Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Obelixista / kirjoittajien ristiidoista

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 00:58

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä julkisesti avoimella palstalla ilmoitat käsityksesi olevan, että kaksi eri nimimerkkiä ovat yhden ja saman henkilön aliaksia - sinä levität moista väitettä.

Selvä. Sinä levität samanlaista väitettä.

En, vaan minä yritän estää teitä levittämästä väitettä jolle te ette pysty todisteita esittämään.

Huomaa, että minä en ollut se joka otti esiin Obelixin tai VQP:n henkilöllisyyden.

Jaa, noinko asia onkin...? Kas, kun en hoksannut sinun taistelevan näkemääsi/kuvittelemaasi levittämistä vastaan.

Hyvä tietää, ettet sinä - moderaattorina - levitä mitään, yrität vain estää toisia levittämästä.
Mutta kuten Helmenkalastaja sanoi; tämän asian vatvominen olisi päättynyt jo aikoja sitten mikäli hänestä tai minusta riippuisi.

Kyllästynyt, mitä jos lopetettaisiin tämän asian vatvominen/levittäminen tähän? Sinulla moderaattorina olisi mahdollisuus jälkiä jättämättä siivota pois viestejä, joissa levitetään vaikka mitä - niin omia viestejäsi kuin kaikkien muidenkin viestejä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 00:58

kissi kirjoitti:Minkä helkutin takia Helmiksen pitää puolustaa jatkuvasti itseään Kyllästyneelle. Jos Helmiksellä on "tunne" niin, eihän Kyllästyneelläkään ole kuin"tunne" siitä että kysessä olisi sama/tai eri henkilö.
Helmistä kuuntelee ja jää miettimään, sinua Kyllästynyt ei oikein jaksa kuunnella, eikä ajatella, mitä toistelet.
Helmis on osoittanut huomattavaa ylivertaisuutta sinuun nähden ja hänen kommenttejaan joutuu oikein pohtimaan -että niin, oisko noinkin toi asia!

Kiitos, kissi, tuo oli kauniisti sanottu! Enpä ole turhaan yrittänyt vääntää rautalankaa.
En minä ketään pyri vakuuttamaan, haluan vain pitää oman käsitykseni siihen asti, kun mulle toisin todistetaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kiss » 11.01.2013 01:01

En tiedä Kyllästynyt motiivejasi, mutta Helmis tuntuu luotettavammalta kuin sinä. Kukaan ei tiedä kai tarkkaan onko Vasso Ob. vai ei. Et sinäkään.
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 01:02

Kyllästynyt kirjoitti:Väitteen esittäjällä on todistustaakka - ja Helmenkalastaja oli se joka esitti teoriansa kahden nimimerkin olevan saman henkilön aliaksia.

Kyllästynyt, tämä on asia, jossa kenenkään ei tarvitse todistaa yhtään mitään; kukaan ei ole syytettynä, joten todistamisiakaan ei tarvita.
Kaksoisnikkeily olisi toinen asia, muttei tässä ketään syytetä sellaisesta - kuten ei syytetä mistään muustakaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.01.2013 01:19

Voisitko sinä Kyllästynyt itse tavata Obelixin livenä? Niin asia selviäisi, eikä hänellä varmaan ole syytä kieltäytyä, mikäli ei ole Vasso.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kiss » 11.01.2013 01:20

"
Ainakin tämä johtaa siihen, että jos joko VQP tai Obelix jonkinlaisessa rehellisyyden puuskassaan saavat päähänsä kertoa olevansa kaksi eri henkilöä, sinulla, Mirrillä, lappalaisella ja Kisillä on paljon sanoja ja puheita nieltävänänne "

Voi sua hölmöä, entäpä jos kaikki muut tietävät totuuden ja sinua on vain harhautettu. Oisko isku itsetunnollesi?

Wasso on mun rakas, eikä ole Ob. oletko nyt samaa mieltä kanssani.

Puhun siis vain omasta puolestani, Helmis ja Mirri saavat vastata omista luuloistaan itse.
Kiss

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 01:24

Helmenkalastaja herää:
____________________________________________________________________________________________________________________________
Re: Hellyttävää vai kuvottavaa?
Kirjoittaja Helmenkalastaja » 03.01.2013 13:49

Ette taida saada Obelixia kuriin tälläkään palstalla. Ikävämpi ajatus olisi, että hänen annetaan tahallaan kiusata milloin ketäkin naispuolista kirjoittajaa.
Ehkä ylläpito salaa jopa nauttii hänen piruilustaan.
____________________________________________________________________________________________________________________________

Vastenmielisyys on kääntynyt "ihailuksi".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 02:40

Kyllästynyt kirjoitti:
Vassona olisin hyvin loukkaantunut moisesta syytöksestä.

Kuten VQP:n laittamasta kuvasta näkyy, hän ei näytä loukkaantuneelta:
http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 9&start=25

:D
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 03:18

______________________________________________________________________________________________________________________________
Re: Luettu juttu http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971
[Oli: Hakekaa sikanne kotiin]

Kirjoittaja VQP » 11 Tammi 2013, 00:37
(- -)
Tilaisuudessa, jossa nimimerkki Helmis väittämänsä mukaan on kuullut minun 'uskottavasti' kertoneen tavanneeni sinut, oli läsnä parikymmentä entistä ja nykyistä Tukarilaista. (- -)
______________________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 06:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:... Toki minäkin olen valmis tarkistamaan kantani, jos saan jotakin faktoja, jotka osoittavat minun olevan käsityksineni väärässä. Sellaisia minulle ei kuitenkaan ole esitetty...

On esitetty ainakin pätevämpiä perusteita kuin omasi ovat, mutta sinä et suostu niitä tarkastelemaan - saati uskomaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Ja huomaa! minä olen alunperin vain lähtenyt omaa epäilystäni tarkistamaan, valmiina uskomaan minua paremmin tietäviä (silloin luulin heitä vielä löytyvän). Jos olisin kunnollista tietoa saanut, olisin jättänyt asian välittömästi siihen. Tämä pätee siis edelleen...

Kuten varmasti ymmärrät, ei ole mahdollista esittää pitäviä todisteita jonkun nettikirjoittajan henkilöllisyydestä. Ei edes silloin vaikka tietäisi kirjoittajan oikean nimen henkilöllisyyden.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Ai koska IP-osoitteet eivät valehtele? Nekään? Älä nyt naurata...

IP-osoitteet eivät valehtele, ihmiset valehtelevat.
En jaksa uskoa, että Obelix olisi näin pitkään jaksanut aina peittää IP-osoitteensa - ja vieläpä onnistunut tekemään sen niin, ettei se vahingossakaan koskaan vaihdu.
Minunkaan IP-osoitteeni ei ole vaihtunut, mutta se onkin pysyvä IP jota ei (millään konstilla tätä kaapelia käyttäen) pysty vaihtamaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:...Ei tämä johda mihinkään, menen nukkumaan.

Ainakin tämä johtaa siihen, että jos joko VQP tai Obelix jonkinlaisessa rehellisyyden puuskassaan saavat päähänsä kertoa olevansa kaksi eri henkilöä, sinulla, Mirrillä, lappalaisella ja Kisillä on paljon sanoja ja puheita nieltävänänne.

Tietenkin myös pysyvän IP osoitteen voi vaihtaa. Oletko ihan itse osannut sen asettaa mutta et osaisi sitä purkaa :D ?
Tai oletko sellaisen hankkinut esim Soneralta. Kun opiskelin netissä, piti olla kiinteä IP osoite ja silloin se Elisalla maksoi 25 euroa. Opiskelun jälkeen en enää sellaista tarvinnut vaan purin sopimuksen.

Ja hoks ei taida Kyllästynyt tietää VPQ; n IP- osoitetta? mr jalsanin tietää mutta ei pysty todistamaan, että hän on sama henkilö.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 10:59

Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja herää:
Re: Hellyttävää vai kuvottavaa?
Kirjoittaja Helmenkalastaja » 03.01.2013 13:49

Ette taida saada Obelixia kuriin tälläkään palstalla. Ikävämpi ajatus olisi, että hänen annetaan tahallaan kiusata milloin ketäkin naispuolista kirjoittajaa.
Ehkä ylläpito salaa jopa nauttii hänen piruilustaan.

Vastenmielisyys on kääntynyt "ihailuksi".

Ei ole vastenmielisyys kääntynyt miksikään, se on vain saattanut saada lisää sävyjä. Voi jotakin ihailla vastentahtoisestikin, ihan vaan tiedoksesi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 11:02

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Väitteen esittäjällä on todistustaakka - ja Helmenkalastaja oli se joka esitti teoriansa kahden nimimerkin olevan saman henkilön aliaksia.

Kyllästynyt, tämä on asia, jossa kenenkään ei tarvitse todistaa yhtään mitään; kukaan ei ole syytettynä, joten todistamisiakaan ei tarvita.
Kaksoisnikkeily olisi toinen asia, muttei tässä ketään syytetä sellaisesta - kuten ei syytetä mistään muustakaan.

Helmenkalastaja tosiaankin esitti TEORIANSA. Olisi omaksi "ilokseen" halunnut siihen faktavahvistuksen, ei ole sitä kuitenkaan saanut.
Ei se silti tarkoita, että teoria olisi väärä. Väitteestä ei ole ollut kyse missään vaiheessa.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 11:05

Obelix kirjoitti:Sain rehellisyyden puuskan. En ole vasso (kuka lieneekään), en ole VQP, en ole Reinikainen, olen ainoa ja ainut laatuinen Qbelix. Voitte lopettaa jappasun, Kyllästynyt voitti.

:) Good for you!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.01.2013 11:07

Ei tosiaankaan esittänyt TEORIAANSA. Esitti korkeintaan antiteesin hypoteesille.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.01.2013 11:08

Hilppa kirjoitti:Ei tosiaankaan esittänyt TEORIAANSA. Esitti korkeintaan antiteesin hypoteesille.

Tuokin kelpaa minulle :D Väite ei.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja lappalainen » 11.01.2013 11:32

Miekin ihan matkustin maailmalle eli Lappiin tai sen portille ja kirjoitan kirjaston koneelta minkä ip osoittaa Rovaniemelle, tätä en voi muuttaa.
Kohta lähtee lentokone takaisin Espooseen.
lappalainen

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.01.2013 12:05

Kahvi kirjoitti:Poistettiinko tästä ketjusta viestini? :ugeek:

PP; Joo,

Ok.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2013 12:16

Psykopatologia kirjoitti:______________________________________________________________________________________________________________________________
Re: Luettu juttu http://www.tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971
[Oli: Hakekaa sikanne kotiin]

Kirjoittaja VQP » 11 Tammi 2013, 00:37
(- -)
Tilaisuudessa, jossa nimimerkki Helmis väittämänsä mukaan on kuullut minun 'uskottavasti' kertoneen tavanneeni sinut, oli läsnä parikymmentä entistä ja nykyistä Tukarilaista. (- -)

VQP:n viesti on poistunut (linkki).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.01.2013 13:05

Kyllästynyt, olen alunalkaen kertonut, että minulla tulee Obelixista mieleen VQP ja sille asialle en mahda mitään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kiss » 11.01.2013 13:09

Obelix kirjoitti:Sain rehellisyyden puuskan. En ole vasso (kuka lieneekään), en ole VQP, en ole Reinikainen, olen ainoa ja ainut laatuinen Qbelix. Voitte lopettaa jappasun, Kyllästynyt voitti.

Kohteliaasti vastaan, että ei ole kysymys Kyllästyneen voittamisesta.
Lievästi harmittaa, kun Ob. pelleilee.
Kiss

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko