Riidankylväjä kirjoitti:Pidättäydyn tästä lähtien kommentoimasta naisiin liittyviä asioita.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Viittasin kyllä siihen "ristikuulusteluun", jossa Riidankylväjältä tentattiin syitä hänen palstalla olemiseen ym.
Entä keitä ovat ne koirat joihin karavaanivertauksellasi viittaat?
Kyllästynyt kirjoitti:Eli naiset!
Vertaat siis naisia koiriin.
Kahvi kirjoitti:Viittasin kyllä siihen "ristikuulusteluun", jossa Riidankylväjältä tentattiin syitä hänen palstalla olemiseen ym.
Kahvi kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Pidättäydyn tästä lähtien kommentoimasta naisiin liittyviä asioita.
Älä suotta - karavaani kun tunnetusti kulkee koirien haukunnasta huolimatta.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eli naiset!
Vain vertauskuvallisesti ja heidän tekojensa, ei sukupuolen takia.
Mikä muuten sai sinut ajattelemaan, että sukupuoli oli tässä yhteydessä minulle tärkeää?
Koska rohkaisit Riidankylväjää jatkamaan entiseen tapaan - siis kylvämään seksistisiä ja
sovinistisia viestejään ihan niin kuin hän ennenkin on tehnyt.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Eli naiset!
Vain vertauskuvallisesti ja heidän tekojensa, ei sukupuolen takia.
Mikä muuten sai sinut ajattelemaan, että sukupuoli oli tässä yhteydessä minulle tärkeää?
Koska rohkaisit Riidankylväjää jatkamaan entiseen tapaan - siis kylvämään seksistisiä ja
Ei tuossa ole rohkaisua jatkaa entiseen tapaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Se oli vain rohkaisua jatkaa myös naisiin liittyvien asioiden kommentointia - josta Riidankylväjä ilmoitti jatkossa harrastavansa kaikenkattavaa itsesensuuria. Eli ei sinällään rohkaisua jatkaa "entiseen tapaan".
Et sinä tuossa kommentissasi millään tavalla määrittele tapaa jolla Riidankylväjän pitäisi muuttaa kirjoitteluaan tai jatkaa jollakin toisella tyylillä/tavalla kuin on ennen kirjoitellut, vaan rohkaiset selkeästi häntä jatkamaan - ihan kuten ennenkin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllä Kahvin kommentissa olisi pitänyt eksplisiittisesti olla ilmaistuna 'entiseen tapaan' (tms.),
että sen olisi voinut tulkita kannustukseksi olla muuttamatta mitään.
Minä tulkitsin hänen viestinsä niin, kuin hän oli sen oman ilmoituksensa mukaan tarkoittanutkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Vain vertauskuvallisesti ja heidän tekojensa, ei sukupuolen takia.
Ei tuossa ole rohkaisua jatkaa entiseen tapaan.
Onhan.
Riidankylväjä: "Pidättäydyn tästä lähtien kommentoimasta naisiin liittyviä asioita."
Johon Kahvi vastaa: "Älä suotta - karavaani kun tunnetusti kulkee koirien haukunnasta huolimatta."
Jos tuo ei ole Riidankylväjän rohkaisemista jatkamaan entiseen tapaan, mitä se sitten on?
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllä Kahvin kommentissa olisi pitänyt eksplisiittisesti olla ilmaistuna 'entiseen tapaan' (tms.),
Minä tulkitsin hänen viestinsä niin, kuin hän oli sen oman ilmoituksensa mukaan tarkoittanutkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllä Kahvin kommentissa olisi pitänyt eksplisiittisesti olla ilmaistuna 'entiseen tapaan' (tms.),
Kahvin viesti itsessään sisälsi kehotuksen jatkaa entiseen tapaan.
Jos hän olisi halunnut viestiä sitä, että Riidankylväjä saisi mielellään jatkaa kirjoitteluaan, mutta voisi kenties muuttaa tyylissään jotakin - se olisi pitänyt ilmaista jollakin tavalla.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos hän olisi halunnut viestiä sitä, että Riidankylväjä saisi mielellään jatkaa kirjoitteluaan, mutta voisi kenties muuttaa tyylissään jotakin - se olisi pitänyt ilmaista jollakin tavalla.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa