuulelle, koska hän oli niin ymmällään. Sellaisia ne miehet ovat.
Hilppa

Re: Mies nauroi minulle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.08.2012 13:31

Itse olen asioinut täällä Manhattanilla http://www.terttuliljaoy.fi/terttulilja ... .do?id=460
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 25.08.2012 13:58

Markkinoilla myydään yleensä villahousujakin. Onko siellä päin samanlaisia markkinoita torilla kuin täällä, siis tammi- ja syysmarkkinat tms?
Illusia

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.08.2012 19:06

Hakaniemen hallin yläkerrassa on (myös) "vanhanaikaisia" vaatteita.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.08.2012 23:06

Kiitokset kaikille vastauksista! Ne tulivat tosi tarpeeseen. EA:ssa oli alennusmyynti ja sain siis vähän pudotusta pöksyistä. Terttuliljaoy.fi myy myös tukevia sukkia ja muuta kivaa. Markkinat ovat tulossa ja sieltä voisin katsastaa tumppuja. Yleensä tekevät lämpimiä huovutettuja ja lampaanvillaisia islantilaiskäsineitä, lapasia ja pipoja. Kenenkään en ole kuullut enkä nähnyt myyvän kashmir-villaisia pöksyjä. Ne olisivat ihanan pehmeät, mutta kyllä nämä angora-silkki-modaalisetkin lämmittävät.

Nyt kelpaa talven tulla!
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.08.2012 10:17

Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.04.2013 22:58

Kukapa tähän aikaan vuodesta villahousuja? Mutta kun puoleen hintaan ja vielä Kashmir-villaa.

Jussi Raittinen - Villahousurock
http://www.youtube.com/watch?v=yIp3k_h02dw 2:14
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hermes » 18.04.2013 23:58

En minä tiedä noiden villojen eroista, mutta retkiliikkeistä (esimerkiksi Partioaitta) saa merinovillaisia alusvaatteita, jotka on suunnattu esimerkiksi vaeltamiseen ja muuhun liikkumiseen.
Hermes

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.04.2013 22:26

Nuo valitsemanikin ovat yleensä hyvin kalliit, mutta sattuivat olemaan puoleen hintaan. Saa nähdä, kun paketti tulee, ovatko hintansa väärti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.04.2013 21:19

Tulivat postissa tänään.

Kiitos kuuluu vihjeen antajalle, Psykopatologialle.

(Ja vieläpä puoleen hintaan sain.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.04.2013 21:44

Yes.

Mutta nyt tulee Messin ottelu.
Hilppa

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet