Ryysy kirjoitti:Mitä väliä onko joku maalla netin kanssa vai ilman. Tai onko maalla ollenkaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:Ihan vaan siksi, että ärsyttää Sateentekijän kaksinaamaisuus: kyllä sieltä maalta tukiasema.orgiin näkyi pääsevän ihan ongelmitta.
Kyllä täältä saa taukoja pidellä ilman kaiken maailman harhautuksiakin...
Ei niin kerrassaan mitään väliä. Kukin olkoon missä parhaiten viihtyy!
Sanoin vain, että Sateentekijän tapa kommunikoida syö hänen uskottavuuttaan minun silmissäni.

trisse kirjoitti:Sehän se pääpointti epäilemättä olikin..
.Kissi kirjoitti:"eikä uskoa mitään mitä kirjoitan, se lienee jokaisen omassa harkinnassa."
jaahas, älä sitten vaadi, että sinua uskotaan tahi kuunnellaan, jos kerran myönnät puhuvasi palturia, jota kenenkään ei tarvitse uskoa.
Mieti nyt vähän mitä taas möläytit.
Tällä palstalla on luullakseni tarkoitus tutustua ja luoda toisillemme uskottava ja luotettava olo. Silloin voi asioista keskustella avoimin mielin. Sinä Sateentekijä haluat olla omapäsmärisi ja siksi sun aivoitukset ei oikein aukea meille.
Minusta ei tarvitse kenenkään pitää eikä uskoa mitään mitä kirjoitan, se lienee jokaisen omassa harkinnassa. En minäkään täällä läheskään jokaisesta tai jokaikisen tyylistä pidä, silti en ole ketään alkanut haukkua kaksinaamaiseksi harhauttajaksi.
Se missä milloinkin kirjoitan ja millä koneella tai luurilla, lienee sekin ihan oma asiani.
Sateentekijä kirjoitti:Aloittaessani tämän"vertaistukiketjun" arvasin tasan tarkkaan, minkälaista palautetta tänne laitetaan. Tunnenhan minä teidän monen tyylin kun saa siihen vielä näin oivan tilaisuuden.
Mirri ja Hilppa ovat ainoat, jotka ovat kirjoittaneet tännekin asiallisesti. Tosin ymmärrän Kyllästynyttäkin jollain tasolla, hän on vaan niin jankuttava, että hyväkin sanominen menee tavallaan hukkaan. Muista kommentoijista en sano mitään.
Ei minua haittaa negatiivinen palaute pikemminkin ehkä vähän huvittaakin kun on "nukkunut yön yli".
Annoin eräälle tutulleni tämän paikan osoitteen, tämähän on yleinen foorumi, jota voi käydä lukemassa kuka tahansa.
Hän käväisikin tutustumassa ja ihmetteli kuinka minä yleensä viitsin käydä tämmöisellä foorumilla... Sitä kannattaa kysyä.En minä sitä sano, etteikö täällä olisi myös hyvää antia, toisinaan. Missään vaiheessa en ole tänne kotitunut, en tiedä onko syy minussa itsessäni vai
ilmapiirissä joka on usein luotaantyöntävä.
Ilmoitankin teille ilouutisen. Olen menossa kesän aikaan heinäkuussa paikkaan, missä ei juurikaan sättäillä. Ihana, rauhallinen ympäristö ja luonnonrauha. Saatte siis olla rauhallisin mielin. En tule tänne riitaa haastamaan tai riitelemään ...Oman mielenterveyteni kannalta ratkaisu on juuri nyt paikallaan. En ole kyllin vahvoilla kestääkseni ihan mitä vaan.
https://www.youtube.com/watch?v=DRTJt2kDKJ0 ( kesto 7:23)
Sibelius - The Swan of Tuonela (Tuonelan Joutsen)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa