Hilppa kirjoitti:En ole väittänyt sinua nettikiusajaksi tai pitänyt sinua kiusaajana, sen sijaan meillä oli ilmeisesti eri näkemys Lumpparin "Painu vittuun" -heitosta. Minä en hyväksynyt sitä heittoa enkä mitään lievennyksiä siihen minään äkkipikaisuuden osoituksena.
On näköjään muistiongelmia muillakin. Et väittänyt minua nettikiusaajaksi, mutta käytit minusta sanaa kiusaaja. Muistan sen siitä, että minusta ei koskaan aikaisemmin eikä sen jälkeenkään ole käytetty sitä sanaa, ja hämmästyin, että sellaista käytti minusta ihminen, jonka kanssa en koskaan ollut minkäänlaisissa tekemisissä. Aihe, josta Kyllästyneen kanssa silloin taitoimme peistä, oli juuri tuo mainitsemasi. (Voin sanoa sen taas: ymmärtää ei ole synonyymi sanan hyväksyä kanssa)
Hilppa kirjoitti:Olit kuitenkin pitkään pois täältä tai olet kirjoitellut melko harvakseltaan, että oletin, että et myöskään olisi seurannut tätä palstaa kovin tiiviisti. Minä olen saurannut tätä palstaa aktiivisesti sekä olen kirjoitellut aktiivisesti täällä lähes koko tämän palstan olemassaolon ajan.
Olin tosiaan jonkin aikaa poissa täältä. En tiennyt, että säilyttääkseen käyttäjätunnuksensa pitää säännöllisesti kirjautua foorumille (että se olisi riittänyt). Minulla ei ollut mitään sanottavaa, niin en kirjautunut, ja sitten huomasinkin tunnukseni poistuneen. Saatoin jopa ottaa siitä hieman nokkiini

enkä sitten käynyt täällä lukemassakaan pitempään aikaan (en muista tarkkaan, milloin tuo tapahtui). Nyt olen taas ärhäköitynyt sen verran, että päätin rekisteröityä uudelleen.