Minut saa poistaa foorumilta

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Minut saa poistaa foorumilta

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:43

Et viitsi olla foorumilla missä saa ottaa vainajan kirjoituksia esiin vaikka vainaja ei pysty osallistumaan väittelyihin.
En viitsi ola foorumilla missä Kyltsi saa solvailla ja herjailla muita kirjoittajia ja lukita ketjun, jos se jää alakynteen.
Kyltsi saa jatkaa jankuttamistaan, tämähän on netin ainut foorumi missä se ei ole ikibannattu.
lappalainen

Re: Minut saa poistaa foorumilta

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:45

Ja muut sanoinkin Kyltsille yksityisviestillä.
lappalainen

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:49

KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI,
'KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI,
'KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI, KYLTSI,
lappalainen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 17:51

Tulin vasta paikalle. Haluan vahvistuksen nimimerkin poistoon.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 17:57

Älä Kyltsi jauha paskaa. Sivistymätön moukka.
Muista, että minua ei ole bannattu miltään foorumilta, täältäkin lähen vapaaehtoisesti, kun en kestä hajuasi.
Sinut Kyltsi on bannattu kaikilta muilta foorumeilta paitsi täältä, Joten sinä Kyltsi olet se suurin nettihäirikkö, en mie.
Olet Kyltsi vainajan muiston häpäisijä, sen suurempaa herjausta kukaan ei voi tehdä, muista se.

Jätä Luukkonen viestini, lukitse nikkini vaan.
Viimeksi muokannut lappalainen päivämäärä 17.01.2013 18:01, muokattu yhteensä 1 kerran
lappalainen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 17:59

Teknisesti viestit voivat jäädä, vaikka nimimerkki poistuu.

Poistanko nimimerkin vain lukitsenko (so. banni)?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lappalainen » 17.01.2013 18:02

Mikä vitun banni, minä itse haluan täältä pois.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 18:05

lappalainen & Tris poistetaan; viestit jäävät.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.01.2013 18:27

Olisi kyllä kiva kuulla, mitä Psykopatologia on mieltä kuolleen ex-tukarilaisen (Mariaanan) ottamisesta esiin keskustelussa negatiivisessa mielessä?
En yhtään ihmettele, että Lappalainen hermostui. :evil:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 18:43

Minusta ex-tukarilaisen mukaan otto ei ollut erityisesti negatiivisessa mielessä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.01.2013 19:02

Psykopatologia kirjoitti:Minusta ex-tukarilaisen mukaan otto ei ollut erityisesti negatiivisessa mielessä.

Mukaan otettu ex-tukarilainen on kuollut, joten hänet vedettiin väittelyyn ja Kyllästyneen tarpeisiin haudan takaa. Mutta sellainen ilmeisesti ei haittaa tällä foorumilla, ja totta kai Kyllästynyt saa tehdä niin, vaikka meistä kyseisen kirjoittajan tavalla tai toisella tunteneista tuntuisikin niin pahalta, että mielenrauha menee.

Ja kuten Kyllästynyt on monet kerrat vakuuttanut; hän ei loukkaa ketään. Jos joku tuntee itsensä loukatuksi Kyllästyneen toiminnan vuoksi, ongelma on loukkaantuneen, ei Kyllästyneen, joka ei ole tehnyt mitään väärin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 19:15

Tukiasema.org Puhuminen auttaa http://tukiasema.org/viewforum.php?f=14 ... 610da4c100
________________________________________________________________________________________________________________

Vainajan muiston häpäisy http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=14&t=3020
Kirjoittaja dibo » 17 Tammi 2013, 18:14

Onko sivistyneen ihmisen tapa ottaa jo kolme vuotta sitten kuolleen ihmisen nettikirjoituksia mukaan nettiväittelyyn?
Moukkamaista ja ihmettelen tuollaisen ihmisen kotikasvatusta, eikä sille ole opetettu mitään kotona.
Tuohan on hautarauhan rikkomista.
________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 17.01.2013 19:36

Itse en pidä asiallisena sitä, että ajasta ikuisuuteen poistuneita tuodaan mukaan keskusteluun. Erityisesti kun ao vainajan tekemiset ja sanomiset eivät sinänsä liittyneet suoraan itse asiaan (Mirri-pankkikortti-Kyllästynyt).

Kyllästyneen osalta pidän tuota erityisesti paheksuttavana sen takia, että hän itse on useasti ja voimakkaasti paheksunut itsestään puhumista niillä foorumeilla, joihin hän itse ei pääse osallistumaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 17.01.2013 19:42

En pidä asiallisena minäkään. Kyllästynyt on moukkamainen. (Vain minun mielipiteeni, ei väite)
vladimir1

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.01.2013 19:53

Kahvi kirjoitti:Itse en pidä asiallisena sitä, että ajasta ikuisuuteen poistuneita tuodaan mukaan keskusteluun. --

Ei vainajia voi tuoda mukaan keskusteluun, koska eivät vainajat keskustele.

Saako vainajista puhua? Ei ymmärtääkseni ole kielletty vainajan nimen mainitseminen.

Koen erityisen raskaana sen, että kukaan ei koskaan mainitse minulle sanaakaan äidistäni, joka on kuollut. Ikään kuin hänet tunteneet ja hänen ystäviään ja sukulaisiaan olleet ihmiset eivät muistaisi häntä lainkaan tai heillä ei olisi mitään hyvää sanottavaa hänestä, koska hiljaisuus vallitsee aiheen ympärillä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 20:16

Toisaalta kuolema ei pyhitä.

Kekkonenkin on kuollut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 20:27

Tähän viitataan:
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.
Kirjoittaja Kyllästynyt » 16.01.2013 23:33

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Kyllästyneelle siis riittäisi, että Mirri tunnustaisi olleensa tuollon väärässä?

Ainakin se olisi loistava alku!

Missä asiassa olin tuolloin väärässä? ...

Ihan kaikessa. Sinä mm. väitit, ettei pankki/maksukortin haltija ole vastuussa kortilla tehdyistä ostoksista silloin jos kauppias ei ole tarkistanut Visa Electroniin sidotun tilin saldoa tai pankki ei ole antanut reaaliaikaista tietoa tilin saldosta, etkä millään ilveellä suostunut uskomaan, että jokaisen kortin sopimusehdoissa on kohta jossa selkeällä suomen kielellä kerrotaan kortin haltijan olevan velvollinen huolehtimaan siitä, että korttiin sidotulla tilillä on (debit ostoissa) riittävästi katetta.
Mirri kirjoitti:... Jos olen väittänyt tietäväni ja tuntevani pankki- ja maksukorttiasiat pankin ammattilaisia paremmin, niin kyllä olen ollut väärässä. Minä vain en muista väittäneeni mitään sellaista. Mutta samapa tuo, väärässä olen ollut.

Ei ole ollenkaan "sama"! Kumma juttu Mirri, että sinun muistisi pätkii erityisen hanakasti ja hartaasti joka kerta kun sinun pitäisi kantaa vastuu omista törttöilystäsi.
Sinä nimenomaan sanoit, ettei käyttämäni asiantuntija "tunne asiaa lainkaan" ja että minä "vain suuruudenhulluudessani luulen niin" - ja tuon sanottuasi jatkoit väärän tiedon levittämistä. Mielestäni noin tekemällä, sinä katsot olevasi pankki- ja maksukorttien parempi asiantuntija kuin niitä työkseen suunnitteleva.

Et liioin suostunut millään uskomaan, että käyttämäni asiantuntija on todellakin alan ammattilainen vaan väitit tietolähteeni olevan epämääräinen sekä epäluotettava ja intit, että minun pitäisi ainakin kertoa tietolähteeni nimi tai titteli ja työpaikka.

Tuollaiseen en ymmärrettävistä syistä ole voinut suostua.

Pyysin toistuvasti sinua (ja/tai Mariaanaa) ottamaan yhteyttä pankkiin ja kysymään sieltä miten asia oikeasti on, mutta siihenkään sinä Mirri et suostunut.
Mariaana sitten kysyi pankista jotakin, sai sieltä saman vastauksen jonka minä olin hänelle antanut - ja sitten tulkitsi sen päin honkia ja huuteli minulle "hullu mikä hullu" -solvauksiaan.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 21:53

Psykopatologia kirjoitti:Tukiasema.org Puhuminen auttaa http://tukiasema.org/viewforum.php?f=14 ... 610da4c100

Vainajan muiston häpäisy http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=14&t=3020
Kirjoittaja dibo » 17 Tammi 2013, 18:14

Onko sivistyneen ihmisen tapa ottaa jo kolme vuotta sitten kuolleen ihmisen nettikirjoituksia mukaan nettiväittelyyn?
Moukkamaista ja ihmettelen tuollaisen ihmisen kotikasvatusta, eikä sille ole opetettu mitään kotona.
Tuohan on hautarauhan rikkomista.

dibo on poistannut ketjun viestit - nyt "turha aloitus" (20:47).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.01.2013 22:12

(Minä, Helmenkalastaja) Olen pettynyt sinuun, Psykopatologia.

Kyllästynyt olisi saanut Viestinsä (että Mirri on hänen, Kyllästyneen, mielestä loukannut häntä, Kyllästynyttä, pankkikorttijupakan tuoksinnassa) perille aivan yhtä hyvin (?), vaikka ei olisi vetänyt Mariaanan nimeä mukaan tällä (Psykopatologia-)foorumilla käytyyn/käytävään keskusteluun (mihinkään keskusteluun). Ainakin minusta, Mariaanan tunteneesta tämä Kyllästyneen päätös käyttää asiansa (ks. Viestin määrittely suluissa yllä) perustelemiseksi Mariaanan nimeä vaikuttaa pahantahtoiselta teolta, jolla ei saavutettu muuta, kuin että sillä tuotettiin monille tämän (Psykopatologia-)foorumin lukijoille paljon pahaa mieltä. Tämän (pahan mielen tuottamisen Mariaanan ystäville) epäilenkin olleen Kyllästyneen ainoan syyn käyttää kolme vuotta sitten kuolleen, vain tukiasemalle koskaan kirjoittaneen käyttäjän (Mariaanan) nimeä omiin tarkoituksiinsa foorumilla (Psykopatologia), jolle tämä (Mariaana) ei ole koskaan kirjoittanut sanaakaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.01.2013 23:12

Molemmilla katsannoilla on puolensa.

Itse en tiennyt mariaanan kohtalosta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Romulaatikko