Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Sinä olet herjannut minua kusipää sovinistiksi. Älä yritäkään luikerrella siitä vaihtamalla aihetta.
Niiin olen, ja mielestäni hyvästä syystä.
Ei tulisi mieleenikään vaihtaa aihetta! Siitä sinun on aivan turha minua syyttää.
Etkä osoita edes minkäänlaista katumusta.Riidankylväjä kirjoitti:
Etkä sinä vieläkään tapojasi muuttanut.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Noita-akat yleensä ovat naisia.
Mutta mitä tekemistä kuvalla oli tekstin kanssa?
Riidankylväjä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Pyritkö rajoittamaan perustuslaissa taattua sananvapauttani? Lisäksi haukut seksistiksi ja kusipääsovinistiksi.
Pöyristyttävää.
Sanavapaus on kummastakin päästä terävä miekka jota kannattaa käyttää varoen.
Loukkaaminen ja halventaminen ei kuulu sanavapauteen, ja loukkaavia sekä halventavia sinun viestisi pääsääntöisesti ovat.

Kyllästynyt kirjoitti:Tottakai nostan älämölön jos joku ensin puhuu paskaa - ja sitten kun asiaa kommentoin syyttää minua hyökkäämisestä.
Kyllä se hyökkäys alkaa siitä viestistä jossa joku ryhtyy paskaa puhumaan, ei siitä kun paskapuheita kommentoidaan.
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjähän on romantikko!

Psykopatologia kirjoitti:Sukupuolierottelu - sukupuolten tasa-arvon vastaisena - voi olla
myös laitonta esimerkiksi työhön otossa
Psykopatologia kirjoitti:Semanttisesti selkeämpää olisi käsittää 1.negatiivinen seksismi lievänä 2.šovinisminina. Termit menevätkin
sekaisin epätarkassa viestinnässä.
Psykopatologi kirjoitti:(Suku|puoli viittaa "puolikkaaseen".)
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Sukupuolierottelu - sukupuolten tasa-arvon vastaisena - voi olla
myös laitonta esimerkiksi työhön otossa
Tämä oli neutraalin seksismin (1 a) alla, mutta voisi ehkä kuulua paremminkin negatiivisen seksismin (1 b) alle. Esim urheilulajeissa on "neutraalia seksismiä" se, että naisille ja miehille on omat sarjansa (perustuu todellisiin eroihin ilman liioittelua), eikä se ole mitenkään laitonta. Työhönotossa sukupuolierottelu on laitonta, koska useinhan ao erottelu perustuu luultuihin/vääriin/stereotyyppisiin (siis epätodellisiin) sukupuolten välisiin eroihin.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa