Jouduin sairauslomalle!

Re: Jouduin sairauslomalle!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:30

Trisse kirjoitti:Että kehtaat jumalauta tulla mulle sanomaan että sinun kämppääsi ei "verorahoilla" ole kenenkään tarvinnut tulla siisteyttäsi ihmettelemään...

En ole sanonut tuollaista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:34

Trisse kirjoitti:Jep jep. Psykopaatti! Surullista... :cry:

Kommenttisi tukevat mielipiteitäni ja osoittavat niiden olevan perusteltuja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:37

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Että kehtaat jumalauta tulla mulle sanomaan että sinun kämppääsi ei "verorahoilla" ole kenenkään tarvinnut tulla siisteyttäsi ihmettelemään...

En ole sanonut tuollaista.

Sanoit ettei kenenkään ole täytynyt käydä luonasi "verorahoilla".

En ole sanonut tuollaistakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.09.2015 21:39

Ryysy kirjoitti:Eli siis, omistusasuntoon voi saada, mutta omakotitaloon ei?

Minä ihmettelen, miksi joku menee terapiaan, jos sen tarkoituksena on työkykyisyys. Oksettava lähtökohta. Olen ajatellut ihmisenä, että sinne mennään siksi, että oma (ja ehkä sitä kautta myös läheisten) hyvinvointi paranee noin yleisesti. Tietysti jonkun koko elämä voi koostua työnteosta ja näin ollen työnarkkarin kyseessä ollessa, olisi viisainta lopettaa työskentely kokonaan.

Minä menin terapiaan ja myös hain terapiaa sillä perusteella, että saisin työkykyni takaisin. Ja myös sain.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:43

Trisse kirjoitti:... [b]JOS MÄ OLISIN TIENNYT ETTÄ SE OLI SILLE NAISELLE TÄRKEÄÄ NIIN MÄ OLISIN MIELIHYVIN RATKONUT SEN YHDEN ROSKAPUSSIN KOLMEEN OSAAN...

En ole ottanut mitään kantaa sinun roskapussiväitteisiisi, koska en tiedä mikä tilanne on ollut, mitä sinä olet sanonut (ja miten) - enkä sitäkään mitä vastapuoli on sanonut tai tarkoittanut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.09.2015 21:44

Trisse kirjoitti:
toope kirjoitti:Jokos juopon olo parani?
Hienosti Luukkonen sun koko päivän herjat vaan poisti, kun kävit kerjäämässä säälipisteitä siltä.

Olin 2,5 tunnin kurssilla "kiinalaisia konsteja unettomuuteen" ja siellä sain rauhoituttua jonkin verran meditaation ym. myötä. En kännännyt päivällä - selvä olin - enkä itse pyytänyt sitä ketjua poistoon joten älä minua syytä. Minähän pyysin bänniä mutta jos kerta en sitä saa ilman lupausta siitä että musta ei puhuttaisi mitään sinä aikana joten koitetaan ensin jos selviäisin ilman.

No niin. Tässä ilmeisesti nähdään meditatiivisen toiminnan vaikutukset. Ei enää vänkyttäjähuoria näkösällä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2015 21:46

Trisse, panit sitten taas överiksi... Tämä on Kyllästyneen omassa asiassaan aloittama ketju, jossa sinä ryhdyit meuhkaamaan!
Ilmoitin tikkukirjaimisen viestisi ylläpitoon - yhden niistä.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 24.09.2015 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:46

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:... [b]JOS MÄ OLISIN TIENNYT ETTÄ SE OLI SILLE NAISELLE TÄRKEÄÄ NIIN MÄ OLISIN MIELIHYVIN RATKONUT SEN YHDEN ROSKAPUSSIN KOLMEEN OSAAN...

En ole ottanut mitään kantaa sinun roskapussiväitteisiisi, koska en tiedä mikä tilanne on ollut, mitä sinä olet sanonut (ja miten) - enkä sitäkään mitä vastapuoli on sanonut tai tarkoittanut.

HAISTA PASKA! EDELLISESSÄHÄN KETJUSSA SANOIT ETTÄ TOI TODISTAA JUST SITÄ ETTÄ MUA EI VOI AUTTAA!

En ole tuollaista sanonut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.09.2015 21:46

No joo. Näköjään meni meditatiiviset vaikutukset ohi Trissellä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.09.2015 21:51

Trisse kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Että kehtaat jumalauta tulla mulle sanomaan että sinun kämppääsi ei "verorahoilla" ole kenenkään tarvinnut tulla siisteyttäsi ihmettelemään kun täällä kävi yksi ämmä kerran ja nettosi siitä maksimissaan 15 euron tuntipalkan ja SULLE MAKSAA VALTIO 4500 EURON TERAPIAN VUODESSA! JA ETTÄ SE OLI JOTENKIN MINUN VIKANI KUN EN VIENYT NIITÄ ROSKIA SILLOIN KUN SE NAINEN HALUSI VAAN 15 MIN MYÖHEMMIN VAIKKA SE MULLE VALEHTELI "OK" KUN SANOIN VIEVÄNI ROSKAT TÖIHIN LÄHTIESSÄNI ANTAEN YMMÄRTÄÄ ETTÄ SE ON HÄNEN MIELESTÄÄN YMMÄRRETTÄVÄÄ JA SOVELIASTA!

JA TUOTA JUTTUA AINOASTAAN KÄYTETTIIN MINUA VASTAAN JÄLKIKÄTEEN KOSKA HEILLÄ EI OLLUT TARJOTA MINULLE MITÄÄN JA TÄYTYI LAITTAA AINEISTOA TODISTAMAAN ETTEI MUA VOIKAAN AUTTAA!

Tuosta mä tilttasin alunperin tänään.

JOS MÄ OLISIN TIENNYT ETTÄ SE OLI SILLE NAISELLE TÄRKEÄÄ NIIN MÄ OLISIN MIELIHYVIN RATKONUT SEN YHDEN ROSKAPUSSIN KOLMEEN OSAAN - KOLMEEN ERILLISEEN ROSKAPUSSIIN - NIIN ETTÄ OLISIN VOINUT JUOSTA KOLME KERTAA ULKONA VIEMÄSSÄ ROSKIA TODISTAAKSENI KOLMINKERTAISTA YHTEISTYÖHALUKKUUTTA MUTTA EN MÄ TIENNYT ENNEN KUIN LUIN LÄÄKÄRINJ KIRJAUKSEEN PAPEREISSANI ETTÄ MUA EI VOIDA AUTTAA KOSKA KIELTÄYDYN JOPA VIEMÄSTÄ ROSKIA. JOITA OLI YKS VITUN PUSSI JA JONKA VEIN 15 MINUUTTIA MYÖHEMMIN!!!

Etkö sinä hyvä ihminen ymmärrä, että ei se roskapussi mitään merkinnyt kyseiselle naiselle. Hän teki vain työtään. Samoin kuin lääkäri, hänkin vain työtään. Toinen kirjasi tapahtuneen sanatarkasti ylös ja toinen luki kirjauksen, mikä sitten koitui kohtaloksesi. Elämä on.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:53

Trisse kirjoitti:OLET LUKENUT MITÄ OLEN SIITÄ KIRJOITTANUT KYLLÄSTYNYT KOPIOITUANI LÄÄKÄRIN KIRJAUKSEN ASIASTA JA KOMMENTOINUT KO. ASIAA USEAMPAANKIN KERTAAN! PAITSI TÄNÄÄN NIIN SILLOIN AIEMMIN KUN PUHUIT "OMAEHTOISUUDESTA" PÄIVÄKIRJASSANI TAI JOSSAIN MUUALLA VITUSSA! ETTÄ KEHTAAT VALEHDELLA!

Olen puhunut omaehtoisuudestasi sekä siitä, ettet ole suostunut sitoutumaan hoitoosi. Mutten ole koskaan sanonut, ettei sinua voi auttaa - tai peräti väittänyt jonkin todistavan, ettei sinua voi auttaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 21:55

Entä sitten? Ei tuossa viestissä sanota mitään sellaista jota sinä väität minun sanoneen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2015 22:00

Trisse, on ainakin tullut selväksi se, että sinä tarvitset jäähyn.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 22:09

Trisse kirjoitti:NO AINAKIN OLET PUHUNUT ETTEN OLE OTTANUT APUA VASTAAN VAIKKA MULLE EI TARJOTTU MITÄÄN VITUN APUA! EN MUISTA JOKAISTA ALENTUVAA VITTUILUASI IHAN SANATARKASTI...

Olen sanonut, ettet näytä motivoituneelta tai sitoutuneelta hoitoosi, ja sama vaikutelma minulle on tässäkin ketjussa tullut.
Trisse kirjoitti:... MITÄ VITUN APUA SE ON ETTÄ JOKU TULEE TÄNNE PÄLLISTELEMÄÄN ETTÄ VITUN SOTTASTA ON JA OON PASKA MUTTA JOS NÄTISTI PYYDÄN NIIN HÄN VOI NIIN PITKÄLLE MENNÄ ETTÄ JOS LÄHDEN VIEMÄÄN ROSKANI - YHDEN VITUN ROSKAPUSSIN - NIIN HÄN VOI KYLLÄ PIDELLÄ MUA KÄDESTÄ KIINNI SEN AJAN MINKÄ RAPPUSET ALAS KAPUAMINEN VIEa!

Sanoin jo aiemmin, ettei psyk. polin työntekijän toimenkuvaan kuulu viedä sinun roskapussejasi tai siivota sinun puolestasi. Siihen sinä vastasit olevan paljon sellaista tekemistä jossa psyk. polin työntekijä ei siivoa, mutta voisi olla apuna. Kun kysyin, mikähän olisi sellainen tehtävä jossa psyk. polin työntekijä voisi olla mukana tai apuna, mutta silti olla siivoamatta sinun puolestasi - sinä ryhdyit vittuilemaan vessa- ja hammasharjoista ja siitä kuinka olisi hirveän alistavaa psyk. polin työntekijälle joutua tarttumaan esim. vessaharjaan - erityisesti jo käytettyyn!
Tristan: Käsipeli myös on sottaista ja alentavaa. Mutta entäpä käytettyjen tiskiharjojen käyttö vc:n siivouksessa? Onko sekin traumatisooivaa?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.09.2015 22:10

Eiköhän ne Kelassa osaa päättää, ketä kannattaa kuntoututtaa terapialla, eipä sieltä turhaa terapiaa jaeta, jos huomataan, että eläköityy.
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.09.2015 22:12

Trisse kirjoitti:JA SITTEN KIRJATAAN PAPEREIHIN "POTILASTA EI VOIDA AUTTAA KUN TÄMÄ PERÄTI KIELTÄYTYY ROSKIAKAAN VIEMÄSTÄ" LISÄÄMÄTTÄ VAHINGOSSAKAAN ETTÄ NIITÄ ROSKIA OLI VAIN YKSI VITUN PUSSI (MISTÄ VOIDAAN SEKÄ INDUKTIIVISESTI ETTÄ DEDUKTIIVISESTI PÄÄTELLÄ ETTÄ ROSKANI OON AINA SAANUT VIETYÄ) JA ETTÄ SANOIN VIEVÄNI NE 15 MIN MYÖHEMMIN JA TOIMINTATERAPEUTTI SANOI ETTÄ "OK". JA SIT SUN MIELESTÄ MULLA EI OLE MITÄÄN SYYTÄ VALITTAA SAAMASTANI HOIDOSTA JA KAIKKI VALITUKSET ON OLLUT SITÄ TASOA ETTEN OO TYKÄNNYT JONKUN MUIJAN ULKONÄÖSTÄ TAI RUUASTA VAIKKA MULLE ON TEHTY ESIM TÄÄ VALEHTELUJUTTU (JOSSA ANNETTIIN ASIASTA IHAN VÄÄRÄ VAIKUTELMA EIKÄ KERROTTU OLOSUHTEITA)

Niinhän siinä faktisesti tapahtui, että kieltäydyit viemästä roskia, mihin toimintaterapeutti oli suostunut, koska ei hän siinä tilanteessa voinut alkaa sinua vaatia viemään roskia.

"Että et saa vietyä roskiasi" on tulkintaa. Tulkinta on väärä, koska saat vietyä roskasi, mutta koska suhtauduit roskien viemiseen välinpitämättömän yhdentekevästi tuona kriittisenä hetkenä ja lipsautit "voin viedä ne myöhemmin", syntyi tuo tulkinta. Noin sanoo teini-ikäinen, joka haluaa vältellä roskien viemistä mahdollisimman pitkään (vien ne kohta). Syntyi väärä vaikutelma.

Muijjittelet ihmisiä ja tälläkin palstalla jopa vänkyttäjähuoraksi olet nimitellyt kanssakirjoittajiasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 22:17

Trisse kirjoitti:HAISTA SINÄKIN ÄMMÄ PITKÄ PASKA! VITTUAKOS TULET TÄHÄN VAAN VITTUILEMAAN???

Sinun kanssasi ei koskaan saisi olla eri mieltä. Jos on, sinä ryhdyt nimittelemään, huutamaan ja muutenkin käyttäytymään kuin uhmaikäinen lapsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2015 22:18

Trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Trisse, on ainakin tullut selväksi se, että sinä tarvitset jäähyn.

PYYSIN JO KERRAN ENKÄ SAANUT!!!

Jos tai kun sinut nyt laitetaan kirjoituskieltoon, täällä moni lukija tietää sinun suorastaan kerjänneen bannia. Se on tärkeä tieto, kun aletaan ihmetellä miksi Trisse on kirjoituskiellossa - 'joutunut' banniin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.09.2015 22:19

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sanoin jo aiemmin, ettei psyk. polin työntekijän toimenkuvaan kuulu viedä sinun roskapussejasi tai siivota sinun puolestasi.

HAA! MUTTA HÄNEN MIELESTÄÄN AINOA ASIA JOKA HÄNEN TYÖNKUVAANSA KUULUU OLISI OLLUT MINUN ROSKIENI VIEMINEN!

Vaikeaa uskoa tuohon.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.09.2015 22:19

Trisse kirjoitti:HAISTA SINÄKIN ÄMMÄ PITKÄ PASKA! VITTUAKOS TULET TÄHÄN VAAN VITTUILEMAAN???

Minä en vittuile, vaan keskustelen kanssasi. Sikäli kun se on mahdollista ylipäätään. Tämä palstalla huutelusi ei tuota sinulle mitään muuta kuin ajankulua. Sen sijaan kaikki lipsauttelusi ja hölmöilysi ei ole seurauksetonta sinulle. Kuten ei ollut roskapussilipsautuksesi sosiaalityötekijällesi. Joistakin lipsautuksistasi joudut kantamaan vastuun.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet