Kirjoittaja untuva » 19.01.2013 01:23
Oletko joutunut Pertti Luukkonen itse hakemaan tiedot Kelasta Kelan korvaamista terapiaetuuksista: eläkettä saavan hoitotuesta (eläkeläiselle ja kuntoustustukilaiselle), 16 vuotta täyttäneen vammaistuesta (työssäkäyvälle, työttömälle ja opiskelijalle) ja lääkinnällinen kuntoutus vaikeavammaiselle? Vai oletko saanut kuulla asiakkailta vai onko Kela tiedottanut sinua? Ihmettelen vaan, kun itse käyn psykoterapeutilla joka on jo kuudenkymmenen ja sanoo ettei hän ole tiennyt noista kahdesta ensin mainitsemastani ja hän sanoo ettei Kela ainakaan hänelle ole ilmoittanut asiasta. Miksi Kela salailee, eikö se ole väärin terapeuttejakin kohtaan, kun esim. monella opiskelijalla ei ole varaa maksaa omasta pussista omaa käyntiään ja terapeutti menettää asiakkaan? Ihmettelen miksei terapeutit yleensä myös itse ota näistä asioista selvää, koska se on myös heidän etunsa? Jos tiedät tuosta 16 vuotta täyttäneen vammaistuesta niin osaatko sanoa kuinka vaikea se on saada psykoterapiaa korvaamaan?
Viimeksi muokannut untuva päivämäärä 19.01.2013 01:28, muokattu yhteensä 2 kertaa