Mirri kirjoitti:Kenties fibromyalgia itsessään (sen määrittely vakavasti otettavaksi sairaudeksi) ärsyttää joitakin enemmän kuin Sateentekijän tekemä aloitus.

Sateentekijä kirjoitti:... Kun minua tarpeeksi tölvitään täysin aiheetta en vaan osaa katsoa hiljaa vierestä...
Sillä ei sitten ole mitään merkitystä, että korjasin virheeni sekä mainitsin lähteet, jatkettiin vain minun syyllistämistäni niinkuin oikeassa vertaistukiketjussa tuleekin.Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:... Kun minua tarpeeksi tölvitään täysin aiheetta en vaan osaa katsoa hiljaa vierestä...
Ei sinua tölvitty aiheetta vaan täysin aiheellisesti ja asiallisesti.
Alkuperäinen viestisi ei kertonut lähteitäsi, eikä se myöskään sisältänyt minkäänlaista erittelyä siitä mitkä osat olivat lainattua ja mitkä omia sanojasi.
Sateentekijä kirjoitti:Sillä ei sitten ole mitään merkitystä, että korjasin virheeni sekä mainitsin lähteet, jatkettiin vain minun syyllistämistäni niinkuin oikeassa vertaistukiketjussa tuleekin....
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:... Kun minua tarpeeksi tölvitään täysin aiheetta en vaan osaa katsoa hiljaa vierestä...
Ei sinua tölvitty aiheetta vaan täysin aiheellisesti ja asiallisesti.
Alkuperäinen viestisi ei kertonut lähteitäsi, eikä se myöskään sisältänyt minkäänlaista erittelyä siitä mitkä osat olivat lainattua ja mitkä omia sanojasi.

Mirri kirjoitti:Fibromyalgian kipuoireilu voi loppua psyykkisen/fyysisen stressin vähennyttyä. SSRI-lääkitys voi lievittää oireita, mutta parhaan (lääkehoito)tuloksen tiedetään toistaiseksi olevan amitriptyliinilla.
En tiedä miten nykyisin, mutta ainakin minun tarvittuani fibrooni lievitystä joskus parisen vuosikymmentä sitten yleislääkäri oli asiasta perillä; hän otti oireiluni vakavasti ja tiesi jopa keinoja lievittää sitä.
Minulla on sellainen käsitys, että fibromyalgia tunnetaan nykyisin aika hyvin. Tosin oman hoitoni sain työterveyshuollossa, joten terveyskeskuslääkäreiden tietämyksestä en tiedä.
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kai sinä sen nyt itsekin tajuat, että tämä ketju meni piloille täällä rellestäneitten asiattomien kommenttien takia...
Sateentekijä kirjoitti:... Ketju on piloilla . Siitä tuskin olemme eri mieltä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa