saara kirjoitti:Kerran vielä:älkää ruvetko vähentämään lääkitystä ilman lääkärin ohjeita! Minulla on vähennys menossa lääkärin seurannassa, hyvin pienissä erissä kerrallaan ja pitkällä tähtäimellä. Olen joskus mennyt tekemään sitä omin päin ja joutunut pikavauhtia palaamaan entiseen annostukseen, nyt olen viisastunut niin paljon, etten tee enää samaa virhettä.
Helmenkalastaja kirjoitti:Rehellisesti sanottuna, en ole havainnut mitään hyvää seuranneen täällä niille, jotka ovat
lääkeannoksiaan omin nokkineen tiputelleet.
Hermes kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Rehellisesti sanottuna, en ole havainnut mitään hyvää seuranneen täällä niille, jotka ovat
lääkeannoksiaan omin nokkineen tiputelleet.
Minäkään en ole suoraan sanoen havainnut, että olisit näillä palstoilla juuri kirjoittanut muunlaisia viestejä kuin toisia ihmisiä paheksuvia tai sitten heidän kirjoitusvirheitään korjaavia.
Pinja kirjoitti:Minustakin ja sinustakin tulee parempia kirjoittajia, kun jätetään lääkkeet pois.
Huolieilinen kirjoitti:"Minäkään en ole suoraan sanoen havainnut, että olisit näillä palstoilla juuri kirjoittanut muunlaisia viestejä kuin toisia ihmisiä paheksuvia tai sitten heidän kirjoitusvirheitään korjaavia."
"Näillä palstoilla". Seuraatko ihmisiä enemmänkin "palstoilla".
Hilppa kirjoitti:Miten määrittelet "tavallaan muuntuneen tajunnantilan tai keskushermoston toiminnan"?
tämä viestiPinja kirjoitti:Suosittelen lääkityksen vähentämistä ja lopulta poisjättöä. Minustakin ja sinustakin tulee parempia kirjoittajia, kun jätetään lääkkeet pois.
Pinja kirjoitti:En minä halua monenkaan kuolevan.
Jill kirjoitti:Mutta kaiken tämän jälkeen (valituksen) voin kertoa ihanan asian
elämässäni nimittäin nykyisin "tapahtuu".
Käyn autoukoulun kakkosvaiheen perjantaina kokonaan pois alta
ja saan pysyvän ajokortin. Tämä on minulle, minun voinnin mukaan ottaen,
erittäin hieno juttu, josta olen ylpeä.
Olen joutunut tekemään hyvin vaikeita asioita ja minä selviän niistä kyllä.
Mitä siitä, jos äitini näkeminen olikin nyt vaikeaa, jonakin toisena päivänä, se varmaan
on helpompaa. Tulin juuri (itse ajoin) kaupungista ja ruotsin tunnilta, jota myös
jännitin sairaasti. Ensi viikolla aloitan joogan. Joogassa taas on uusia ihmisiä ja sekin on
minulle vaikea tilanne, mutta menen sinne.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa