Saako terapiassa pierrä?

Re: Saako terapiassa pierrä?

ViestiKirjoittaja Tris » 21.12.2012 10:10

Psykopatologia kirjoitti:Mutta parashan on tämä:

Transference and Countertransference [Paperback]
Heinrich Racker (Author), Marie Langer (Preface), John D. Sutherland (Foreword)

http://www.amazon.com/Transference-Coun ... 0823683230

sillä onkin hintaa
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 21.12.2012 10:11

Helmenkalastaja kirjoitti:Kiitos!

Ole hyvä.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 21.12.2012 12:46

Hyvä huomio.

"Myytit, vietit ja minuus : Psykoanalyyttisiä tutkielmia" on puolestaan tosi tyhjänpäiväinen kirja jonka hankkimista en suosittele.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 21.12.2012 13:56

Perttiä ei vapaaehtoistyö taida paljon kiinnostaa... rahan perässä juoksee
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 21.12.2012 14:01

Mä joutuisin varmaan maksamaan 200 :?
Tris

ViestiKirjoittaja untuva » 19.01.2013 16:44

Puhuin terapeutille siitä, kun minua pierettää välillä niin vimmatusti. Kysyin, että onko parempi, että käyn pieraisemassa silloin parvekkeella, kun siinä huoneessa on parveke vai vessassa. Sanoin, että kun hänen vessassaan ei ole ikkunaa, että olisiko parveke parempi. Tähän pierujuttuuni vastasi, että pieraise vaan tässä. Näytteeksi terapeuttini pieraisi silloin siinä, miten häntä mahtoikin pierettää just silloin. On hän kyllä potrapoika.
untuva

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.01.2013 22:10

No niin! Tässä on toinen dokumentoitu tapaus.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 24.08.2014 02:37

Asialliseen psykoterapiasuhteeseen ei kuulu ns. piereskely, ellei ongelmavyyhti koske no. ilmavaivoja.

Koirani pieraisi tänään tunnelissa, sen vielä ymmärrän. Olin kuitenkin iloinen, ettei kuulijoita minun lisäkseni ollut.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 25.08.2014 21:46

Huolieilinen kirjoitti:Asialliseen psykoterapiasuhteeseen ei kuulu ns. piereskely, ellei ongelmavyyhti koske no. ilmavaivoja.

Koirani pieraisi tänään tunnelissa, sen vielä ymmärrän. Olin kuitenkin iloinen, ettei kuulijoita minun lisäkseni ollut.

Koiran pieru on salakavala, yhtäkkiä alkaa vaan levitä mädän munan tms vastaava lemu ympäristöön.Minun koirani teki sen täysin äänettömästi ja sen jälkeen katsoi kysyvästi jokaiseen huoneessa olijaan:D
Mitä tulee terapiassa piereskelyyn, en katsoisi sen kuuluvan keskusteluun vaikka meillä onkin ilmaisuvapaus, tuskin ilmanpäästövapaus kumminkaan milloin ja missä vaan.
saara

Edellinen

Paluu Terapiaa