Psykopatologia kirjoitti:___________________________________________________________________________________________________________________________
Miksi vaikenen. http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=14&t=3010
Kirjoittaja jupe » 15 Tammi 2013, 21:39
Esim. tähän osioon tulee uusia viestejä vuorokaudessa suunnilleen yhtä paljon kuin on moderaattoreta, yksi kullekin. Onko foorumi kuoleutumassa? Voisivatko henkilöt, jotka nyt eivät kirjoita mitään, kertoa syyn vaikenemiseensa. Ehkä jotakin olisi tehtävissä foorumin
pelastamiseksi.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Obelix kirjoitti:Kuka on possu?
Helmenkalastaja kirjoitti:Tukarilla tänään klo 12.41 tilastojen mukaan 1252 rekisteröitynyttä käyttäjää...

Mirri kirjoitti:Tuskin olen puuttunut; en tunne tarvetta puolustella sinua, joten miksi tekisin niin.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tuskin olen puuttunut; en tunne tarvetta puolustella sinua, joten miksi tekisin niin.
Vastaus "en tunne tarvetta" on yhtä tyhjän kanssa.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tuskin olen puuttunut; en tunne tarvetta puolustella sinua,
joten miksi tekisin niin.
Vastaus "en tunne tarvetta" on yhtä tyhjän kanssa.
Vastasin, mutta näköjään en oikein, joten vastaukseni on mitätön.
Siksipä onkin järkevää jättää vastaamatta; tällä foorumilla vain
ylläpidon mieleiset ja hyväksymät vastaukset ovat oikeita vastauksia,
muut vastaukset ovat 'yhtä tyhjän kanssa'.
Tämä asia on hyvä muistaa, kun ihmetellään miksi joku kieltäytyy
vastaamasta.
Psykopatologia kirjoitti:Eihän tuollainen vastaus ole oikea tai väärä vaan oikeastaan
ei-vastaus, koska se ei lisää informaatiota.
Informaatio lisääntyisi vasta sitten, jos tarpeen s i s ä l t ö ä
kuvataan, esimerkiksi että koska "rakastan sinua niin".

Psykopatologia kirjoitti:21:40
Poika & tyttö ovat seurustelleet kohta jo vuoden.
Tyttö kysyy: "Miksi oikeastaan olemme yhdessä?"
Poika: "En tunne tarvetta vastata."

Kyllästynyt kirjoitti: En taaskaan ymmärrä mitä hauskaa sinä Mirri näet omasssa huonossa käytöksessäsi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa