Kyllästynyt kirjoitti:Kyse ei ole tuosta, en vain näe mitään perustetta olettaa, että teidän väitteenne olisi totta.
Ettekä te ole perusteitanne esittäneet vaan vetoat joihinkin salaperäisiin "tiedonmurusiin" joita olet koonnut - ja sitten tulkinnut omaan teoriaasi sopiviksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Tämä minun arveluni mukaan estää myös samanlaisuuksien näkemisen VQP:n ja Obelixin toiminnassa. Pelkkä spekulaatiota tämä siis.
Mitä samanlaista viesteissä näet? Lauserakenne, sanavarasto ja tyylihän ovat kaikki toisistaan poikkeavat Obelixin ja VQP:n viesteissä.
Psykopatologia kirjoitti:Esimerksi (liki kaikki) foorumilaiset pitävät nettitietojen ym.
pohjalta minua "aitona" ilman henkilökortin esittämistä yms.
Jotkut voivat jopa väittää nähneensä minut tai jopa
keskustelleet!
Helmenkalastaja kirjoitti:--
Psykopatologialle, Kyllästyneelle, Hilpalle ja trisille tuntuisi olevan kova pala myöntää (itselleen!) joutuneensa jekutetuksi vuosikausien ajan.
Tämä minun arveluni mukaan estää myös samanlaisuuksien näkemisen VQP:n ja Obelixin toiminnassa. Pelkkä spekulaatiota tämä siis.
Psykopatologia kirjoitti:Oma makuni on niin kuin itse kirjoitan, ei "VQP":n.
Se ei kuitenkaan ole sama miten haluaisin kirjoittaa (salanimellä).
Helmenkalastaja kirjoitti:HUOM! Psykopatologia, olen edelleen sitä mieltä, että Obelix ja VQP ovat yksi ja sama henkilö! (Sinun mieliksesi ilmoitan tämän tämän kerran, en aio ottaa tavaksi. Ilmoitan kyllä taas, jos käsitykseni muuttuu.)
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ja sekö ei sun mielestäsi ole Kyllästyneen kiusaamista?! ...
Verrattuna siihen mitä Obelix Suomi24:lla teki, ei ole.
Kyllästynyt kirjoitti:Lauserakenne, sanavarasto ja tyylihän ovat kaikki toisistaan poikkeavat Obelixin ja VQP:n viesteissä.
Paas kuule Trisse vikkelään mennen halaamaan tota Maailman yksinäisintä ihmistä. Sen palstalla ei nääs oo minkäänlaista moderaattoria. Kaikki valitukset menee suoraan korkeimpaan hallinto-oikeuteen, jonka päätöksistä ei ole edes sen vertaa valitusoikeutta kuin moderaattorien.
PMS: Kirjanpitoni mukaan nyt ei voi syyttää niitäkään
Jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, älä sano sitä Tukiasema.org:n Yleistä asiaa- sivulla! Olet vaarassa pudota.
Olet vilpillisin, valheellisin, raukkamaisin ja epäreiluin koskaan kohaamistani nettihörhöistä.

Ei se mihinkään eksynyt ollut. Tarkkaan ottaen kirjoitin täysin asiallisen, kondomin käyttöön liittyneen jutun perjantaina 8.10.2010. Jutun pointti oli se, että en kerää spermaani kondomeihin, vaikka Tallinassa vielä noihin aikoihin nimiteltiin suomalaisia örveltäjiä poromiehiksi. Ei ollut minun syyni, että Mongolian presidentti oli juuri edellisenä päivänä käynyt sinun tietämättäsi pääministeri Kivinemen luona poron spermaa kyselemässä.
Mikä on sinun erikoisin panopaikkasi? Ei kai se Tukari2:n seksiosio kuitenkaan?

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lauserakenne, sanavarasto ja tyylihän ovat kaikki toisistaan poikkeavat Obelixin ja VQP:n viesteissä.
Kyllästynyt, tässä on Reinikaisen tyylinäyte Tukiasemalta:Paas kuule Trisse vikkelään mennen halaamaan tota Maailman yksinäisintä ihmistä. Sen palstalla ei nääs oo minkäänlaista moderaattoria. Kaikki valitukset menee suoraan korkeimpaan hallinto-oikeuteen, jonka päätöksistä ei ole edes sen vertaa valitusoikeutta kuin moderaattorien.
Tris kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Lauserakenne, sanavarasto ja tyylihän ovat kaikki toisistaan poikkeavat Obelixin ja VQP:n viesteissä.
Kyllästynyt, tässä on Reinikaisen tyylinäyte Tukiasemalta:Paas kuule Trisse vikkelään mennen halaamaan tota Maailman yksinäisintä ihmistä. Sen palstalla ei nääs oo minkäänlaista moderaattoria. Kaikki valitukset menee suoraan korkeimpaan hallinto-oikeuteen, jonka päätöksistä ei ole edes sen vertaa valitusoikeutta kuin moderaattorien.
Tämä tarkoitti skitsoa joka pitää päiväkirjaa tukarilla otsikolla "maailman yksinäisinn ihminen". Varoitus siitä että jos jatkan riitaa tämän kanssa voin saada ylläpitäjältä bännin johon VQP ei voi vaikuttaa.

Tris kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Oma makuni on niin kuin itse kirjoitan, ei "VQP":n.
Se ei kuitenkaan ole sama miten haluaisin kirjoittaa (salanimellä).
miten haluaisit sitten kirjoittaa?
Tris kirjoitti:Muutenkin logiikka teillä pettää. Väitätte samaan aikaan että Vasso esiintyy Obelixina hämätäkseen muita ja sitten kuitenkin viesteissään paljastaisi itsensä. Miksi paljastaisi? Ei hän tyhmä ole mikä on moneen kertaan täällä todettu...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa