Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:"Todettu, ettei muistisi ole täydellinen"???
Sinähän intit ja väitit täysin pieleen - ja sitten vielä kehtasit syyttää minua siitä, etten minä muista!
Missä muka näin on käynyt?
Esitit, että näin on käynyt tässä viestissä:
viewtopic.php?f=16&t=7364&p=90499&hilit=+muistit#p90499Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:...
Tuo siis suora ote Kahvin päiväkirjasta.
...
Tämän oli tarkoitus olla evidenssiä siitä, että sinä muistit tapahtumien järjestyksen oikein ja minä väärin? Ilmeisesti näin myös onkin, mutta kuinka perustelet sen, että jos
muistan asioita väärin, niin se tekee minusta
patologisen valehtelijan?
Se, että sinä kivenkovaan väitit muistavasi asian:
...
Saatat olla oikeassa tapahtumain oikeista laidoista ja kronologisesta järjestyksestä (so. minä muistin väärin), mutta miten väärin/vajavaisesti muistaminen tekee minusta patologisen valehtelijan?
Tuosta on vaikea hahmottaa väittämääsi "inttämistäni" ja vielä vaikeampaa on löytää jotain sellaista, mikä olisi "täysin pieleen".
Lisäksi siitä voi lukea selvästi, että olet väittänyt minua perusteettomasti patologiseksi valehtelijaksi.
Käytät kovin jyrkkiä ja tuomitsevia sanoja kertoessasi muista. Omaa toimintaasi taas kuvaat hyvin loivilla ja lieventävillä sananvalinnoilla (esimerkkinä mm tässä ketjussa nähty

- debatti). Lisäksi on käynyt niinkin, että luet toisten lauseista vain alkuosan, ja sen jälkeen toimit ikäänkuin lauseen loppuosaa ei koskaan olisi ollutkaan (esimerkkinä vaikkapa tämä:
viewtopic.php?f=16&t=8200&p=105653&hilit=vastaus+on+pois#p105653)
Samoiten puutut toisten kirjoituksissa semanttisiin yksityiskohtiin (esim "lista") vaikka samanaikaisesti itse kirjoitat epämääräisesti (esim "tullessasi")
Vaikuttaisi siis todellakin siltä, että et jostain syystä sisäistä sitä, mitä muut yrittävät sinulle kertoa - sen sijaan pitäydyt vahvasti omassa näkemyksessäsi, joka on hyvin subjektiivinen ja liian usein vain osatotuuksia sisältämää. Ja tämä, jos mikä, tekee keskustelusta kanssasi todella, todella vaikeaa - joskus jopa mahdotonta.
Ja silti levittelet täällä omia subjektiivisia näkemyksiäsi ikäänkuin ne olisivat kiistattomia tosiasioita, eikä sinulla ole kuitenkaan esittää niiden tueksi kuin vain omia muistikuviasi, käsityksiäsi ja tulkintojasi.