Psykopatologia kirjoitti:______________________________________________________________________________________________________________________________
Re:
Luettu juttu http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971[Oli: Hakekaa sikanne kotiin]
Kirjoittaja
VQP » 11 Tammi 2013, 00:37
(- -)
Tilaisuudessa, jossa nimimerkki Helmis väittämänsä mukaan on kuullut minun 'uskottavasti' kertoneen tavanneeni sinut, oli läsnä parikymmentä entistä ja nykyistä Tukarilaista. (- -)
______________________________________________________________________________________________________________________________
Tiedoksesi
Lähetetty: 11 Tammi 2013, 04:48
Lähettäjä: VQP
Vastaanottaja: Trisse
Poistin Tukiasemalle lähettämäni viestin, koska se sisälsi toiselle foorumille kuuluvia asioita.
10 Tammi 2013, 23:37 VQP kirjoitti:
Hermes kirjoitti:Obelix on joku piiskan psykologi-tms kaveri.
piiska kirjoitti:Ei ole kaveri, mutta Helmis on esittänyt, että Obelix/Vasso/VQP on tavannut minut,
mistä minä taas en tiedä mitään.
Tilaisuudessa, jossa nimimerkki Helmis väittämänsä mukaan on kuullut minun 'uskottavasti' kertoneen tavanneeni sinut, oli läsnä parikymmentä entistä ja nykyistä Tukarilaista. Nimimerkki Helmistä esittänyt henkilö istui parin pöydän päässä minusta. Sikäli kuin hän aidosti ja oikeasti luulee lukeneensa huuliltani jotain kertomakseni väittämänsä kaltaista, on mitä ilmeisimmin kysymys tulkintavirheestä tai väärin muistamisesta.
Ko. tilaisuudessa muistelen käyneeni Helmiksen kanssa keskustelun ainoastaan (hänen aloitteestaan tietenkin, nainen kun on ja minä vain gentleman) siitä, kuka läsnäolijoista on iäkkäin. Tuossakin keskustelussa - uskottavilta, vakuuttavilta, suorastaan ilmeisiltä näyttäneistä todisteista huolimatta - hänen arvauksensa oli väärä ja minun oikea. Toki on olemassa häviävän pieni mahdollisuus, että muistin ikäni väärin

Koko puheena olevan nimimerkin kanssa käymäni keskustelun ajan istui vasemmalla puolellani henkilö, joka edelleen kirjoittaa aktiivisesti Tukiasemalle. Hän korjannee, jos olen tässä viestissä esittänyt jotain paikkansa pitämätöntä.
Tässä vaiheessa en halua vielä lähteä arvailemaan, onko Obelixin ja VQP:n nimimerkkien takana yksi ja sama henkilö vai ei. Veikkaan kuitenkin, että arvaukseni olisi jälleen vähintään yhtä oikea kuin nimimerkki Helmiksen/Helmenkalastajan.
K