Paras kirpputori?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Paras kirpputori?

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.03.2013 13:59

http://www.huuto.net/

Eikä maksa mitään.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 26.03.2013 14:17

Miksi et vain anna pois?
En ole koskaan ollut myymässä itse enkä koe sitä mielekkääksikään. Olen hyvin vähän myynyt huutonetissa tori.fissa ilmoitellut. Ostanut olen huutonetista koska se on vaivatonta

Vääränkokoisia tilaustuotteita huomioimatta minulla on nuukasti myytävää. Pidän vaatteet loppuun ja muutoinkin harrastan kestävän kehityksen pohjalta shoppailua. Harkiten ja harvoin sekä laatua

Turhakkeiden perään en ole milloinkaan ollut
mr jalsan

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 27.03.2013 00:25

Tris kirjoitti:Minä voisin myydä ne ja saada vähän rahaa. Joudunhan maksamaan hoitonikin itse toisin kuin eräät.

:lol:
vladimir1

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.03.2013 00:29

Eiväthän rahat ole sinun tienaamiasi, vaikka itse teet niillä tilisiirtoja yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.03.2013 00:38

Sinulle maksetaan rahaa verorahoista tilillesi, ja niillä rahoilla maksat "itse".
Olet oikeassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 27.03.2013 00:39

Kyllästynyt kirjoitti: - ja sen lisäksi joudun tukemaan sinun lusmuiluasi.

Onneksi meitä (teitä) veronmaksajia on paljon joten sinäkään yksin et joudu maksamaan mitään kohtuuttomia summia tukeaksesi lusmuilijoita.
Ja luulenpa että mieluummin maksat sen pienen rahasumman kuin että joutuisit pelkäämään että koskas se lusmuilija nälissään ja janoissaan tunkeutuu ikkunastasi sisälle ja vie kaiken ja ennen poistumistaan murhaa sinut ja muut talossa asuneet.
vladimir1

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 27.03.2013 00:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Mistäs ansiotuloista sinä Kontu veroja maksat?

En mistään. Mutta olen aikoinani kyllä maksanut.

Lusmujen elättäminen on aina kohtuutonta.

Mielummin sinä siis jättäisit kustantamasta näitä lusmuja ja eläisit jatkuvassa pelossa kun ei tiedä mitä tuokin vastaantuleva lusmu aikoo nälissään tai janoissaan.
Sosiaaliturva on hyvästä yhteiskuntarauhan ja yksittäisten ihmisten turvallisuuden takia.

eivätkä uhkaile ryöstömurhilla.

En minä uhannut ketään ryöstömurhalla.
vladimir1

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.03.2013 16:00

Onneksi olkoon kelpo suorituksesta! Itse en kykene. Ikkunan pesin, jotta voi taas sataa vettä ja räntää.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.03.2013 16:01

Kyllästynyt, ostitko itse mitään kirpputorilta?
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 29.03.2013 17:56

Kyllästynyt, sinulla ei taida olla vaikeuksia luopua tavaroista? Minulle se ei ole aina niin helppoa, kun turhillakin esineillä on tunnearvoa. Pitäisi ryhdistäytyä keväällä tai kesällä ja viedä pahimmat rojut roskiin ja loput torikirpparille.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.03.2013 11:02

Minulla ongelmana kirpputoritavaroiden määrän suhteen on auton puute. Kaikki myytävä pitää kuskata polkupyörällä, ja torilla on oltava valmiina varaamassa paikkaa mielellään viimeistään klo 6.30. Toriremontin aikana torikirppari pidettiin poikkeuksellisesti satamatorilla. Se on mielestäni maailman paras kirpparipaikka. No, kyllä keskustan torillakin on ihan mukavaa. Ihmisiä on liikenteessä aina paljon. Olen nyt ostanut ja myynyt tavaraa paikallisella nettikirpparilla. Kaupantekopaikkana on ollut lähihuoltamo. Ihan toimiva systeemi.
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 30.03.2013 16:59

Minä olen tässä miettinyt peräkärriä polkupyörään...
Illusia

Seuraava

Paluu Romulaatikko