Mutta minä olenkin luotaantyöntävä kirjoittaja, mitä kuvaa hyvin avatareni, jossa on paljon tilaa ympärillä. Eli kannattaa kantaa kaunaa minua kohtaan ja mahdollisimman pitkään.Helmenkalastaja kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Hilppa, sinä kun nyt ilmoitit kannattavasi asioiden perinpohjaista selvittämistä (tai ehkä et, mutta kuitenkin),
niin selvittäisitkö minulle, mitä tarkoitit tuolla lihavoimallani lauseella?
Olisikohan joku ottanut kantaa asioihin ilman parempaa tietämystään... Muistan, että kiusaajaksi minua nimitit juuri sinä.
Siinä asiassa, kuka on ollut moderaattori tuolloin eri palstalla kuin tämä, olen joutunut olemaan toisen käden tiedon varassa. Siis sen mitä minulle on tuolloin esitetty.
Lihavoimalla lauseella tarkoitan yleisesti. Moderaattori ei saisi antaa olla palstalla puheena olleen komennon kaltaisia ilmaisuja. Ainakaan kohtuuttoman pitkiä ajanjaksoja.
Myös sinä olet tässä vanhassa asiassa oman muistisi varassa. Minä en muista sinua nimittäneeni kiusaajaksi.
Kannatko sinä tuosta asiasta vielä kaunaa minulle?
Kyllä, huomaan, että kannan. Sinun ei olisi ollut pakko ottaa asiaan kantaa, kun et asiaa tuntenut. Minä en silloin vielä edes kirjoittanut tällä foorumilla.
Minulle oli aika iso järkytys, että minusta saatettiin luoda vieraalla foorumilla niin vääristynyt kuva, kuin millainen koin Kyllästyneen minusta silloin luoman kuvan olevan,
ja että sen perusteella minulle tuntematon ihminen tuomitsee minut.
Etpä tietenkään muista nimittäneesi kiusaajaksi. Ja tuon heiton laittamisessa sinua varmasti helpotti kovasti Psykopatologian ilmaisema epäilys minun muistiani kohtaan.
Näin tämä toimii...
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja:
En löytänyt minäkään. Kaikki vuoden 2010 helun foorumin tapahtumien ruotimista varten perustetut ketjut on poistettu!
Ei moderaattori sellaista saisikaan hyväksyä. Minä en kuitenkaan siinä vaiheessa ollut moderaattori, niin kuin yritettiin
virheellisesti väittää.
Tulin moderaattoriksi vasta runsas kaksi kuukautta tuon kirjoituksen jälkeen.
Mutta et kuitenkaan ei-modena tuominnut painukaa vittuun -viestiä.
Joskus kuukausien päästä tuli jotain "myönnytystä" paheksunnan suuntaan.
Psykopatologiassa on runsaasti referoitua tietoja mainituista tapahtumista.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja:
En löytänyt minäkään. Kaikki vuoden 2010 helun foorumin tapahtumien ruotimista varten perustetut ketjut on poistettu!
Ei moderaattori sellaista saisikaan hyväksyä. Minä en kuitenkaan siinä vaiheessa ollut moderaattori, niin kuin yritettiin
virheellisesti väittää.
Ihmettelin silloin ja ihmettelen yhä, miksi juuri minun olisi pitänyt tuomita kyseinen viesti,
tavallisen rivikirjoittajan.
Maailmassa tapahtuu paljon muutakin, johon otan kantaa vain omassa päässäni.
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja:
virheellisesti väittää.
Ihmettelin silloin ja ihmettelen yhä, miksi juuri minun olisi pitänyt tuomita kyseinen viesti,
tavallisen rivikirjoittajan.
Maailmassa tapahtuu paljon muutakin, johon otan kantaa vain omassa päässäni.
Ei kai välttämättä, mutta Kyllästynyt kyseli sinulta, ja keskustelussa olit välttelevän tuntuinen.
Et ottanut kantaa siihenkään, kun Kyllästynyt joutui jälkikäteen banniin helun uuden säännön pohjalta.
Helmenkalastaja kirjoitti:
Jos en ottanut kantaa jälkikäteiseen banniin, niin voin sen nyt tehdä. Se oli väärin.
Psykopatologia kirjoitti:Kun pystyt Org.illa poistamaan viestisi ilman julkisia merkintöjä,
sinulla on edelleen moderaattorin oikeudet.
Minä sen sijaan olen vieläkin terapia-osion mode ilmn valtuuksia.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Koska et pystynyt noudattamaan sääntöä ettei muiden foorumien asioista puhuta. Miksi asia olisi pitänyt käydä kanssasi kymmeneen kertaan ja todeta sitten ettet siihen pysty kun asia oli jo ekalla kerralla kristallinkirkas?
Mielivaltaisia "sääntöjä" jotka kaiken kukkuraksi koskevat vain joitakin kirjoittajia, ei ole mitään syytä noudattaa.
Ja kun kyse oli alunperinkin siitä, etten minä olisi saanut kertoa siitä mitä SINÄ olet minulle tehnyt, kielto on täysi on absurdi.
vladimir1 kirjoitti:Toisaalta heluhan kertoi hallinnoivansa palstaansa täysin mielivaltaisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Toisaalta heluhan kertoi hallinnoivansa palstaansa täysin mielivaltaisesti.
Niin, sen jälkeen kun asia (hänen moderointinsa puolueelisuus ja epäoikeudenmukaisuus) oli hänelle rautalangasta väännetty. Ensinhän hän vakuutti moderoivansa tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Kaipa hän tuntee helun paremmin kuin sinä.
Kyllähän hänen pitäisi tuntea, mutta näyttää siltä, että - mitä puolueettomuuteen tulee - hän on yhtä umpisokea kuin exänsäkin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Minulle riittäisi yksinkertainen anteeksipyyntö. Ei mulla muuten sinua vastaan mitään ole.
Kaunani kohdistuu vain tuohon yksittäiseen kertaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa