Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä kirjoitat hölmöjä, minä aion niitä kritisoida.
Toki niitä saa (ja tuleekin) kritisoida, mutta onko kritisointi sitä, että nostaa erheelliseksi moneen kertaan todettuja käsityksiään uudelleen käsiteltäväksi?
Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä kirjoitat hölmöjä, minä aion niitä kritisoida.
viewtopic.php?f=5&t=8713&start=290#p110770Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kuten myös solvaaminen "kusipääksi" ei ole mikään neutraali henkilökohtaisen mielipiteen ilmaisu. Se on solvaus joita ei edes sanavapauden nimissäkään pidä kirjoittaa.
Ei pitäisi, ei.
Mutta olen päälakeani myöten täynnä sitä, että mm. sinä solvaat, nimittelet ja määräilet niin kuin lystäät, enkä keksinyt enää muutakaan keinoa osoittaa, kuinka turhauttavaa täällä on sovinisti-kusipäiden kanssa väitellä sovinistisista viesteistä,
aiheista ja asioista joita he eivät suostu edes seksismiksi myöntämään.
Kyllästynyt kirjoitti:Millä logiikalla sinä syytät minua kk-virheiden esiin ottamisesta?
Psykopatologia kirjoitti:19:58
Paheksuihan "Hilma" Hazardin kirjoitusta mutta ei Kyllästyneen suhtautumista siihen.
Kyllästynyt kirjoitti:Enhän minä ole sinua kusipää-sovinistiksi sanonut vaan Riidankylväjää.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun ja Psykopatologian mielestä Hilpan siis pitäisi tuomita minun kirjoitukseni - muttei teidän vuosikausia jatkunutta sovinismianne, seksismiänne ja solvauksianne?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Tuohan on selvitys - ei mikään hyökkäys.
Selvitys jossa ko. naisia halveksitaan
Miten ao selvityksessä halvennan naisia?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Enhän minä ole sinua kusipää-sovinistiksi sanonut vaan Riidankylväjää.
Olenko näin väittänyt?
Et varsinaisesti väittänyt, mutta asiayhteydestä sellaisen käsityksen sain.
Kyllästynyt kirjoitti:Olen tuohon vastannut jo kymmeniä kertoja:
Sinä olet solvannut naisia joiden käytöstä pidät sopimattomana "uskomattomiksi horoiksi" - ja sittemmin sanonut heillä olevan alhaisen seksuaalimoraalin.
Tuo on naisten halventamista ja naisvihamielistä - jos et sinä vielä tähän päivään mennessä ole ymmärtänyt.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinun ja Psykopatologian mielestä Hilpan siis pitäisi tuomita minun kirjoitukseni - muttei teidän vuosikausia jatkunutta sovinismianne, seksismiänne ja solvauksianne?
Kummeksuin - en tuominnut. Miksi taas vääristelet asioita?
Viittaus alhaiseen seksuaalimoraaliin on tuomitsemista, ei kummastelua.
Kyllästynyt kirjoitti:Vastaan niin pian kuin suinkin ehdin.
Minä en heitä kivellä päähän ja sitten luiki karkuun.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mitähän rumaa minä olen kirjoittanut "muista"?
Esim solvaamalla Anu Saagimista kiinnostuneita kusipäisiksi.
Ei se ole solvaus, se on kehu.
Mites se menikään niiden mielipiteiden ilmaisemisen kanssa?
No niin tai näin, niin pointtini Hilmalle oli se, että kummeksuin sitä että hän ei puutu näkyvästi kuin vain minun "rumaan" kirjoittamiseen muista.
Kyllästynyt kirjoitti:Mihin kysymykseen en muka ole vastannut? Viimeisimpään en ole vielä ehtinyt, mutta siihenkin aion vastata.
Psykopatologia kirjoitti:Tällä foorumilla ei ole sovinistisia viestejä.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei minun viesteissäni ole mitään sovinistista.
Kyllä on.
Vieläpä usein ja pahasti.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Olen tuohon vastannut jo kymmeniä kertoja:
Sinä olet solvannut naisia joiden käytöstä pidät sopimattomana "uskomattomiksi horoiksi" - ja sittemmin sanonut heillä olevan alhaisen seksuaalimoraalin.
Tuo on naisten halventamista ja naisvihamielistä - jos et sinä vielä tähän päivään mennessä ole ymmärtänyt.
Mutta miten juuri ao selvitys halventaa naisia - tai on jopa hyökkäys naisia vastaan?
Miten jonkun kasvoille sylkeminen halventaa sylkemisen kohdetta?
Tuo on naisten halventamista ja naisvihamielistä koska käytät naisista sanoja "uskomattomia horoja" ja sanot heillä olevan "alhaisen seksuaalimoraalin".
Kyllästynyt kirjoitti:Eli mikä? En näe mitään eroa sinun luokittelujesi välillä.Kahvi kirjoitti:Minusta ero on selvä ja merkittävä, yritän selittää sen uudelleen: seksiä vain seksin vuoksi haluavat naiset eivät harrasta minkälaista seksiä tahansa kenen kanssa tahansa ym - he voivat olla hyvinkin tarkkoja em asioista, vaikka haluavatkin seksiä vain seksin itsensä takia. Erittäin promiskuiteettiset naiset eivät taas ole tarkkoja, heille merkityksellistä on se, että pääsevät panemaan mahdollisimman paljon.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinä jatkuvasti väität, etten ole sinun kysymyksiisi vastannut.
Minä en kuitenkaan tiedä mihin vastaamattomiin kysymyksiin sinä viittaat, ja siksi pyydänkin sinua kertomaan ne kysymykset joihin en ole vastannut.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa