Palle kirjoitti:Kyllä. Nykyfeministeille on äärettömän vaikea tunnustaa sitä tosiasiaa, että vasemmistolainen, raivoisa feministiliike syntyi 60-luvulla kilpailemaan silloisen, maltillisen, porvarillisen naisasialiikkeen kanssa. Kaikki feministit eivät edes tienneet moisen naisasialiikkeen olemassaolosta.
Suomessa vasemmistolaiset feministit onnistuivat kaappaamaan vallan porvarillisessa Naisasialiike Unionissa 70-80-lukujen vaihteessa.
En näe mitään raivoisaa feminismiä missään. Olet ottanut esiin joitakin nuorten naisten tempauksia avaamissasi ketjuissa täällä, mutta et ota lainkaan huomioon sukupolvien välisiä eroja. Nyt ovat uudet ihmiset, nuoret, muovaamassa tästä maailmasta haluamansalaista, eikä siinä juuri ole mitään jakoa meillä vanhemmilla polvilla. Kullakin sukupolvella on oma aikansa.
Palle kirjoitti:Nykyään naisasialiike on pääosin vasemmistolaisten feministien käsissä ja mikä ikävintä naisliikkeen historiaa vääristellään ja suorastaan valehdellaan ikäänkuin liike olisi ollu kaikenaikaa samanlainen feministiliike.
Oikeita feministeja ovat vain nämä 60-luvulta peräisin olevat raivoisat kommunistit.
PS. Feministien tavoitteet, retoriikka, l. jargoni on suoraan kommunisteilta lainattua.
Minua ei häiritse punaisuus enkä näe sellaista ja minulle on turha tulla haukkumaan kommunistiksi, en sellaisia juuri tunne. No yhden vanhan höppänän (kommunistiksi itseään väittävän, kai taistolainen), mutta hänkin on ihan heteromies. Meitä on kato maailmassa monenlaisia, kuka mihinkin kallellaan. Liikkeet ottavat jargoninsa mistä ottavat. Harkitsen tapauskohtaisesti, mitä mieltä mistäkin asiasta olen, enkä ole minkään liikkeen kannattaja.