Keskusrikospoliisin musta lista

Keskusrikospoliisin musta lista

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2013 12:49

Keskusrikospoliisin (KRP) musta lista
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Keskusrikospoliisin musta lista

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2013 12:51

Oletko sinäkin KRP:n mustalla listalla?

Entä millaisia ovat SuPon vastaavat?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.04.2013 14:31

Pitäisi varmaankin olla aika merkittävä roisto, että listalle päätyisi. Mutta ei liian merkittävä, kuten Putingatesta ilmeni. Tuskin Suomen poliisi uskaltaa ottaa Putinin tukeman moottoripyöräkerhon rikoksia edes tutkittavaksi, jos sattuisivat Suomessa keikkailemaan.

Supon listalle taas vaadittaisiin poliittista ääritoimintaa tai terrorismin tukemista. Jyrkkäsävyisestä nettikirjoittelusta saattaa päästä ikäänkuin vahingossa tavallinenkin kuolevainen listoille.

Myös sillälailla saattaa joutua listoille, että joku hakkeri käyttää suojaamatonta konetta alustana laittomaan toimintaan.
Viimeksi muokannut Riidankylväjä päivämäärä 11.04.2013 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Riidankylväjä

Paatero paateroi taas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2013 14:33

"tahallinen virhe"

Yle Uutiset http://areena.yle.fi/tv/1853263 0 -> 2:40

Jakso 101/7746 Kesto: 5 min (Poistuu 11.5.2013)
Esitetty: To 11.4.2013 klo 11.00 Yle TV1
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2013 14:42

Riidankylväjä kirjoitti:Pitäisi varmaankin olla aika merkittävä roisto, että listalle päätyisi. Mutta ei liian merkittävä, kuten Putingatesta ilmeni. Tuskin Suomen poliisi uskaltaa ottaa Putinin tukeman moottoripyöräkerhon rikoksia edes tutkittavaksi, jos sattuisivat Suomessa keikkailemaan.

Sinäpä sen sanoit. Huono homma; taas kärsitään Venäjästä rajanaapurina.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2013 16:48

Kyseessä on joko protesti Paateroa vastaan tai sitten
(koko) poliisin ylin johto on pahasti kalkkeutunut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ans » 11.04.2013 16:53

Riidankylväjä kirjoitti:
Supon listalle taas vaadittaisiin poliittista ääritoimintaa tai terrorismin tukemista. Jyrkkäsävyisestä nettikirjoittelusta saattaa päästä ikäänkuin vahingossa tavallinenkin kuolevainen listoille.

Supo suorittaa esimerkiksi työnantajien turvallisuusselvitykset. "Supon listoille" ei vaadita putkareissua tai tikkarin näpistystä äärimmäisempää toimintaa.
Ans

Putin motoristien syleilyssä ym.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2013 22:47

Putin-kirjauksen paljastanut toimittaja: Useita käänteitä tulossa
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... ta-tulossa

Video 7:52
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2013 22:56

Beth kirjoitti:Vaikka tuo musta lista olisi 100% totta suomalaiset menevät anteeksipyyntö linjalle. Ja se on viisasta, koska se on taloudellisesti kannattava. Ja vain siksi. Nykyinen Venäjä on ihantellinen lännelle. Euroopalle ja siksi Suomelle. Kaikkista energiaresurseista joita viedään sieltää vain 30% palaa Venäjään, loput ovat lännessä. Pankit. Talouden päävaltimo. Olisi pahaa juttu (typeryyden huipentum vähint.) pilata suhteita ja muuta asetelma kun on tälläinen rahasampo käsissä, turvallisuutta ne (venäläiset) eivät uhkailee, ei kenenkään, miljaardit pitävät lännessä. Nirvanaa.

Kumpi sinä olet, peluri vai köyhän puolella?

Olisivat vain voineet kertoa presidentille, että tämmöinen kömmähdys pääsi tapahtumaan, mutta haluatteko, että nimenne poistetaan listalta. Ei vaitiskaan. Diplomatiaan kuuluu anteeksipyyntö ja Suomihan on sivistysvaltio. (Toisin kuin Caymanit ja Kyprokset.)
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2013 22:59

Kuva
Yön Sudet ryhmäkuvassa
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2013 23:04

Tuliskohan noi yön sudet soittamaan ovikelloa, jos jättäisi parkkisakon maksamatta?

Siihen aiemmin mainitsemaani kysymykseen pressalle olis voinut vielä laittaa loppukaneetin, että mitenkäs se talvisodan aloitus.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2013 23:31

Psykopatologia kirjoitti:Kuva
Yön Sudet ryhmäkuvassa

Komea kuva.

Aivan turha Suomessa kuvitellakaan, että rajantakaisella Yön Susilla voisi olla jotakin tekemistä rikollisuuden kanssa... Porukka on presidenttinsä suojeluksessa ja sillä siisti. Sitä paitsi ei suuren maan presidentti suojele ryhmää yksinänsä; se on myös Moskovan patriarkaatin suojeluksessa ja siunauksen alainen.

Pikkuisen Suomen keskusrikospoliisi sitten kehtaa epäillä, että prätkäjengillä voisi olla jotakin rikollisia puuhia meneillään, ja että suuren maan johtaja voisi olla jollakin tavoin osallisena tai myötävaikuttamassa niissä touhuissa. Ei ihme, että Suomen johdolla on tullut kiire vääntäytyä nöyrästi solmuun mahtavan rajanaapurin edessä...
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2013 10:29

Beth kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Beth kirjoitti:Vaikka tuo musta lista olisi 100% totta suomalaiset menevät anteeksipyyntö linjalle. Ja se on viisasta, koska se on taloudellisesti kannattava. Ja vain siksi. Nykyinen Venäjä on ihantellinen lännelle. Euroopalle ja siksi Suomelle. Kaikkista energiaresurseista joita viedään sieltää vain 30% palaa Venäjään, loput ovat lännessä. Pankit. Talouden päävaltimo. Olisi pahaa juttu (typeryyden huipentum vähint.) pilata suhteita ja muuta asetelma kun on tälläinen rahasampo käsissä, turvallisuutta ne (venäläiset) eivät uhkailee, ei kenenkään, miljaardit pitävät lännessä. Nirvanaa.

Kumpi sinä olet, peluri vai köyhän puolella?

Olisivat vain voineet kertoa presidentille, että tämmöinen kömmähdys pääsi tapahtumaan, mutta haluatteko, että nimenne poistetaan listalta. Ei vaitiskaan. Diplomatiaan kuuluu anteeksipyyntö ja Suomihan on sivistysvaltio. (Toisin kuin Caymanit ja Kyprokset.)

Kyllä lännelle sopii tälläinen asetelma, vaikka tiedetään rahanpesusta ja korruptiosta. Olen vain ja ainoastan tavallisen kansan puolella, suren miten putlerit ja muut rahaahneet rikolliset ryöstävät Venäjää, mutta valitettavasti olen voimaton mammonavoimalle joka hallitse tätä maailmaa ja sille polittiselle pelille mitä maailman vaikutusvaltaiset harrastavat. Se on usein likaista kun rahasta tulee kysymys, vaikka päältäpäin näyttäkin oikeudenmukaiselta, mutta saa onneksi sanoa tästä, eikä ketään heitetään putkaan kuten Magnitskyn ja tapetaan pahoinpitelemalla, sanavapauskin kuluu sivistysvaltioon myös, ei pelkästään diplomaattiset anteeksipyynnöt . Kun kirjoitan "lännelle sopii", ymmärrän varsin hyvin että olen tässä mukana itsekin, jokainen yksilönä täällä, myös sinä. Jos ollaan oikein rehellisia. Mutta jos se ei sovi sinulle, niin ehdota sitten mitä pitäisi tehdä ja mitä voit henk.koht.tehdä.

Voin antaa monta esimerkkia poliittisen pelin likaisuudesta. Esim. Margaret Tatcher juoruili Gorbatchevin kanssan Saksojen yhdistämista vastaan. Nyt sekin paljastettu Wikileaksissa. M.T. kammosi vahvaa Saksaa. Ja mitä meille annettiin ymmärtää ja mitä kirjoitettiin, muistatko? Miltä tämä kuulostaa? Voi, lista on tosi pitkää. Ja talous on talous, se on perusta kaikille, sinä ja minä tulemme voimaan varmasti huonosti, jos se horjahtaa pahasti. Haluatko sinä voida huonosti? Tuskin. Itsekään en suostuisi. Silloin idealismille ummistetaan silmät..Sivistynyt valtio ei pelkästään pyydä anteeksi diplomat.syyistä, vain ajattelee myös omaa etua ja omaa kansaa.

Kuulostan kenties kyyniseltä mutta olen realisti, mutten koskaan peluri.

Miksi saarnaat minulle ja olet vihainen? Ei ole mitään syytä. Minusta tuntuu, että sinä et ymmärtänyt viestini ironista etkä humoristista puolta lainkaan. Sinun kaikista viesteistäsi ei saa selvää mitä tarkoitat, siksi varmistin kysymyksellä, koska halusin tietää, mitä oikein tarkoitat.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2013 10:38

Tatcher ei ollenkaan tajunnut Saksojen yhdistymisen dynaamista voimaa
ja tapahtumien nopeutta. Hän tuumasi suunnilleen niin, että nyt Saksa on
saamassa kolmannen valtakunnan voiman yms. ilman sotaa!

Tuolloin hän oli jo hybriksen vallassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2013 10:48

En ymmärtänyt YLEuutisissa sitä, kun toimittaja sanoi M. Tatcher, britannian hallitsija. Eikös hallitsija ollut ja ole kuniningatar?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2013 10:55

Tämä KRP:n lista lienee silleen salainen, että vain tietyt henkilöt pääsevät ylipäätään käsiksi siihen - ja heitä sitonee vaitiolovelvollisuus listan asioista. Kuitenkin media sai tiedon, että Putin on listalla. KRP:llä on siis myyrä keskuudessaan vuotamassa sopivasti tietoja.

Veikkaan, että kun tuo myyrä narahtaa, niin tapahtumat eivät ole lapsille sopivaa katseltavaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2013 11:59

Beth kirjoitti:- -
En ole vihainen, mutta kaikkua on, muistaen kun kirjoitin tuolloin Magnitsky lain valmistamisesta ja tuolloin kovasti olit sitä mieltä ettei valtioille mielestäsi pitää sekantua Venäjän sisäpoliittisin asioihin, Suomesta puhuit, ja kun sanoin että aina sivistysvaltiot sekantuneet ja pitääkin sekaantua, niin tuolloin kutsuit "ihan pässimäiseksi" ajatuskseksi moista, tämä jos mikä vaikutti vihaiselta, ja ironiastakin oli kaukana. Ihmisoikeuksista kun kirjoitin ja sattumalta kidutuksistakin myös, jos olisit vitsinyt vilkaista mikä ylipäänsä Magnitsky sanan takana oli.
Ehkä tilannetta pahensi radikaalisti sekin seikka että juuri tämän keskustelun jälkeen PP antoi minulle bannin. Keskustelussa olen käyttänyt vastapainoksi "pässimäisille ajtuksille" kuten sinä kuvailit ajatuksiani, sanat "absurdi ja älytön". Mitä se olikin. Ja puolustin kyllä näkökantani.

Silloin tapahtunut kenties harvinainen pohjoiskorea suomalasella foorumilla. Oikein kylmetti. PP kiistaa bannin eikä muista antaneen. Minä muistan kaiken. Mitä itse luulet miksi olin poissa forumilta? Miksi hävisin yhtäkkiä? Hilppa, kuule, sinä jos kuka oli silloin vihainen kun mikä, ja olin aika yllättynyt, kun sain sinusta tuolloin toista kuvaa. Joten anna olla. Ironioillesi ja minun muka vihalleni. Minä tiedän mitä puhun, tietääminen ei ole saarnamista. Sinä et tiennyt silloinkaan mistä puhuin, siksi tuskin nytkään. Enemmään minä ei näitä halua muista eikä keskustella asian tiimoiltaan.

Hyvä, että et ole vihainen. Mihinkään "kaikkuun" ei myöskään ole syytä.

Jos vanhoja tapahtumia haluat pohtia, sinun, kirjoittaja Beth, olisi syytä perehtyä vanhaan ketjuun, jotta et vääristelisi minun kirjoituksiani.

Tässä viite vanhaan ketjuun, ole hyvä:
viewtopic.php?f=5&t=6741
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2013 14:54

Beth kirjoitti:Sinulle on just sanottu että pohtia ei voi kun PP bannasi minua ja poisti kaikki kirjoitetun.
- -

Sinun muistisi on valikoiva. Etkö muista, että Psykopatologia antoi lyhyen kirjoituskiellon, koska rikoit palstan sääntöjä eli käytit ignore-toimintoa. Sinä tuohduit tuosta ja käskit poistaa kirjoituksesi kokonaan ja sanoit poistuvasi palstalta parempaan seuraan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.04.2013 15:13

Beth kirjoitti:Ei ole valikoiva, tuo oli ennen sitä, paljon ennen sitä. Jätä jo minut rauhaan.

PP on pakottanut huutomerkein vastamaan Mirrin järjettömään nälvimiseen ja kiusamiseen, vaikka ahdisti koko nainen kun sata pirua, minusta tuo PP.lta oli äärimmäisen julma, ihmeekö että halusin poista kaikki kirjoitukset ja lopetta kirjoittamisen. Minulla oli jo vakava sydäninfarkti ja minulla on oikeus suojata itseäni ja henkeä kaiken maailman kiusajilta.

PP silloin ihan selvästi menetti tilannetajun. Kun osallistunut huutomerkein. Muista myös se että joutuin usean ihmisen nokittavaksi. Jokaisen piti vain tehdä asiasta jota esittelin joko pilka tai vääristää sen omaksi mieliksi.

Ja nyt minä lopetan keskustelu kanssasi :!: . Lopeta sinäkin vääritelyn perustava ahdistelu.

Minä en ole ahdistellut sinua. Sinä, kirjoittaja Beth, olet vääristellyt sanomisiani, ymmärtänyt ja tulkinnut väärin tekstejäni ja hyökännyt tänne uudelleen tulosi jälkeen minun kimppuuni. Pyydän kohteliaimmin, että lopettaisit ahdisteluni.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.04.2013 15:21

Älkää viitsikö riidellä. :|
Riidankylväjä

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista