Tulisiko joku juttelemaan

Tulisiko joku juttelemaan

ViestiKirjoittaja Tris » 03.01.2013 14:55

kanssani?
Tris

Re: Tulisiko joku juttelemaan

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.01.2013 15:04

Mene sinä juttelemaan muiden kanssa.
Mirri

Trissen vertaistukiketju

ViestiKirjoittaja Tris » 03.01.2013 15:05

Olenko jutellut täällä eilen jotain? Otin vaan n.12 stellaa ja vodkaa ehkä 10 dl. Vähän raskas ja väsynyt olo ja siirsin elokuviin menoa tältä illalta seuraavalle. Voin eilen pahoin pariin otteeseen ilmeisesti hämärien (alkoholittomien) smoothoe-juomien vuoksi. En ole kirjoitellut mitään tai en muista

Stella resepti on kateissa. Toisella reseptollä saan lääkkeitä heinäkuussa ensi kerran. Elämme viimeisiä aikoja :(
Tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 03.01.2013 15:05

Mistä juteltais?
vladimir1

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 03.01.2013 15:10

Kuinkas sä nyt olet onnistunut Stellarespan hukkaamaan?
vladimir1

ViestiKirjoittaja Tris » 03.01.2013 16:29

vaikee sanoo... tulkaa tsemppaamaan mua
Tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 03.01.2013 16:32

Tsemp tsemp! Kyllä se siitä ja kyllä kaikki hyväksi muuttuu yms. :)
vladimir1

ViestiKirjoittaja Tris » 03.01.2013 17:29

Antakaa minulle huomiota, kehukaa, auttakaa, tsempatkaa!
Tris

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 03.01.2013 22:34

Olet kova tyttö kun heität tosta noin vain 12 Stellaa nammariin ja 10 dl vodkaa palan painikkeeksi. :shock:
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Tris » 04.01.2013 01:52

Siis 1 dl ei 10 mutta stelloja meni tuo 12. Samaan aikaan tyydyttynyt ja häpeinen olo. Nukuin kovasti. Luen jotain ja nukun lisää.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 04.01.2013 01:56

Keittiössä syttyi kyllä pieni tulipalo kun laitoin ruokaa ja väärä levy meni päälle. Sain tukahdutettua sen pyyhkeellä. Sainpahan grillattuja voileipiä jossa oli hienostunut savuinen aromi...
Tris

ViestiKirjoittaja Hilppa » 04.01.2013 10:07

Tris kirjoitti:Siis 1 dl ei 10 mutta stelloja meni tuo 12. Samaan aikaan tyydyttynyt ja häpeinen olo. Nukuin kovasti. Luen jotain ja nukun lisää.

Mittaatko viinan desilitroissa? Itse käytän ruokalusikkamittaa ja niin käytti appivainaakin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 04.01.2013 11:48

Kauanko luulet kestävän ennenkuin maksa ja munuaiset sanovat -poks-?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Tris » 04.01.2013 15:10

En usko että niihin bentsot vaikuttaa - suurimman osan aikaa olen kuitenkin erittäin selvä. Pelkään että pää sanoo poks tai kuolen tulipalossa. Onpa taas nihkeä ja hävettävä olo ja lievä flunssa. En edes tajua missä vaiheessa kävin hakemassa toisen satsin Stellaa. Oliko mulla kaupungille lähtiessä kaksi reseptiä mukana vaiko lähdinkö uudestaan kaupungille keskiviikkona? Olenpa ääliö. Ihme että sain tuon avattaren vaihdettua - merkittävä henkinen taidonnäyte.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 04.01.2013 15:13

Tris kirjoitti:Siis 1 dl ei 10 mutta stelloja meni tuo 12. Samaan aikaan tyydyttynyt ja häpeinen olo. Nukuin kovasti. Luen jotain ja nukun lisää.

Mikä ihmeen 12 - kahdessa reseptissä on yhteensä 40. En tajuu. Mistä toi 12 tulee?
Tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 04.01.2013 16:21

Tris kirjoitti: Oliko mulla kaupungille lähtiessä kaksi reseptiä mukana vaiko lähdinkö uudestaan kaupungille keskiviikkona? Olenpa ääliö. Ihme että sain tuon avattaren vaihdettua - merkittävä henkinen taidonnäyte.

Kyllä sä ainakin kerran kävit keskiviikkona kaupungilla.

Kiva avatar btw.
vladimir1

ViestiKirjoittaja Tris » 04.01.2013 17:18

vladimir1 kirjoitti:Kyllä sä ainakin kerran kävit keskiviikkona kaupungilla.

Kyllä mä sen sentään muistan.
Tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 04.01.2013 17:25

Tris kirjoitti:Keittiössä syttyi kyllä pieni tulipalo kun laitoin ruokaa ja väärä levy meni päälle. Sain tukahdutettua sen pyyhkeellä. Sainpahan grillattuja voileipiä jossa oli hienostunut savuinen aromi...

Ole varovainen hellan kanssa. Toi tulipalojen (vaikkakin vahingossa) sytyttely ei ole kauhean turvallista puuhaa. Trust me, I know what I'm talking about...
vladimir1

ViestiKirjoittaja Tris » 04.01.2013 17:39

Heh. Totta. Ihmeen monista tulijutuista olen selvinnyt - luulisi että häkä olisi jo tainnuttanut. Näitä tälläisiä ollut ainakin 20. Palovaroitin ois muuten kätevä satsaus mutta naapureilta menisi hermo siihen.
Tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 04.01.2013 17:51

Tris kirjoitti:Näitä tälläisiä ollut ainakin 20. Palovaroitin ois muuten kätevä satsaus mutta naapureilta menisi hermo siihen.

20!!! :shock:
Hanki nyt ihmeessä se palovaroitin. Se on erittäin hyödyllinen jos ajattelee sellaista tilannetta että jotain on jäänyt kytemään ja sinä olet nukkumaan ruvennut.
Ja jos olet hieman huolellisempi sen kuuman hellan kanssa niin ei tule tilanteita jossa naapurit häiriintyvät...
Älä ota tätä holhoamisena. Olen vain huolestunut kun tuollaisia palojuttuja sattuu. :(
vladimir1

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet