Beth kirjoitti:Minusta on erittäin vähintäin hienotunteista ja sivistynyttäkin sallia käyttää ignor toimintoa. mt ongelmaisia kun ollaan. Kaikille ei tarvitse pitää kaikkea, ja kaikesta.
Äärimmäisen julma käsketä ihmista katsomaan jotakuta joka ahdistaa ja josta et pidä väkisin, tai joka on jo ajemmin nälvinnyt ja ahdistanut. Myöskin jos joku on niin tylsän mielekiinnoton ja ärsyttävä ja inhottu, niin kun minulle Jail tunnusteli omasta inhosta minua kohti solvauksien kerä, niin miksi hänen täytyy katsoa minun kirjoituksia (ihminenhän niiden takana).
Jos itse asia tai ihmisen ajatuksia eivät kiinnostaa, ahdistamisesta puhumatta, mitään henkistä väkivalta ei tehdä saadakseen ihmistä kestämään pakottamalla, tyylin ei kun sinä katsot ja vastat. Tämä on sairasta. Muuksi tätä ei kutsuta.
Kahvi kirjoitti:Mutta miksi pestä käsin pyykkiä jos käytettävissä on pyykkikone?
Kahvi kirjoitti:Ei tuo nyt noin automaaginen systeemi ole, että ihan itsekseen antaisi varoituksia. Varoituksen siis voi antaa vain Ylläpito ja jos Ylläpito niin määrittää, niin myös Moderaattorit. Tavan käyttäjät eivät voi varoituksia antaa, mutta tietty luonnollisesti wanhaan tapaan voivat painaa "ilmoita tämä viesti" namiskaa saadakseen tiedon näkemästään rötöstelystä eteenpäin.
Harkintavalta siis säilyisi siellä, missä se nytkin on. Eikä olisi mikään pakko antaa bänniä tietyn varoitusmäärän jälkeen, harkintavalta olisi edelleen siellä missä se nytkin on. Ja tietty edelleenkin voisi bänniä paukuttaa missä vaiheessa vain Ylläpito sellaisen toimenpiteen asialliseksi katsoo.
Kahvi kirjoitti:- -
Tekniikka lisääntyy hieman Ylläpidon silmiin - ei meidän tavan käyttäjien silmiin tapahtuisi käytännössä mitään muutosta. Muuta kuin se, että omissa asetuksissa näkyy (mahdolliset) itselleen annetut voimassa olevat varoitukset - thats all.
Hilppa kirjoitti:Kylläpä sinä kirjoittaja Kahvi olet älykäs. Sattuu vaan olemaan niin, että nuo toiminnot (tosin Psykopatologian omina sovelluksina) ovat olleet käytännössä palstan olemassaolon ajan.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kylläpä sinä kirjoittaja Kahvi olet älykäs. Sattuu vaan olemaan niin, että nuo toiminnot (tosin Psykopatologian omina sovelluksina) ovat olleet käytännössä palstan olemassaolon ajan.
Hilppa, miksi piikittelet?
Kahvi kirjoitti:Kakaramainen avautumiseni alkaa:
Minulla on semmoinen tunne, että 99% varmuudella seuraat palstan tapahtumia jälleen kerran kirjautumatta. Täällä on lukuisia viestejä, jotka odottavat vastaustasi/kommettejasi.
On oikein ultimate-tason "kivellä päähän ja karkuun" kun ensin heittelee kaikennäköisiä näkemyksiään ja sitten kun niitä käsitellään, niin luikitaan puskaan piiloon tarkkailemaan tilannetta - ja tarvittaessa sieltä sitten viskotaan lisää kiviä muiden päähän.
Moista ei taida selittää muu kuin tämä:
Et kestä totuutta omasta itsestäsi ja käytöksestäsi.
Kakaramainen avautumiseni loppui.

Mirri kirjoitti:Hilppa, hyvä, jos kyseessä olikin vain minun virheellinen tulkintani, etkä sinä piikitellytkään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa