Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Tässä vaiheessa sitä olisi minulle enää kovin vaikea todistaa [todistaa mitä?] . Silloin kun tämä keskustelu alkoi, minulle olisi riittänyt se, että PP olisi tunnistanut tavanneensa VQP:n ja tiennyt myös, kuka on Obelix. Valitettavasti erehdyin alkuolettamuksessani...
Ymmärtänet, ettei Psykopatologian ja VQP:n tapaaminen ole oleellinen asia tässä keskustelussa. Oleellista on se, että Obelix ja VQP eivät ole saman kirjoittajan eri nimimerkkejä.
Todistaa
sitä, että VQP ja Obelix eivät ole sama henkilö. Ei tarvitse lukea kovin monta viestiä taaksepäin (
minun edellinen viestini vain, tai sen viimeiset kappaleet; välissä on vain PP:n lyhyt viesti) saadakseen selville, mitä olisi tarkoitus todistaa.
Totta kai ymmärrän, ettei PP:n ja VQP:n tapaaminen ole oleellinen asia tässä keskustelussa! Jos alkuoletukseni olisi vahvistunut (PP olisi tiennyt, kuka VQP on), sillä olisi ollut merkitystä. Nyt ei enää ole.
Kyllästynyt kirjoitti:Sitä, onko Obelix psykologi/psykoterapeutti vai ei, en pysty sinulle todistamaan, enkä usko hänen suostuvan paljastamaan henkilöllisyytensä.
[PP n. -13:40]
Siinäpä se. Kysyit minulta, mitä minun vakuuttamisekseni/mieleni muuttamiseksi tarvittaisiin. Minä sanoin sen, ja jos luet tarkkaan vastaukseni, huomaat, etten olettanutkaan sinun millään keinoin sitä minulle pystyvän todistmaan.
En minäkään usko Obelixin suostuvan paljastamaan ja vieläpä todistamaan henkilöllisyyttään, joten mahdollisuudet saada minun mieleni muuttumaan ovat surkeat.
Korjasin/täsmensin kirjoitustani kursivoimallani alueella.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 13.01.2013 21:36, muokattu yhteensä 1 kerran