Tukari

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Tukari

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.01.2013 23:46

Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä. Aiemmassa tekstissäsi et noterannut tuota kohtaa.

Missä en noteerannut mitä?

Kyllästynyt esitti sinua koskien kuutisen kohtaa.
Esitit, että Kyllästynyt puhuu paskaa.

Kysyn uudelleen: missä en noteerannut mitä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.01.2013 23:48

Sinun olisi pitänyt todeta, että Kyllästynyt puhuu paskaa
viidessä kohdassa ja yhdessä ei-paskaa.

Kyllä kyllä omaa keskustelua pitäisi tuon verran muistaa
itsekin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 31.01.2013 23:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Vittuillut olen, sen myönnän. Olen kai saanut yliannoksen typeryyksiä niin, etten millään jaksa niitä vaieten katsella.

Ensin kiellät käyttäytyneesi asiattomasti ja tässä myönnät käyttäytyneesi asiattomasti...

Joo ja vittuilu on (tiettyyn tasoon asti) käsittääkseni sallittu tällä palstalla - mutta asiatonta käytöstä se on silti.

Missä myönnän käyttäytyneeni asiattomasti?

Lisäys klo 22:25
Vittuilu ei ole varsinaista asiatonta käytöstä - ja typeryyksille voi mielestäni jotain kommenttia osoittaakin.

Tuohon Kyllästyneen lainaukseen lisäsin punaisella sen, mitä hän oli jättänyt minun tekstistäni lainaamatta. Eli sen kohdan, jossa vastaan siihen kysymykseen, jota hän tuossa sitten kysyy.

Muistaakseni näin on käynyt aikaisemminkin. Lainauksesta on jätetty vastaus pois.

Ei ihme, että välillä keskustelu tuntuu ihme jankkaamiselta :D
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.01.2013 23:55

Psykopatologia kirjoitti:Minusta kuitenkin myönnyt tulkintaan, että ne ovat ikään kuin sinun sanojasi,
vaikka sanat eivät olleetkaan sinun keksintöäasi.

Puhutko nyt kaikista Kyllästyneen minun sanomikseni väittämistä sitaateista, vai ainoastaan jostakin tietystä? Käsittääkseni se, että olen joskus Kyllästyneelle kiukustuneena siteerannut Kahvia, on jo loppuun käsitelty asia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.01.2013 23:57

Psykopatologia kirjoitti:
Sinun olisi pitänyt todeta, että Kyllästynyt puhuu paskaa
viidessä kohdassa ja yhdessä ei-paskaa.

Kyllä kyllä omaa keskustelua pitäisi tuon verran muistaa
itsekin.
(lihavointi minun)

Selvä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.01.2013 23:59

22.59
"Oikeasti noin tyhmä..."

Eihän tässä ole muusta puhuttu.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2013 00:11

Ei tarvitse huutaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2013 00:16

Psykopatologia kirjoitti:Ei tarvitse huutaa.

Taisi Kyllästynyt hermostua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.02.2013 00:19

Kuten useimmat meistä tietävät, kyseinen letkautus ei ole Kahvin oma keksintö,

Ei ole. Kuulin sen silloin (aikoinaan) eräältä työkaverilta ja toin sen sellaisenaan palstalle. Työkaveri oli letkauttanut tuon legendaarisen kysymyksen pomolleen... :ugeek:
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2013 00:20

Kyllästynyt kirjoitti:Silloin kun sinä kirjoitat minulle osoittamassasi viestissä "Oletko oikeasti noin tyhmä vai oletko käynyt (siihen) jonkun kurssin", sinä Mirri olet itse vastuussa tuosta lauseesta - täysin riippumatta siitä keneltä olet sen plagioinut.
Sinä Mirri vielä allekirjoitit viestisi omalla nimimerkilläsi... kyllä sinun pitää silloin noista sanoistasi vastuukin kantaa.

Tietysti olen vastuussa käyttämistäni sitaateista ja kannan niistä vastuun siinä kuin omistakin sanoistani.
Kyllästynyt, mistä olet saanut päähäsi, etten tekisi niin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.02.2013 00:22

Kyllästynyt kirjoitti:Missä sinä vastaat - ja mihin?

Kysyt: Missä myönnän käyttäytyneeni asiattomasti?
Myönnät vittuilleesi, mikä on minusta asiatonta käytöstä, eli myönnät käyttäytyneesi asiattomasti <- tämä vastaus oli kirjoitettu siihen kohtaan, jonka jätit lainauksesta pois.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.02.2013 00:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kuten useimmat meistä tietävät, kyseinen letkautus ei ole Kahvin oma keksintö,

Ei ole. Kuulin sen silloin (aikoinaan) eräältä työkaverilta ja toin sen sellaisenaan palstalle. Työkaveri oli letkauttanut tuon legendaarisen kysymyksen pomolleen... :ugeek:

Oletko sinä Kahvi sitä mieltä, että koska tuo letkautus ei ole sinun oma keksintösi - sinä et ole sen kirjoittamisesta ja minulle osoittamisesta vastuussa (niin kuin Mirri omalta kohdaltaan väittää asian olevan)?

En ole. Tuossa viestissä totean vain, että se letkautus ei tosiaan ollut omaa keksintöäni.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2013 00:25

Kyllästynyt kirjoitti:Kuten useimmat meistä tietävät, kyseinen letkautus ei ole Kahvin oma keksintö

Minä tietämättömyydessäni en kuulu mainitsemiisi 'meistä useimpiin' ja haluan tietää, joten kerro tarkemmin.

[Ei tarvitse, asia selvisi jo.]
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 01.02.2013 00:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2013 00:29

Kyllästynyt kirjoitti:Myönnän vittuilleeni - en käyttäytyneeni asiattomasti.

Hyvä tietää, ettei vittuilu ole tällä foorumilla yhtä kuin asiaton käyttäytyminen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 01.02.2013 00:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Hyvä tietää, ettei vittuilu ole tällä foorumilla yhtä kuin asiaton käyttäytyminen.

Jos sille linjalle lähdetään että vittuilu sitä on, silloin tuon tulkinnan pitää koskea muidenkin sanomisia kuin vain minun.

Tietysti se koskee kaikkia muitakin! Vai onko joku jossain muuta yrittänyt väittää?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2013 00:35

23:35
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Jos sille linjalle lähdetään että vittuilu sitä on, silloin tuon tulkinnan pitää koskea muidenkin sanomisia kuin vain minun.

Niin, mutta vedit vittuilun tyhjästä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.02.2013 00:39

Kyllästynyt kirjoitti:Yhdentekevää. Silloin kun joku noita sanoja käyttää -> silloin ne ovat hänen sanojaan. sinä Mirri kirjoitit nuo sanat, osoitit ne minulle, ja vielä allekirjoitit viestisi omalla nimimerkilläsi.
Millä logiikalla sinä nyt väität, ettei kyse ollut "sinun sanoistasi"?

Nämäkin sanat osoitan sinulle; älä vain väitä, etteivätkö ne muka ole minun sanojani:
Tunteellinen siili

Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kelläpä, kellä
on vastaansanomista?

Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.

Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili,
niin yksinäinen jotta!

Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.

Tässä vielä allekirjoitukseni varmemmaksi vakuudeksi: Mirri
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 01.02.2013 00:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:... Osoita minulle, missä olen edellyttänyt sinun suhtautuvan samalla tavalla kuin minä teen! Olenko jossakin kenties kirjoittanut: "kyllä sinunkin pitäisi..."? Haluan, että etsit minulle edes yhden sellaisen kohdan, jossa olen edellyttänyt sinulta tai joltakulta muulta jotakin!..

Et toki, mutta se että kerrot miten sinä suhtautuisit johonkin asiaan implikoi sitä, että oletat oman tapasi reagoida olevan se hyvä ja oikea ja minun väärä.
Mutta jos noin ei ole, miksi sitten kerrot minulle miten sinä olisit kuhunkin asiaan suhtautunut?

Taidan vastata enää tähän ja seuraavaan kysymykseen. Samalla vastaan tavallaan kaikkiin esittämiisi kysymyksiin:
Oletat väärin. Minä en oleta oman tapani reagoida olevan se hyvä ja oikea ja sinun väärä. Jos sinä noin oletat, niin ehkä projisoit oman suhtautumisesi minuun: oletat, että oma tapasi reagoida on se hyvä ja oikea ja muiden väärä? Minulle oma tapani sopii; ei se tietenkään kaikille sovi.
Olen kertonut sinulle omasta suhtautumisestani antaakseni sinulle esimerkin siitä, millä muullakin tavalla kuin sinun tavallasi ihmiset voivat ajatella ja ajattelevat.
Se miten sinä kertomaani käytät, on sinun oma asiasi. Ei sinun tarvitse tehdä sillä mitään; huitaise menemään, jos ei kiinnosta!

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:... Niin, minua ei ole kiusattu niin paljon kuin sinua. Itse ajattelen sen johtuvan siitä, etten minä ole kiusannut ketään. Vaikka eipä silti, olen minäkin saanut osakseni paskamaista käytöstä, jota en mielestäni ole ansainnut, joten sillä (periaatteellisella) tasolla ymmärrän sinua...

Tarkoitatko tuolla sitä, että minä olen kiusannut jotakuta - ja sen takia minuakin on kiusattu?
Entä onko sinun haluttomuutesi kommentoida minuun kohdistunutta kiusaamista sitä, että katsot minun ansainneen tulla kiusatuksi?

Tarkoitan. Ehkä et ole ryhtynyt tarkoituksellisesti kiusaamaan, mutta jatkat edelleen toimintaa, jonka sen kohde kokee kiusaamiseksi, joten kyllä, mielestäni sinä olet kiusannut,
ja OSA sinuun kohdistuneesta kiusaamisesta johtuu minun nähdäkseni juuri siitä. Sinuun kohdistuneen kiusaamisen alkutaipale (Tris & co) on sinun kertomasi mukaan (en ollut silloin vielä palstalla, joten ei ole omakohtaista tietoa) ollut törkeää ja saamasi kohtelu erittäin epäreilua.
Olenko mielestäsi ollut haluton kommentoimaan sinuun kohdistunutta kiusaamista? Mielestäni olen kommentoinut useammankin kerran, mutta minusta tuntuu, että sinä olet kätevästi unohtanut ne kommenttini. Koska haluat - tai koet tarpeelliseksi - pitää uskomuksesi, että minä suhtaudun sinuun lähtökohtaisesti negatiivisesti.

Kukaan ei ansaitse tulla kiusatuksi, et sinä sen paremmin kuin kukaan muukaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.02.2013 00:45

23:44
Kyllästynyt: En tyhjästä vaan typerästä viestistä.

Ei "riitä" niin dramaattiseen vastaukseen.

Tuskin esittämäsi on päämotiivi, vaan vanhat kaunat yms.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 01.02.2013 00:49

Vielä tuosta minulle osoitetun pitkän viestin "huuto-osuudesta".
Siinä on yksi esimerkki Kyllästyneelle kohdistetusta arvostelusta: se josta jo valmiiksi ilmoitin sen olevan arvostelua ja jonka kirjoitin vasta Kyllästyneen arvostelusyytöksen jälkeen.
Kaikessa muussa on kyse siitä, että KERRON, MITÄ MINUN NÄHDÄKSENI ON TAPAHTUNUT. Lukijan tehtäväksi jää arvioida itse tapahtumia, jos hän niin haluaa.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko