Nimeni on kaikkien huulilla

Re: Nimeni on kaikkien huulilla

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 08.01.2013 12:39

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Jos ketjuun on tullut vastaus tai vastauksia ennen kuin olen postannut
lähetysvalmiin viestin, laitan rannekellosta ko. uuden viestini lähetys-
ajankohdan. Tällöin lukija tietää, että en ole tässä uudessa ketjun
viimeiseksi tulevassa viestissä noteerannut aiempaa tai aiempia
"väliin" tulleita. - Kelloaika voi tietysti vähän heittää.

Ao kirjoittamasi kellonaika on minuutin-parin sisällä sama, kuin viestisi lähetysaika - minkä näkee jokaisen viestin yläpuolella. Tällöin moisen kirjoittaminen ei juurikaan tuo lisäinformaatiota. Entäpä jos kirjoittaisit sen viestin kellonajan, johon vastaat. Tai käytät lainaustoimintoa tms.

Juuri näin luulin Psykopatologian toimivan, kuin sinä ehdotat, kunnes hän kertoi systeeminsä.
PP:n käyttämällä tavalla kellonaika ei anna muuta informaatioita kuin sen, että hän on ennen lähettämistä havainnut jonkun muunkin kirjoittaneen ketjuun.
Koska kellonaika ei (juuri?) koskaan täsmää minkään muun kellonajan kanssa, se on omiaan vain johtamaan lukijaa harhaan.
Paitsi siis nyt, kun tiedämme, miksi näin toimitaan, voimme mielessämme korjata kellonajan vastaamaan viestin lähetysaikaa...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Tris » 08.01.2013 15:14

Psykopatologia kirjoitti:Mirri kysyy PP:ltä: Mistä tiedät, ettei Obelix ole sama kirjoittaja kuin toisen foorumin VQP?

Taisin aiemmin todeta, että en tiedä mutta en usko.

Nyt on muistunut enemmän mieleeni sen puolesta,
että Obelix olisi VQP tai Vasso tms.

Mitä???
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 08.01.2013 15:17

Psykopatologia kirjoitti:Joo, toin esiin, että itse olen ollut "kristallia" (kristallinkirkas)
ajattelussani 5.1.2013 (ainakin suurimman osan aikaa).

Heität kryptisiä one-linereita joita kukaan ei tajua ja sitten syytät lukijoita siitä. Ei siis tässä erityisesti vaan yleensäottaen aina.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 08.01.2013 15:18

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Jos ketjuun on tullut vastaus tai vastauksia ennen kuin olen postannut
lähetysvalmiin viestin, laitan rannekellosta ko. uuden viestini lähetys-
ajankohdan. Tällöin lukija tietää, että en ole tässä uudessa ketjun
viimeiseksi tulevassa viestissä noteerannut aiempaa tai aiempia
"väliin" tulleita. - Kelloaika voi tietysti vähän heittää.

Ao kirjoittamasi kellonaika on minuutin-parin sisällä sama, kuin viestisi lähetysaika - minkä näkee jokaisen viestin yläpuolella. Tällöin moisen kirjoittaminen ei juurikaan tuo lisäinformaatiota. Entäpä jos kirjoittaisit sen viestin kellonajan, johon vastaat. Tai käytät lainaustoimintoa tms.

Aivan. Ihmeellinen käytäntö.
Tris

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet