Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Ei Tris mun mielestä kattoon syljeskele.
Tarkoitatko, että häntä pitäisi arvostaa siitä, että suostuu itse liikuttamaan ruhoaan sen verran, ettei synny makuuhaavoja?
mr jalsan kirjoitti:Minkälaista työtä arvelisit Tris kykeneväsi/haluavasi tekemään?
Minkälaisella palkalla ja työajalla? Eritteletkö nyt ja kuntoutumisen aikaisen ja ns tervehtymisesi jälkeen, mikäli poikkeaa?
Mitä sinun tulee tehdä ( työn lisäksi luonnollisesti), että em arvio toteutuisi?
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Olen charmikas ja ihastuttava, fiksu ja filmaattinen, nuorekas, persoonaltani uskomattoman omaperäinen ja muutoinkin hiano!
Mikään luettelemistasi ominaisuuksista (joita tietääkseni ja ymmärtääkseni sinä et edes ole) ei moista etuoikeutta kenellekään anna.
vladimir1 kirjoitti:Mitenköhän Kyllästyneen puon analysointi liittyy siihen että Trissellä menee hyvin täällä?
Tarkoitatko, että häntä pitäisi arvostaa siitä, että suostuu itse liikuttamaan ruhoaan sen verran, ettei synny makuuhaavoja?
Taitaa ne makuuhaavat kuitenkin tulla ensin Kyllästyneen pyllyyn, sen verran tiukasti olet netissä.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt siis aloitti tämän ruho- ja pyllykeskustelun.
Äläpä Mirri puhu muunneltua totuutta; ruhokeskustelun aloitin, pyllykeskustelua en.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Väitätkö, ettei pyllysi ole ruhoasi?
En ole aivan varma. Välillä se tuntuu elävän aivan omaa elämäänsä minusta riippumatta.

mr jalsan kirjoitti:Et vastannut kaikkiin kysymyksiini, Tris!
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt siis aloitti tämän ruho- ja pyllykeskustelun.
Äläpä Mirri puhu muunneltua totuutta; ruhokeskustelun aloitin, pyllykeskustelua en.
Väitätkö, ettei pyllysi ole ruhoasi?
En ole aivan varma. Välillä se tuntuu elävän aivan omaa elämäänsä minusta riippumatta.
Tris kirjoitti:Olemme saaneet nauttia kakoistasi ja kärsiä siitä kun menet ummelle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa